Jos syntyisit nyt, olisitko mieluummin suuraavista nimistä minkä niminen? (tytöt)
Jos syntyisit nyt, olisitko mieluummin suuraavista nimistä minkä niminen? Perusteluja saa laittaa, + oma nimi ja muutakin keskustelua aiheesta.
Kommentit (31)
Luna tarkoittaa kuuta espanjanksi. Olen vähän sellainen hippi niin ois sopiva mulle.
Vierailija kirjoitti:
Wau, kaikki on ihan täysillä samaa mieltä mitä minä :D
Anna on hyvä nimi. On kestänyt aikaa ja toimii joka puolella maailmaa, jos vaikka on kansainvälinen työura.
Omasta mielestäni Anna on jokseenkin tylsä nimi. Ei mitenkään ruma muttei nyt mikään erityisen kauniskaan. Sitä vaan kuulee niin paljon, että kyllästyttää. Maria on toinen nimi, joka mielestä on puhki kulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Anna on hyvä nimi. On kestänyt aikaa ja toimii joka puolella maailmaa, jos vaikka on kansainvälinen työura.
Jos olet hyvä työssäsi niin ei ole yhtään mitään väliä mikä nimesi on.
Kunnon lähiönimiä tuolla. Kaikki c-nimet, Lunat, Nellat, Vanessat…
Olivia tai Luna.
Anna, Aino, Ada ja Matilda myös kivoja nimiä, mutta eivät sopisi minulle.
Kaveripiiristä löytyy nämä kaikki paitsi Luna, siis 20-35v naisten nimiä.
Anna on kaunis nimi. Samaan aikaan vanha ja ikinuori, supisuomalainen ja kansainvälinen. Anna oli isoäitini nimi ja minä olisin lapsena halunnut olla Anna.
Vastasin Aino, koska pidän siitä ja on myös jo edesmenneen kummitätini nimi.
Vierailija kirjoitti:
Luna tarkoittaa kuuta espanjanksi. Olen vähän sellainen hippi niin ois sopiva mulle.
Ja hullua englanniksi.
Minna tai Aino. Japaniksi minna=kaikki, aino=jonkin rakkaus (ai on rakkaus, no on sama kuin englannissa of). Olisi hauskaa.
Aino-Minna olisi sitten "kaikkien rakkaus".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hullua englanniksi.
No englanniksi se olis kyllä loonie, tai lunatic. Ei luna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hullua englanniksi.
No englanniksi se olis kyllä loonie, tai lunatic. Ei luna.
Mielleyhtymä on silti aika voimakas.
Tääpäs olikin hyvä. Jotenkin kun itsellä on jo nimi, nimen vaihtaminen joksikin noista tuntuu aika kamalalta ajatukselta. Vaikka pidänkin noista lähes kaikista. Äänestin nyt sitten Hanna, sen ottaisin noista itselleni mieluiten.
Olisin luullut, että Luna on pojan nimi mutta ei kait sitten ole?
Mistä lähtien Camilla muka on ollut lähiönimi? Se on kirjoitettu ceellä aina, tavallinen ruotsinkielisillä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien Camilla muka on ollut lähiönimi? Se on kirjoitettu ceellä aina, tavallinen ruotsinkielisillä.
On olevinaan hieno, muttei ole. Lähiönimen määritelmä.
Valitsin Jennica, koska kukaan muu ei ollut antanut sille vielä yhtään ääntä. Ei tosin Janicallekaan, mutta Jennica on erikoisempi.
Olkaa te muut mammat Annoja ja Olivioita, laumahenkisiä kun olette.
Jos syntyisin nyt, ei sillä, minkä niminen haluaisin olla, olisi mitään merkitystä, koska vanhempani tms. lähihuoltaja nimen valitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hullua englanniksi.
Ei tarkoita. 'Lunatic' tarkoittaa hullua, mutta en ole ikinä kuullut sitä lyhennettävän 'lunaksi'.
Anna tai Aino. Molemmat hyviä, kauniita, klassisia nimiä. Aino on nyt niin suosittu että ehkä mieluummin Anna.