Kuinka voi päätyä naimaan miehen kaveria ?
Oletko päätynyt? Eikö uskollisuus ole enää missään arvossa? Tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen huh huh mitä juttuja...
Kommentit (61)
En ole päätynyt hommiin kenenkään kielletyn kanssa, mutta ihan helposti voisin kuvitella että niin tapahtuisi. Miesten kaverisuhteet ei välttämättä ole niin läheisiä kuin naisilla. Varsinkin jos mies on jotain joukkuepelaajatyyppiä, niin kavereita nähdään usein porukassa.
Kaverin miestä en panisi ihan jo siitäkin syystä, että siitä/niistä tietää niitä negatiivisiakin juttuja. Miehen kaverit on etäisempiä.
Ei Vittu Mitä Pelleilyä.. AIKUISET HOI!!
Vittu jos sä olet se mitä luulen niin sattuu...
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 22:20"]
Miehet antaa helposti anteeksi, ja niitä kiinnostaa panna ketä vaan, vaikka kaverin muijaa.
[/quote]
Ei muuten anna paitsi kuolleen ruumiin yli :D
Ootteko te jotka ootte panneet ehdottaneet pokkana vaan seksiä kaverin muijalle ? Mahtavia luottotovereita olette
Joskus oon itse ehdottanut, useemmin muijat alkaa jossain vaiheessa kyhnätä kiinni niin siitä se lähtee.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:55"]
No ihan helposti ainakin mun kavereitten naiset on päätyny.. :)
[/quote]
Kerros esimerkkejä miten ne on päätyny?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:54"]
Ihan helposti.
[/quote]
Kertokaa nyt piru vie perusteluja ja esimerkkitapauksia
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:31"]
Joskus oon itse ehdottanut, useemmin muijat alkaa jossain vaiheessa kyhnätä kiinni niin siitä se lähtee.
[/quote]
Eipä ole kyhnäillyt. Sen sijaan muutamat läsärit tullu varatuilta muijilta
Mää en ymmärrä edes sitä, miten voi "päätyä" harrastamaan seksiä jonkun muun kuin oman kumppanin kanssa. En voi ymmärtää, että "se vaan tapahtuu", kyllä siinä on tietoinen valinta tehty. Missä tahansa vaiheessa tilanteen voi pysäyttää. Siksi musta on täyttä paskaa sanoa, että se vain tapahtui. Käyttääkö joku tuota edes oikeesti, vai onko se vaan jotain telkkarista kuultua höpöhöpöä.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 00:11"]
Mää en ymmärrä edes sitä, miten voi "päätyä" harrastamaan seksiä jonkun muun kuin oman kumppanin kanssa. En voi ymmärtää, että "se vaan tapahtuu", kyllä siinä on tietoinen valinta tehty. Missä tahansa vaiheessa tilanteen voi pysäyttää. Siksi musta on täyttä paskaa sanoa, että se vain tapahtui. Käyttääkö joku tuota edes oikeesti, vai onko se vaan jotain telkkarista kuultua höpöhöpöä.
[/quote]
Nämä pettämistarinat vielä tuntuu olevan muodissa täällä ://
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 00:11"]
[/quote]
Känni on aina syynä vaikka on itse aiheutettu olotila joka ei oikeudessakaan ole rikoksen tekohetkellä edes lieventävä asianseikka
En ole pettänyt muuten kuin kerran kännissä pussannut toista naista ja siitäkin tuli morkkis
Harvinaisen villaisella tuntuu ihmiset painavan nämäkin asiat
Kai sitä nyt kännissäkin sen verran tajuaa, ettei vieraan mukaan lähde? Ja jos ei tajua, niin ehkä kannattaisi jättää se alkoholi kokonaan pois.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 00:23"]
Kai sitä nyt kännissäkin sen verran tajuaa, ettei vieraan mukaan lähde? Ja jos ei tajua, niin ehkä kannattaisi jättää se alkoholi kokonaan pois.
[/quote]
Vaikeaa se on nykyaikana. Melkein jokainen kumppani ollut uskoton
Pikkujouluissahan petetään enemmän kuin missään muualla
Työpaikalla olis taas ollu pikkujoulut vaan en mennyt vaan jäin tyttöystävän kanssa kotiin katsomaan elokuvaa
En ole päätynyt kaverin mieheen tai miehen kaveriin. Sen verran kunnioita miestäni ja itseäni että jätän mieluumin kun petän.