Kuinka voi päätyä naimaan miehen kaveria ?
Oletko päätynyt? Eikö uskollisuus ole enää missään arvossa? Tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen huh huh mitä juttuja...
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 00:11"]
Mää en ymmärrä edes sitä, miten voi "päätyä" harrastamaan seksiä jonkun muun kuin oman kumppanin kanssa. En voi ymmärtää, että "se vaan tapahtuu", kyllä siinä on tietoinen valinta tehty. Missä tahansa vaiheessa tilanteen voi pysäyttää. Siksi musta on täyttä paskaa sanoa, että se vain tapahtui. Käyttääkö joku tuota edes oikeesti, vai onko se vaan jotain telkkarista kuultua höpöhöpöä.
[/quote]
Nämä pettämistarinat vielä tuntuu olevan muodissa täällä ://
[/quote]
Kyllä ja nykyään naimisissa tuon miehen kanssa. Eksä nyt oli vain niin pseestä, ettei sen tunteita siinä kyselty.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:59"]
Kaverin mies, koska naisten välit menee poikki, mutta mies antaa kyllä anteeksi omalle kaverilleen.
[/quote]
Tosiaanko? Yksi kaverini on vieläkin katkera siitä, että edes yritin vokotella hänen exäänsä, jonka kanssa ei ollut enää yleisesti tiedetysti yhdessä, mutta jotain säätöä heidän välillään ilmeisesti vielä oli...
Mulla oli kaveri tai oikeastaan luottoystävä, jolla meni huonosti ja minä autoin ja stemppasin. Palkaksi pani mun miestä meidän varastossa kun nukuin, sain rysänpäältä kiinni. Aika pitkään sain itseäni paikkailla ja vieläkin ahdistaa kun asian muistaa..
Kaverin mies, koska naisten välit menee poikki, mutta mies antaa kyllä anteeksi omalle kaverilleen.
[/quote]
Tiedätkö yhdenkään tällaisen tapauksen?
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 11:34"]
En ole päätynyt kaverin mieheen tai miehen kaveriin. Sen verran kunnioita miestäni ja itseäni että jätän mieluumin kun petän.
[/quote]
Niin minäkin
Kertokaahan lisää kokemuksia niistä ketkä on päätyneet vai oletteko itse päätyneet
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 00:23"]Kai sitä nyt kännissäkin sen verran tajuaa, ettei vieraan mukaan lähde? Ja jos ei tajua, niin ehkä kannattaisi jättää se alkoholi kokonaan pois.
[/quote]
Mä olen ollut useammankin kerran hyvässä humalassa tilanteessa jossa olisi ollut helppo pettää ja mieli olisi tehnytkin, kummallakin. En silti ole koskaan pettänyt, ja minusta känni on huono tekosyy vaikka alkoholi estoja laskeekin,
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 00:23"]Kai sitä nyt kännissäkin sen verran tajuaa, ettei vieraan mukaan lähde? Ja jos ei tajua, niin ehkä kannattaisi jättää se alkoholi kokonaan pois. [/quote] Mä olen ollut useammankin kerran hyvässä humalassa tilanteessa jossa olisi ollut helppo pettää ja mieli olisi tehnytkin, kummallakin. En silti ole koskaan pettänyt, ja minusta känni on huono tekosyy vaikka alkoholi estoja laskeekin,
[/quote]
Sen kerran kun päädyin vieraan miehen mukaan sinkkuna, olin ollut niin humalassa, etten muistanut illasta yhtään mitään järkevää. "Muistan" olleeni isossa talossa, jossa oli muitakin ihmisiä. Todellisuudessa olin pienessä yksiössä tämän miehen kanssa kaksin. Muistan oksentaneeni useasti. Seksiä oli kuulemma harrastettu, mutta siitä ei ole muistikuvia.
Ihmiset reagoivat alkoholiin eri tavalla.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 00:45"]
[/quote]
Tiedätkö yhdenkään tällaisen tapauksen?
[/quote]
mieki mietin samaa
monesti olen fantasioinut kaverin muijan naimisesta mutta erityisesti tekis mieli panna kavereiden äitejä
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 00:37"]
Mulla oli kaveri tai oikeastaan luottoystävä, jolla meni huonosti ja minä autoin ja stemppasin. Palkaksi pani mun miestä meidän varastossa kun nukuin, sain rysänpäältä kiinni. Aika pitkään sain itseäni paikkailla ja vieläkin ahdistaa kun asian muistaa..
[/quote]
Rysän päältä ? Miten tajusit lähteä sinne varastoon katsomaan
Otsikko saa ihmiset kuulostamaan ihan eläimiltä! En mä ainakaan "päädy" tai "ajaudu" harrastamaan seksiä kuin oman miehen kanssa.
Kännissä olin ja panetti ja sattui olemaan samassa baarissa yhteinen yöhän siitä sitten tuli..
W