Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua kiusattiin kouluissa, naapuruston toimesta, armeijassa ja muutamalla työpaikalla. Nyt olen 34v syrjäytynyt pitkäaikaistyötön. Naista ei ole ikinä ollut

Vierailija
21.10.2021 |

Kumma kyllä nyt ihmiset olettavat että minun pitäisi mennä töihin, ja "pyörittää yhteiskuntaa" verorahoillani.

Tuilla saa lähes saman, eikä tarvitse olla ihmisten kanssa tekemisissä ja käyttää 8-10 tuntia päivässä epämiellyttävän asian tekemiseen matkoineen.

Muihin kuin paskaduuniin minulla ei ole mahdollisuuksia, ja niitähän työkkärikin minulle ehdottaa.

Maksakoon yhteiskunta nyt elämiseni hamaan tappiin asti, kun kerran ei halunnut minusta aktiivista kansalaista.
Niin makaa kuin petaa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiistan armeijassa kun harjoiteltiin kuinka tullaan sisälle jos on jotakin asiaa. Koputiin kahdella kädelllä ja vielä jalalla yhtäaikaiseesti oveaa ihan täysilllä niin nopeassa temmossa kuin lähti.

Rätätätätääätäätä. Tärkeää asiaaa. Pitäis päästä lomillle

Vierailija
42/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne vaan haukkuu kaikkia verorahoilla eläjiksi ketkä ryöstää eniten veronmaksajia.

Koittaa naamioida ettei niitä haukuttaisi.   

Jonkinlaisia sadisteja, jotka luulevat olevansa tosi ovelia.

Jotain virkamiehiä esim. siis

Ne haukkujat ovat kokoomuslaisia ja persuja. Lupasivat kepittää kovempaa kuin ikinä Sipilän hallituksessa, jos valtaan pääsevät. En hetkeäkään epäile etteivätkö tee niin.

Sitä ihmettelen, miksi joku on niin yksinkertainen, että äänestää niitä vaikka tienaa alle 100 000 vuodessa.

Siis katkera syrjäytynyt äänestää sitä, joka häntä solvaa ja kurjistaa! Taitaa olla pahasti masokistin vikaa pojissa.

Tuollaisella pelottelulla, että jos äänestät muita kuin sdp:tä, vihreitä, vasemmistoa, kommunisteja, niin köyhät kärsivät, aiheutetaan se että äänestämällä viherpunakommunistivasemmistoa köyhät pysyvät köyhinä ja Suomessa ei voida hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama hokmma, mutta mulla pahin oli aina koti"tyypit",ja jatkavat aikusinakin estämällä minua edes mitenkään elämästä omaa elämääni ilman niitä ja kontrolliaan saati mitään menestystä saavuttamaan! Kuka maksaa (ja milloin?!odottelen!!!)mulle tuhotun terveyteni, tahratun maineeni ja koko elämäni varastamisen?! Se hinta on pikkuisen isompi kuin nämä naurettavan pienet sossutuet jotka eivät riitä edes pelkkään ruokaan liikkuvalle ihmiselle!

Vierailija
44/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt herää kysymys, että miten voi olla mahdollista että kaikilla elämän osa-aluiella tunnet tulleesi kiusatuksi? Yhdistävä tekijä noilla kaikilla on kuitenkin vain sinä. Koetko jotenkin tavallisetkin tilanteet herkästi kiusaamisena ja otat kaiken itseesi? Siis sellaisetkin tilanteet jotka kaikkien muiden mielestä ovat vain normaalia kanssakäymistä eikä kukaan muu lukisi sitä kiusaamiseksi. Muille on myös tosi raskasta ystävystyä ja pysyä ystävänä henkilön kanssa joka suuttuu ja loukkaantuu kaikesta normaalistakin kanssakäymisestä ja syyttää muita kiusaamisesta. 

Aikamoista lyttäämistä. Lähes kaasuvalotusta. Ettei vaan olisi aloitus kolahtanut? Sitä mä en ymmärrä teissä kiusaajissa, että miksi on niin vaikeaa myöntää olevansa kiusaaja? Johtuuko se siitä, että normaalit ihmiset halveksii teitä? 

Vierailija
45/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä salaliitto saa jonkun tulemaan kiusatuksi aina ja kaikkialla? Ei mikään, vika on kiusatun, joka luultavasti kuvittelee koko jutun.

Kun useimpia ihmisiä on joskus jossakin kiusattu. Mutta että kaikkialla ja aina, eikä mitään omaa vikaa? Just joo. Kunhan haluaa tekosyyn lusmuilulle.

Vierailija
46/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiistan armeijassa kun harjoiteltiin kuinka tullaan sisälle jos on jotakin asiaa. Koputiin kahdella kädelllä ja vielä jalalla yhtäaikaiseesti oveaa ihan täysilllä niin nopeassa temmossa kuin lähti.

Rätätätätääätäätä. Tärkeää asiaaa. Pitäis päästä lomillle

Pitäiis päästä lomille herra alipäällikkö.

Vierailija
47/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meitä vaaditaan ottamaan koronarokote, jotta nuo muut saavat avata yhteiskuntansa. Sen yhteiskunnan, josta meidät on heitetty ulos jo aikapäiviä sitten. Ollaan kuulemma julmia eikä välitetä lähimmäisestä.

Miksi meitä kiinnostaisi, saavatko he mennä yökerhoon, ulkomaanmatkoilleen, tai yhtään mihinkään? Tämä yhteiskunta ole mitään muuta tehnyt kuin potkinut meitä päähän. Ei meitä kiinnosta auttaa potkijoitamme elämässään yhtään millään tavalla. Eli ovat kyllä ihan oikeassa. Ei välitetä lähimmäisestä. Mutta mikä sen on aiheuttanut? Ehkäpä se kun lähimmäinen ei välittänyt meistäkään. Kauan ennen koronaa.

Vierailija
48/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin muakin on kiusattu jokaisessa koulussa ja työpaikassa missä olen ollut. Yritän parhaillaan löytää uutta työtä koska koronan takia jäin työttömäksi. Jotenkin en vain haluaisi. Ihmiset on inhottavia ja julmia otuksia. :/

Mies löytyy kyllä, ystäviä ei.

Joka päivä ahdistaa ja itkettää. Olen myös niin tyhmä, että en koskaan voi opiskella unelma-ammattiini.

Hiphei. 

N30