Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua kiusattiin kouluissa, naapuruston toimesta, armeijassa ja muutamalla työpaikalla. Nyt olen 34v syrjäytynyt pitkäaikaistyötön. Naista ei ole ikinä ollut

Vierailija
21.10.2021 |

Kumma kyllä nyt ihmiset olettavat että minun pitäisi mennä töihin, ja "pyörittää yhteiskuntaa" verorahoillani.

Tuilla saa lähes saman, eikä tarvitse olla ihmisten kanssa tekemisissä ja käyttää 8-10 tuntia päivässä epämiellyttävän asian tekemiseen matkoineen.

Muihin kuin paskaduuniin minulla ei ole mahdollisuuksia, ja niitähän työkkärikin minulle ehdottaa.

Maksakoon yhteiskunta nyt elämiseni hamaan tappiin asti, kun kerran ei halunnut minusta aktiivista kansalaista.
Niin makaa kuin petaa.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt herää kysymys, että miten voi olla mahdollista että kaikilla elämän osa-aluiella tunnet tulleesi kiusatuksi? Yhdistävä tekijä noilla kaikilla on kuitenkin vain sinä. Koetko jotenkin tavallisetkin tilanteet herkästi kiusaamisena ja otat kaiken itseesi? Siis sellaisetkin tilanteet jotka kaikkien muiden mielestä ovat vain normaalia kanssakäymistä eikä kukaan muu lukisi sitä kiusaamiseksi. Muille on myös tosi raskasta ystävystyä ja pysyä ystävänä henkilön kanssa joka suuttuu ja loukkaantuu kaikesta normaalistakin kanssakäymisestä ja syyttää muita kiusaamisesta. 

Voi luoja mitä tuubaa.

Vierailija
22/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulussa ne menevämmät jän nätytöt eivät yleensä edes huomioineet niitä luokan kilteimpiä poikia. 🥺

Uhriutuminen ei auta ketään, viimeiseksi omaa itseäsi.

Viidakon vanha laki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin syrjii, kun eivät anna pimperoo sulle.

Vierailija
24/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat masentuneelta ja katkeraltakin.

Työttömyydessä, sinkkuudesta tai taustassa koulukiusattuna ei ole mitään hävettävää. Olet sellainen kuin olet, sinulla on oikeus olla ja elää kuten kenellä tahansa meistä.

Hae lääkäristä apua masennukseen ja yritä löytää oma tapasi elää mielekästä elämää.

Vierailija
25/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit myös kipaista hakemaan sen diagnoosin ja lakata syyttämästä koko maailmaa omista ongelmistasi.

Mutta eihän sinussa ole miestä ryhdistäytymään.

Diagnoosi ei välttämättä auta mitään. Mutta jos on paha olla, niin kannattaa hakea apua silti. Diagnoosi saattaa joskus myös masentaa ja leimata lisää. Apua voi hakea ilman diagnoosejakin. Samalla kannattaa välttää uhriutumista ja ongelmissaan rypemistä eli pitää yrittää nousra sieltä "suostaan" ylös aktiivisesti.

T. Anonyymi, myöskin kiusattu

Vierailija
26/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen mielenterveyssyistä eläkkeellä, minuakin kiusattiin, mutta enpä ole tuollainen luuseri enkä todellakaan lampsi lamaantuneena oman napani ympärillä vaan teen omasta ja muiden elämästä niin hyvää kuin suinkin niillä resursseilla jotka käytössäni on.

En ole ikinä näitä omassa sonnassaan piehtaroivia miesvätyksiä ymmärtänyt. Heillä tuntuu sisu menevän paljon vähemmästä kaulaan kuin naisilla, jotka kokevat kovia.

Vaikka elämässä on paljon sellaista, mitä ei ole tilannut eikä halunnut, on kuitenkin paljon tehtävissäkin, enkä ole koskaan nähnyt tarpeelliseksi uhota ja uhkailla syrjäytymisellä kuten nämä palstakeijot.

Heistä tulee semmoinen 5-vuotisuhmaikäinen Timo mieleen, joka karkaa kotoa ikuisiksi ajoiksi eikä tule koskaan takaisin paitsi seuraavalle aterialle.

Vierailija
27/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiusattiin koko peruskoulu-lukio. Nyt minulla menee hyvin, pahimmilla kiusaajilla taas huonosti.

Vierailija
28/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menestyminen on paras kosto niille kiusaajille. Nauti elämästäsi ja haistata p*skat tekemällä kaiken paremmin kuin ne kiusaajasi. Se, että alistut työttömäksi sosiaalituilla eläjäksi, on suorastaan herkkua niille ilkimyksille. Älä siis alistu, bro. Tsemppiä! 👍❤

T. Anonyymi naispuolinen av-palstalainen (myöskin raskaasti kiusattu)

Ei kaikki kiusatut yksinkertaisesti vaan pysty menestymään

Mikä se nyt sitten on menestymistä itse kunkin mielestä? Menestyminen on tyytyväisyyttä omaan elämään. Jos joku toinen ei arvosta niitä omia juttuja mitä arvostaa, siitä huolimatta voi olla menestynyt hyvin elämässään. 

Vierailija
29/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama muuten paitsi jostain ihmeellisestä syystä armeija oli elämäni parasta aikaa. Kai se oli jotain kun kaikki vihasi kouluttajia niin ei jäänyt energiaa kiussaajillekaan toisten kiusaaamiseen. Sai olla kerrankin samanlaista yhtenäistä harmaata massaa. Armeijan jälkeen kaikki taas alkoikin mennä taas päin helvettiä.

Armeijassa pärjäsi aika hyvinkin olemalla kunnollinen ihminen, vähän sijoituspaikasta riippuen. Yhteiskunnassa taas pärjää olemalla mahdollisimman liero. En vaan pysty menestymään näin epäloogisessa  ympäristössä, joten ei muuta kuin maksakaa sosiialitaalat kiltisti tiskiin. En ole potenut huonoa omaatuntoa asiasta vuosikausiin, vaikka aluksi toki harmitti kun kaikki koulutus ja vanhempien tuki meni viemäristä alas.

Vierailija
30/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menestyminen on paras kosto niille kiusaajille. Nauti elämästäsi ja haistata p*skat tekemällä kaiken paremmin kuin ne kiusaajasi. Se, että alistut työttömäksi sosiaalituilla eläjäksi, on suorastaan herkkua niille ilkimyksille. Älä siis alistu, bro. Tsemppiä! 👍❤

Mikä se nyt sitten on menestymistä itse kunkin mielestä? Menestyminen on tyytyväisyyttä omaan elämään. Jos joku toinen ei arvosta niitä omia juttuja mitä arvostaa, siitä huolimatta voi olla menestynyt hyvin elämässään. 

Yksinäisyys ja työelämän ulkopuolelle jääminen harvemmin tekevät kenenkään elämästä kovin nautittavaa

Vierailija
31/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä alku, mutta vaatii suurempia kostotoimia.

Vierailija
32/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys ja työelämän ulkopuolelle jääminen harvemmin tekevät kenenkään elämästä kovin nautittavaa

Yksinäisyys ei tietenkään välttämättä ole hyvä asia. Kyllä elämä voi olla nautittavaa silti. Työtä toivoisi kaikille, sopivaa sellaista.

Vierailija
33/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaan haukkuu kaikkia verorahoilla eläjiksi ketkä ryöstää eniten veronmaksajia.

Koittaa naamioida ettei niitä haukuttaisi.   

Jonkinlaisia sadisteja, jotka luulevat olevansa tosi ovelia.

Jotain virkamiehiä esim. siis

Vierailija
34/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi joko parantaa omaa ja toisten elämää, tai jäädä katkerana rypemään omaan surkeuteensa.

Kaikki on kiinni siitä, mitä pitää tärkeänä.

Näille on tärkeää lietsoa katkeruuttaan ja sisäistä tyhjyyttään. Ei puhettakaan siitä, että olisi ihmisiksi, keskittyisi hyviin asioihin ja luopuisi katkeruudesta, jolloin elämä ja vointi paranisi ihan automaattisesti.

Vierailija
35/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt herää kysymys, että miten voi olla mahdollista että kaikilla elämän osa-aluiella tunnet tulleesi kiusatuksi? Yhdistävä tekijä noilla kaikilla on kuitenkin vain sinä. Koetko jotenkin tavallisetkin tilanteet herkästi kiusaamisena ja otat kaiken itseesi? Siis sellaisetkin tilanteet jotka kaikkien muiden mielestä ovat vain normaalia kanssakäymistä eikä kukaan muu lukisi sitä kiusaamiseksi. Muille on myös tosi raskasta ystävystyä ja pysyä ystävänä henkilön kanssa joka suuttuu ja loukkaantuu kaikesta normaalistakin kanssakäymisestä ja syyttää muita kiusaamisesta. 

Neurotyypilliset eivät välttämättä koe tarvetta kommunikoida muuten kuin omasta lähtökohdastaan, joten neuroepätyypillisiä voi sitten kiusata, jättää ulkopuolelle ja syyllistää siitä, että eivät ole kuin muut.

Vierailija
36/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne vaan haukkuu kaikkia verorahoilla eläjiksi ketkä ryöstää eniten veronmaksajia.

Koittaa naamioida ettei niitä haukuttaisi.   

Jonkinlaisia sadisteja, jotka luulevat olevansa tosi ovelia.

Jotain virkamiehiä esim. siis

Ne haukkujat ovat kokoomuslaisia ja persuja. Lupasivat kepittää kovempaa kuin ikinä Sipilän hallituksessa, jos valtaan pääsevät. En hetkeäkään epäile etteivätkö tee niin.

Sitä ihmettelen, miksi joku on niin yksinkertainen, että äänestää niitä vaikka tienaa alle 100 000 vuodessa.

Siis katkera syrjäytynyt äänestää sitä, joka häntä solvaa ja kurjistaa! Taitaa olla pahasti masokistin vikaa pojissa.

Vierailija
37/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama,melkein. Paitsi että olen ok kaunis nainen ja mulla on hyvä mies.

Mihinkään kouluun en uskalla, koska pelkään. Meillä monta lasta, saa olla kotona aina kunnes lapsi 3v., eikä työkkäri hätyytä.

En tiedä mitä jatkossa. Varmaan haen työkyvyttömyyseläkettä.

Toitotetaan, että mulla muka kaikki hyvin, kun on mies ja perhe. No ei se lohduta, kun ei pysty elättämään itseään, ei uskalla tavoitella mitään, ei uskalla mennä kauppaan jne.

Pitkäaikaistyötön N36

Vierailija
38/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla melkein sama tilanne paitsi olen 38 v. Hankkiuduin pään takia TK eläkkeelle ja nyt mulle maksetaan hyvin olemisesta

Vierailija
39/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kosto tuo on? Todennäköisesti kukaan niistä kiusaajista ei ole seurannut ap:n elämää, eikä tule koskaan tietämään, onko hän luuseri vai menestyjä. 

Vierailija
40/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiistan armeijassa kun harjoiteltiin kuinka tullaan sisälle jos on jotakin asiaa. Koputiin kahdella kädelllä ja vielä jalalla yhtäaikaiseesti oveaa ihan täysilllä niin nopeassa temmossa kuin lähti.