Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin saamasi joululahja ikinä?

Vierailija
23.12.2014 |

En tiedä onko jo kyseistä ketjua, mutta kiinnostaisi lukea mitä kaikkea "paskaa" ihmiset ovat saaneet joululahjaksi? :D

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
42/65 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi

Vierailija
44/65 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/65 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/65 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/65 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä jouluna minulle oli tulossa wc-istuin se muovinen rinkula (tästä avauduin täällä jo aamulla).  No kävikin niin että teini paljasti homman. Onneksi paljasti, jos olisin kaikkien sukulaisten edessä avannut lahjan missä on wc-istuin, en tiedä mitä olisin tehnyt. Mutta joo, vedin kilarit jo ennen kuin mitään lahjaa oli annettu.  Rinkula on edelleen paketoituna sohvan alla mutta mun nimen päälle on käyty teippaamassa joulupaperia. Joku meillä kaiketi saa huomenna wc-istuimen. 

Vierailija
48/65 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/65 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/65 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi joulua sitten minä ja kaikki tutut saivat eräältä tuttavalta muistitikut, jolle oli n.100 kuvaa tallennettu tutun lapsista . Tuli viestin kanssa että tikku pitää kkytkeä töllöön, ja ihailla isolta ruudulta. Viime jouluna nainen pyysi tikut takaisin uusien kuvien laittoa varten, tänä jouluna tuli noin 60 kuvaa sähköpostissa lahjaksi. Mummini vielä harmittelee ettei ole laitetta jolla katsoa puolituntemattoman ihmisen tuntemattomien lasten kuvia :D

Vierailija
51/65 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 22:44"]

Kaksi joulua sitten minä ja kaikki tutut saivat eräältä tuttavalta muistitikut, jolle oli n.100 kuvaa tallennettu tutun lapsista . Tuli viestin kanssa että tikku pitää kkytkeä töllöön, ja ihailla isolta ruudulta. Viime jouluna nainen pyysi tikut takaisin uusien kuvien laittoa varten, tänä jouluna tuli noin 60 kuvaa sähköpostissa lahjaksi. Mummini vielä harmittelee ettei ole laitetta jolla katsoa puolituntemattoman ihmisen tuntemattomien lasten kuvia :D

[/quote]

Hahaa, mahtava. On oikeasti ihanaa, että vanhemmat ovat innoissaan lapsistaan, mutta joillain pikkasen menee yli. Ja jostain syystä aina niillä, jotka aiemmin eivät ole olleet pätkääkään kiinnostuneita lapsista, mutta vanhemmilla päivillään sitten tekivät kuitenkin sen yhden. Itsekin sain lapseni keskimääräistä vanhempana, kuten moni tuttavapiirissä, joten mulla on paljon matskua ;)

Vierailija
52/65 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-anopilta kirja nimeltä Saatanalliset säkeet. Oli kyllä ihan selvää vittuilua.

Vierailija
53/65 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/65 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:28"]Olen kertonut tän jutun täällä palstalla varmaan joka joulu vastaaviin kyselyihin, mut kerron nyt taaski. Pomoilta olin aikaisempina vuosina saanut kirjekuoren joka sisälsi seteleitä yleensä pari-kolme sataa. Sinä vuonna kuitenkin kuoressa oli pelkkä kortti. Avasin kuoren jouluaattona. Pomot kirjoittivat ostaneensa mulle Afrikasta lehmän. LIsäksi siinä luki isoin kirjaimin "Neekeri voitta aina". Arvatkaa vituttiko ja menikö joulufiilis, rahalla olisi todellakin ollut käyttöä. Lisäki koko lehmän osto oli sekin valetta, koska kirjanpitäjältä tarkastin myöhemmin että mitään lahjoitusta kirkon ulkomaanavulle ei oltu tehty >:(
[/quote]

Kuolin!!!! :DDDD

Vierailija
55/65 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:22"]Salaattiottimet. Muuten ihan joo, mutta sarjaa jota meillä ei ole, käytetyt, naarmuiset ja niissä oli ravintolan logo! No varmaan jo arvaatte että ne tuli anopilta.
[/quote]

No en kyllä arvannut koska saan omalta anopiltani aina arvokkaita ja laadukkaita lahjoja. Ei kaikki anopit ole samanlaisia joten äläpä yleistä.
[/quote]

Juuri näin! Minä sain anopiltani (ja apeltani) omakotitalon, kun tuli ero heidän pojastaan. Saimme lasten kanssa jäädä asumaan omaan kotimme, appivanhemmat asuivat lähellä ja auttoivat minua kaikessa. Nyt anoppi nukkuu ikiunta, appi elää ja lapseni pitävät hänestä hyvää huolta.

Vierailija
56/65 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiiiiii! Tuuhan nyt kertoo kuka sen wc istuimen loppujen lopuks sai? Tahtoo tietää :)

Vierailija
57/65 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:09"]

Sain parhaalta kaveriltani lahjaksi sellaisen marketin valmiin lahjapakkauksen, jossa oli jotain kosteusvoidetta ja suihkusaippuaa jne. Ihan kiva, mutta en pysty käyttämään hajustettuja rasvoja ja muutenkin atoopikkona käytän vain tiettyjä apteekin rasvoja... Ilmeisesti kaverini ei jostain syystä tiennyt tai muistanut tätä, ihme kyllä. Käyttämättä ovat edelleen ja viime jouluna siis sain nuo. Tuossa toki tökkii vähän sekin, että ei selvästi ole keksitty mitään niin ostetaan sitten joku valmispakkaus. :D Mutta mitäpä noista, harvemmin minäkään mitään loisteliasta keksin.

[/quote]

Miksi niin monta alapeukkua? Tykkäättekö te noista valmispakkauksista?

[/quote]

En ole peukuttelijoita, mutta kyllä mä ainakin tykkään =).
[/quote]

Minulle tuo olisi huonoin lahja ikinä. Ajatukseton ja herkän ihon takia en voisi edes käyttää noita. Seuraavana jouluna antaisin sen eteenpäin.

Vierailija
58/65 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joululahjojen idea ole olla jotain pientä kivaa jonkun makuun tai luksusta jota ei joka päivä ostella? En ihan ymmärrä jotain markettien dove sun muita pakkauksia lahjaksi, joku bodyshopin tuotesettikin kivempi...

Vierailija
59/65 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:53"]En tiedä onko jo kyseistä ketjua, mutta kiinnostaisi lukea mitä kaikkea "paskaa" ihmiset ovat saaneet joululahjaksi? :D
[/quote]

Edelleen se kun lemmikkini vietiin lopetettavaksi jouluaaton aattona ilman syytä. Kerroinkin tästä jo toisessa ketjussa.

Vierailija
60/65 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 03:16"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:53"]En tiedä onko jo kyseistä ketjua, mutta kiinnostaisi lukea mitä kaikkea "paskaa" ihmiset ovat saaneet joululahjaksi? :D
[/quote]

Edelleen se kun lemmikkini vietiin lopetettavaksi jouluaaton aattona ilman syytä. Kerroinkin tästä jo toisessa ketjussa.
[/quote]
Miksi vietiin :( ja kuka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi