Huonoin saamasi joululahja ikinä?
En tiedä onko jo kyseistä ketjua, mutta kiinnostaisi lukea mitä kaikkea "paskaa" ihmiset ovat saaneet joululahjaksi? :D
Kommentit (65)
Tää on ihan tylsä, mutta varmaan joku Pandan suklaarasia. Se on semmonen, että eikö nyt mitään mutta keksi tai enemmän ilahtuisin vaikka vain kauniista kortista.
Halvinta mahdollista "suklaata", jotain minttunappeja. Enkä oikeasti teininä toivonut kuin konvehteja ja sitten tuli noita ihan kamalia, no veljelle upposi nekin, ei menneet hukkaan.
Potku persuksiin ja yö pakkasessa.
Villasukat.
Kiitos ex niistä ja kaikesta muustakin paskasta.
Oltiin aika köyhiä kun olin murkkuikäinen. Äitini vanhemmat olivat varakkaita ja äiti oli pyytänyt minulle alusvaatteita joululahjaksi. Taisin olla 14-vuotias ja paketista tuli oikein tukevat kaarituettomat puuteribeiget tötterömalliset mummorintsikat. Kiitos mutta.... :)
Jos lahja on tärkeältä ihmiseltä ja siinä on ajatus takana, niin ei se vaan voi olla huono vaikka olisi kuinka "huti".
Sain parhaalta kaveriltani lahjaksi sellaisen marketin valmiin lahjapakkauksen, jossa oli jotain kosteusvoidetta ja suihkusaippuaa jne. Ihan kiva, mutta en pysty käyttämään hajustettuja rasvoja ja muutenkin atoopikkona käytän vain tiettyjä apteekin rasvoja... Ilmeisesti kaverini ei jostain syystä tiennyt tai muistanut tätä, ihme kyllä. Käyttämättä ovat edelleen ja viime jouluna siis sain nuo. Tuossa toki tökkii vähän sekin, että ei selvästi ole keksitty mitään niin ostetaan sitten joku valmispakkaus. :D Mutta mitäpä noista, harvemmin minäkään mitään loisteliasta keksin.
Sain yläaste ikäisenä lahjaksi soittorasian joka maksoi 100e.
Aika paljon meidän perheen tuloilla siis.
Äiti ihmetteli kun en ollut kovin iloinen. Yläaste ikäinen teini olisi keksinyt muutakin käyttöä rahalle ..:D
Sain härpättimen, josta saadakseni täyden hyödyn irti pitäisi omistaa älypuhelin, jota minulla ei ole.
Sain sipsejä sairastaessani bulimiaa.
Salaattiottimet. Muuten ihan joo, mutta sarjaa jota meillä ei ole, käytetyt, naarmuiset ja niissä oli ravintolan logo! No varmaan jo arvaatte että ne tuli anopilta.
Rikkinäinen mustekynä. Mutta sitten huomasinkin, että sen sisään oli kääritty satasen seteli.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:22"]Rikkinäinen mustekynä. Mutta sitten huomasinkin, että sen sisään oli kääritty satasen seteli.
[/quote]
Mikä sitten oli vikana? :-D
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:07"]http://www.vauva.fi/keskustelu/4327470/ketju/surkein_joululahjasi
[/quote]
Kiitos, luettavaa illaksi :)
Ap
Vuosia sitten sain anopiltani joulupaperiin käärittynä vauvan hedelmäsoseita paketillisen. Vauva oli tuolloin noin puolivuotias. Hitto, kun sapetti tuolloin. Nyt vain naurattaa!
Olen kertonut tän jutun täällä palstalla varmaan joka joulu vastaaviin kyselyihin, mut kerron nyt taaski. Pomoilta olin aikaisempina vuosina saanut kirjekuoren joka sisälsi seteleitä yleensä pari-kolme sataa. Sinä vuonna kuitenkin kuoressa oli pelkkä kortti. Avasin kuoren jouluaattona. Pomot kirjoittivat ostaneensa mulle Afrikasta lehmän. LIsäksi siinä luki isoin kirjaimin "Neekeri voitta aina". Arvatkaa vituttiko ja menikö joulufiilis, rahalla olisi todellakin ollut käyttöä. Lisäki koko lehmän osto oli sekin valetta, koska kirjanpitäjältä tarkastin myöhemmin että mitään lahjoitusta kirkon ulkomaanavulle ei oltu tehty >:(
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:22"]Salaattiottimet. Muuten ihan joo, mutta sarjaa jota meillä ei ole, käytetyt, naarmuiset ja niissä oli ravintolan logo! No varmaan jo arvaatte että ne tuli anopilta.
[/quote]
No en kyllä arvannut koska saan omalta anopiltani aina arvokkaita ja laadukkaita lahjoja. Ei kaikki anopit ole samanlaisia joten äläpä yleistä.
Käytetyt sukat jotka oli liian pientä kokoa.