Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani haukkui riidan aikana rumaksi

Vierailija
21.10.2021 |

Meillä oli iso riita ja päästä suustaan et olen hänestä ruma. Kuulemma lihavakin, vaikka olen normaalipainoinen painoindeksin perusteella. Olen alkanut tuntea oloni rumaksi ja epähaluttavaksi. Kumppani pyysi anteeksi, mutta en voi unohtaa hänen sanojaan.
Onko muilla käynyt vastaavaa?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeistaja -81 kirjoitti:

1. Kokeile laihduttaa. 

2. Voihan se olla, että olet ruma. Ei me kaikki olla mitään missejä.

3. Jos et pääse yli tästä, jätä kumppanisi ja etsi semmoinen, joka tykkää sun ulkonäöstä.

Möhömahaukkoko siellä ohjeistaa? Sun ikäisistä miehistä puolet on pullukoita. Mietipä tätämseuraavan kerran kun mätä sitä Heseä.

Vierailija
22/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on ruma, miksi sitä ei voi itse hyväksyä?

Niin. Minäkin olin ”ruma” sen ihmisen silmissä,

joka kuitenkin jakoi arkensa kanssani. Sen kun sitten kerran ilmoille laukaisi, lopetin suhteen välittömästi. Nimittäin seuraavalle ihmiselle olen ollut kaunis kymmenen vuotta. Kauneus on katsojan silmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se kertoo ettei kumppani ole kiinnostunut minusta vaan on kanssani aivan väärin perustein. En pysty arvostamaan. Tuntee kyllä naihoissaan.

Vierailija
24/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks se on sellasen kans, joka on sen mielestä ruma? 

En unohtaisi.

Siksi, kun ei ole pinnallinen, joka pitää ulkonäköä tärkeimpänää . Eikö naiset juuri sellaista halua?

Vierailija
25/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haukkunut hu**uksi ja koko kaupunginosan pir*ksi joka vainoaa kaikkia ja puhuu kaikista pahaa. Olen sanonut että tap**isi itsensä, ajaisi autolla kallioon. Olen toivonut hänen kuo**van.

Olen sylkenyt hänen päälleen.

Vierailija
26/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle se kertoo ettei kumppani ole kiinnostunut minusta vaan on kanssani aivan väärin perustein. En pysty arvostamaan. Tuntee kyllä naihoissaan.

Oikea syy olisi siis olla kanssasi ulkonäkösi takia?

Vierailija
27/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella kommentilla, joka aliarvioi toisen olemusta, ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa. Se on yritys satuttaa, ja osoittaa että hän itse on kuin nurkkaan ajettu koira, jolla ovat keinot loppu.

Omissa suhteissa jos on loukattu, on se ollut miehen yritys osoittaa ylemmyyttä tms. ja taustalka ollut hänen epävarmuutensa ja usein mustasukkaisuutta. Kun tallaa toisen itsetuntoa, luulee että voi sillä nakertaa hänen itseluottamustaan ja viehättävyyttään. (Haukkuja luulee että näin voi pitää tiukemmin hänet eikä ole menettämisen pelkoa)

Hullulta tämä kuulostaa, mutta koettu on.

Haukkuja voi kuitenkin eron tullessa järkyttyä ja kauan yrittää saada tämän "ruman" palaamaan. Hallintavalta usein taustalla.

Vierailija
28/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En unohtaisi.

Siksi, kun ei ole pinnallinen, joka pitää ulkonäköä tärkeimpänää . Eikö naiset juuri sellaista halua?

Jos olen kumppanini silmissä ruma, se tarkoittaa, että seksi meidän välillämme loppuu siihen. En halua seksiä ihmisen kanssa, joka vain tyydyttää itsensä minuun sen sijaan, että pitäisi minua haluttavana.

Vierailija
29/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipsa kiinni vaan. Jos on ruma, miten se seksi nyt sitä toista yhtäkkiä muka kiinnostaa.

No joo. En arvosta yhtään ihmisiä, jotka möläyttelevät mitä sattuu suuttuessaan. Sen verran pitää aina olla itsehillintää, että ei lyö vyön alle, vaan haukkuu toisen tekemisiä, ei sellaisia henkilökohtaisia ominaisuuksia, joille toinen ei juuri mitään voi.

Tuo on samalla lailla impulssikontrolliasia kuin fyysinen väkivaltakin. Jos joku selittelee, että ei muka voi mitään sille, mitä möläyttelee riidan aikana, niin se on tasan sama asia kuin joku puolustelisi kumppanin mukilointia sillä, että ei sille mitään voi, kun tunteet ottaa suuttuessa niin vallan...

Lattautuisin moisesta tyypistä eroon. Tuo on nimittäin ongelma, josta ei ilman ammattiapua yleensä pääse eroon ja tuollasilla möläyttelijöillä - kuten vaimonhakkaajillakin - on yleensä se ikävä taipumus, että he eivät tunnista ongelmaansa ja pitävät tapahtunutta pohjimmaltaan sen uhrin omana syynä. "Mitäs ärsytti!" siis...

Vierailija
30/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyväksynyt sen, ja sen, etten koskaan pariudu.

M50+

Vierailija
31/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En unohtaisi.

Ystävä hyvä, pinnallisuudesta kertoo juuri se, että laukoo tuollaisia ulkonäkökommentteja, vihjailee, huomauttelee. Henkisestä väkivallasta. Se kertoo myös siitä, että jää suhteeseen, koska tietää että oma taso ei riitä siihen oman mielen mukaiseen. Tämä vitutus sitten saa olemaan väkivaltainen toiselle.

Vierailija
32/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea syy olisi siis olla kanssasi ulkonäkösi takia?

Jos olisi oikeista syistä ei loukkaisi ja arvostelisi erittäin rumin sanoin. Jos rakastaisi aidosti en usko että näkisi rumana.

Vierailija
33/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on kehunut minua kauniiksi. En varmaan mikään kedon kaunein kukkanen, mutta en kai nyt niin rumakaan et siitä pitää kumppanin ilmoittaa. -Ap

Vierailija
34/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En unohtaisi.

Jos olen kumppanini silmissä ruma, se tarkoittaa, että seksi meidän välillämme loppuu siihen. En halua seksiä ihmisen kanssa, joka vain tyydyttää itsensä minuun sen sijaan, että pitäisi minua haluttavana.

Rumuus ja haluttavuus eivät ole sama asia.

Vierailija
35/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyväksynyt sen, ja sen, etten koskaan pariudu.

M50+

Viisikymppisenä kaikki alkavat olla rumia. Jollet ole nuorten naisten perässä, niin mahdollisuudet vain paranevat miehillä tuossa iässä. Naisilla ei tietenkään.

Vierailija
36/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n täytyy arvioida, onko kaunis tai voisiko joku pitää sellaisena. Sitten vaan vaihtamaan puolisoa, jos arvostavampi kumppani löytyy.

Vierailija
37/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano seuraavan kerran että et sinäkään mikään prinssi ole.

Vierailija
38/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En unohtaisi.

Rumuus ja haluttavuus eivät ole sama asia.

Kuvottaa panna ihmisen kanssa jonka mielestä olen ruma.

Yhtälailla kuvottaisi panna ihmistä joka on minun mielestäni ruma. En tekisi niin.

Vierailija
39/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipsa kiinni vaan. Jos on ruma, miten se seksi nyt sitä toista yhtäkkiä muka kiinnostaa.

No joo. En arvosta yhtään ihmisiä, jotka möläyttelevät mitä sattuu suuttuessaan. Sen verran pitää aina olla itsehillintää, että ei lyö vyön alle, vaan haukkuu toisen tekemisiä, ei sellaisia henkilökohtaisia ominaisuuksia, joille toinen ei juuri mitään voi.

Tuo on samalla lailla impulssikontrolliasia kuin fyysinen väkivaltakin. Jos joku selittelee, että ei muka voi mitään sille, mitä möläyttelee riidan aikana, niin se on tasan sama asia kuin joku puolustelisi kumppanin mukilointia sillä, että ei sille mitään voi, kun tunteet ottaa suuttuessa niin vallan...

Lattautuisin moisesta tyypistä eroon. Tuo on nimittäin ongelma, josta ei ilman ammattiapua yleensä pääse eroon ja tuollasilla möläyttelijöillä - kuten vaimonhakkaajillakin - on yleensä se ikävä taipumus, että he eivät tunnista ongelmaansa ja pitävät tapahtunutta pohjimmaltaan sen uhrin omana syynä. "Mitäs ärsytti!" siis...

Näin se on. Ainakaan mulla ei ole minkäänlaista ongelmaa olla lyömättä vyön alle ketään, tai edes olla pahoittamatta toisen mieltä tahallaan riidassa. Riita on asioista, ei ihmisten nujertamisesta. Joten kai loukkaamistakin harrastavat ne, jotka haluavat nimenomaan nujertaa toisen.

Vierailija
40/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottajia onneksi riittää, niitä joiden silmissä minä olen kaunis. Joten ei hätää, mulkku vemputtakoon keskenään. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan