Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani haukkui riidan aikana rumaksi

Vierailija
21.10.2021 |

Meillä oli iso riita ja päästä suustaan et olen hänestä ruma. Kuulemma lihavakin, vaikka olen normaalipainoinen painoindeksin perusteella. Olen alkanut tuntea oloni rumaksi ja epähaluttavaksi. Kumppani pyysi anteeksi, mutta en voi unohtaa hänen sanojaan.
Onko muilla käynyt vastaavaa?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riidellessä sanotaan kaikkea mahdollista paskaa.

Ja just, minkä sanoja ajattelee loukkaavan kaikkien eniten.

Se on se kovan riidan ydin.   Loukata toista niin s#atanan pahasti kuin pystyy.

Ei niitä sanoja kannata jäädä miettimään loppuiäkseen.

Ja toisaalta pitää itsekin uskaltaa loukata aivan samalla tasolla toista.

Kantsii myös muistaa, että juuri se sama mies on rakastunut sinuun ja ottanut sinut kumppanikseen.

Joten hän välittänyt sinusta ja välittää vieläkin, etenkin jos pyytää loukkaustaan anteeksi.

Sanottuja sanoja ei saa enää poispyyhtyä, vaikka anteeksikin kovin pyytäisi. Ne jäävät mielen perukoille kyllä. siellä tilanteen tullen kaivertavat. Mitä useammin sanoo, sitä paremmin uppoaa.

Ja että pitäisi alkaa loukkaamaan "samalla tasolla niin paljon kuin pystyy"? Niin siihen en kyllä lähde. Riitelyn ei tarvitse olla ala-avoista. Riidoissakin voi säilyä toisen perustavanlaatunen kunnioitus, mikä on suhteen perustaa ja luottamusta ajatellen oikein hyvä asia. Riidan tarkoitus ei ole satuttaa toista mahdollisimman paljon, ei minulla ainakaan koskaan ole niin, se ei todella ole kovankaan riidan ydin. Ei ainakaan mulla. En halua suuttuneenakaan sanoa asioita, joita en huomennakin tarkoittaisi. Tässä olen kahtuu hyvin onnistunutkin.

En vaan suostu tuollaisiin suhteisiin, joissa loukataan tahallaan. Yksi lyhyt seurustelusuhde päättyi juurikin tuohon. En voi vaan sulattaa että ilkeämielisesti halutaan vaan loukkaamalla loukata, pilkata ja sitä hakien valehdellakin, kaivetaan toisen herkkiä kohtia ja halutaan satuttaa. Ei kiitos. Muutakin löytyy.

Vierailija
62/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritti vaan sivaltaa vyön alle.

Mun ex kerran luuli loukkaavansa kovastikin kun totesi riidan yhteydessä et "lopeta se turha lenkkeily kun ei se edes näy missään".

Oli niin selvä yritys iskeä, että aloin vaan nauramaan. Itsellä BMI 20, syön terveellisesti ja liikun ja miehellä oli joku 30 kiloa ylipainoa ja ruokavalio jauhelihaa ja makaronia, eikä jaksanut rappusia kulkea edes alaspäin ilman vinkumista.

Toisen ulkonäön lyttääminen on kyllä todella alhaista, mutta koita olla välittämättä ja keksi jotain nasevaa takaisin jos joskus vielä yrittää.

Miksi jatkat miehen kanssa joka yrittää parhaansa iskeä kipukohtiin? Nautitko siitä vai pelottaako olla yksin? Selkeästi halusi satuttaa ja ilmeisesti ei ole ensimmäinen tai viimeinen kerta kun yrittää vyön alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olisit vain sanonut, että sittenhän se on mukava kun meitä on kaksi samanlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi