Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei saisi tulla alle 10min yhdynnässä?

Vierailija
23.12.2014 |

Siis kun jotku täällä VAATII että panon pitää kestää jopa 30-60 min. Minusta 10min on hurjan pitkä aika. Normaalia ehkä 3-4 minuuttiia.

Miksi, oi miksi, sitä hoonaamista pitäisi tehdä puoli tuntia?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää 5-10min.

Vierailija
22/85 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä turhaan pidättelemään, antaa tulla kun tulee niin pian saa taas lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Joku 2-5 minuuttia on juuri hyvä! Eipähän tule paikat niin kipeäksi ja hiki. Siltikin tulen useita kertoja tuossa ajassa.

Vierailija
24/85 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:36"]

Ei se pidättäminen kovin vaikeaa ole, aika vähän naistansa arvostaa jos ei voi opetella. Ja sitä voi paneskella tuntikausia eikä rynkyttää apinanraivolla sitä kolmea minuuttia, vaihdella tahtia ja tulokulmaa. Panomiehen miehestä tekee juurikin se kestävyys tekniikan sekä tilannetajun ohella, unohtamatta kuitenkaan partnerinlukutaitoa. Hohhoijaaa kun täällä palstalla löytyy näitä apinoita sukupuolesta riippumatta joilla ei ole harmainta aavistusta siitä mikä on hyvää seksiä :)

[/quote]

Onneksi osa naisistakin on arvostanut miestensä sen verran että opetellut saaman orkkunsa viidessä minuutissa.

Vierailija
25/85 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:26"]

Koska seksi voi olla muutakin kuin sitä että mies masturboi itseään naisella. Seksi voi olla muutakin kuin ainaista minuuttimunan tyydytystä. Nainen saattaa tykätä saada munaa pitkään ja kunnolla ja lopuksi ihanan orkun loppusilaukseksi. :)

[/quote]. Pistetään yksi sellainen tulemaan. Mikä on sinun panoksesi tässä? Makaat paikallasi?

Vierailija
26/85 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliminuuttia on ihanne aika, kahdeksan sekunttia sitäkin parempi. Suomalaisen naiset ovat ketsuppikoneita, eivät kestä kunnon panoa yhtään. Heti on pyllystä valumassa verta jos vähänkin innostuu.

Vierailija
27/85 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:36"]Ei se pidättäminen kovin vaikeaa ole, aika vähän naistansa arvostaa jos ei voi opetella. Ja sitä voi paneskella tuntikausia eikä rynkyttää apinanraivolla sitä kolmea minuuttia, vaihdella tahtia ja tulokulmaa. Panomiehen miehestä tekee juurikin se kestävyys tekniikan sekä tilannetajun ohella, unohtamatta kuitenkaan partnerinlukutaitoa. Hohhoijaaa kun täällä palstalla löytyy näitä apinoita sukupuolesta riippumatta joilla ei ole harmainta aavistusta siitä mikä on hyvää seksiä :)
[/quote]

Tai sitten vaan eri ihmiset jälleen kerran vain pitävät eri asioista tässäkin asiassa. Minusta on aina ollut parempaa lyhytkestoinen yhdyntä kuin pitkäkestoinen. Itseäni jälkimmäinen kyllästyttää helposti, vaikka eri ihmisillä on ollut tähänkin eri taktiikoita.

Vierailija
28/85 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:25"]Koska mies joka tulee noin äkkiä ei ole mies. Nauraisin ääneen jos tuollainen minuuttimuna osuisi kohdalle.
Ja ei, en ole hehtaaripillu. Tykkään saada useamman kuin yhden orgasmin seksin aikana.
[/quote]
Minä nauran aina kun kohdalle osuu orkkuvaivainen nainen joka ei tyydyty nopeasti

T Mies
[/quote]

Unohdin kertoa, että olen minuuttimuna.

T.Mies

Vierailija
29/85 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi luulet naisten olevan yhdynnässä? Mieti, mieti.... oiskohan tuolla jotain tekemistä nautinnon kanssa? Jos mies saa saman tien, ei nainen ehdi saada.

Meillä on mennyt seksi juuri tuollaiseksi. Minä en ole saanut orgasmia enää vuosiin yhdynnässä. Mennyt maku koko pikaviilauksesta. Onko vaimon haluttomuus miehen kannalta hyvä juttu, mieti, mieti....

Puolta tuntia ei toki tarvita, minulle tuo kymmenenkin minuuttia olisi ihan loistavaa serviisiä.

Vierailija
30/85 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jhkk

Vierailija
31/85 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:36"]Ei se pidättäminen kovin vaikeaa ole, aika vähän naistansa arvostaa jos ei voi opetella. Ja sitä voi paneskella tuntikausia eikä rynkyttää apinanraivolla sitä kolmea minuuttia, vaihdella tahtia ja tulokulmaa. Panomiehen miehestä tekee juurikin se kestävyys tekniikan sekä tilannetajun ohella, unohtamatta kuitenkaan partnerinlukutaitoa. Hohhoijaaa kun täällä palstalla löytyy näitä apinoita sukupuolesta riippumatta joilla ei ole harmainta aavistusta siitä mikä on hyvää seksiä :)
[/quote]
Nimenomaan näin, mun rakastajani nimenomaan sanoo, ettei halua vielä tulla, vaihdellaan asentoja ja tyydytetään välillä toista käsinkin / kielellä. Kun me olemme sängyssä, siellä ollaan tunteja ja minä saan lukemattomia orgasmeja. Ja empä ole ikinä ennen tiennyt seksin voivan olla näin hyvää.
[/quote]

Juurikin näin.. sulla on panomies, terveiset kanssaveljeltä (meitä ei ole montaa)
[/quote]

Pyh! Teitä juuri löytyy joka nurkalta!

Vierailija
32/85 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan nauttia mahdollsimman pitkään. Kyse ei ole orgasmista, vaan siitä miltä itse yhdyntä tuntuu. Se tuntuu itsestä ihan mielettömän hyvältä ja olisi mieheltä itsekästä tulla alle kymmenessä minuuttissa. Meillä menee aina esileikkiin vartti, yhdyntään 15-40 minuuttia ja jälkimakoiluun jonkin aikaan. En voisi kuvitellakaan, että yhdyntä kestäisi vain muutaman minuutin, ei siinä ajassa ehtisi nauttia tarpeeksi itse yhdynnästä, enkä nyt puhu edelleenkään orgasmista vaan pelkästään yhdynnän tuottamasta fyysisestä mielihyvästä. Pilluni ei ole tunnoton, jos olisi, niin miten voisin ylipäätään nauttia yhdynnän tuomasta fyysisestä mielihyvästä? Eiköhän se oli juurikin toistepäin, naiset joilla on emättimessä enemmän tuntoa sisälläpäin, toisinsanoen klitoris on sillä lailla muotoutunut, nauttivat pitkästä yhdynnästä. Naiset, jotka nauttivat enemmän klitoriksen ulkoisen osan hyväilystä taas saattavat tyytyä lyhyempään yhdyntään, koska heille pääasiallinen nautinto tapahtuu ennen yhdyntää.

Se, että mies laukeaa liian nopeasti, on itsekästä. Onneksi nykyään on esim kondomeja jotka pidentävät nautintoa, joten jokainen mies pystyy halutessaan tyydyttämään naisen.

Vierailija
33/85 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

33, älä puhu lööperiä. Kondomista on apua, muttei se välttämättä pidennä sitä laukeamiseen kuluvaa aikaa ratkaisevasti. Meillä esim. on kortsua käytetty aina, ja silti mies tulee 2-3 minuutissa.

Lääkehoito olisi tehokasta, muttei sovi kaikille, ei esim. miehelleni muun lääkityksen vuoksi.

30

Vierailija
34/85 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:24"]

Ap, miksi luulet naisten olevan yhdynnässä? Mieti, mieti.... oiskohan tuolla jotain tekemistä nautinnon kanssa? Jos mies saa saman tien, ei nainen ehdi saada.

Meillä on mennyt seksi juuri tuollaiseksi. Minä en ole saanut orgasmia enää vuosiin yhdynnässä. Mennyt maku koko pikaviilauksesta. Onko vaimon haluttomuus miehen kannalta hyvä juttu, mieti, mieti....

Puolta tuntia ei toki tarvita, minulle tuo kymmenenkin minuuttia olisi ihan loistavaa serviisiä.

[/quote]

Miksi miehen voidaan odottaa kontrolloivan laukeamistaan, mutta naisen ei? Etkö sinä yhtä lailla voisi tulla nopeammin, jos miehenretale ei kerta pysty viivästämään orgasmiaan? Mieti, mieti....

Vierailija
35/85 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:33"]

33, älä puhu lööperiä. Kondomista on apua, muttei se välttämättä pidennä sitä laukeamiseen kuluvaa aikaa ratkaisevasti. Meillä esim. on kortsua käytetty aina, ja silti mies tulee 2-3 minuutissa.

Lääkehoito olisi tehokasta, muttei sovi kaikille, ei esim. miehelleni muun lääkityksen vuoksi.

30

[/quote]

Niin, pääsyyhän on miehen itsekkyys. Mies pystyy kyllä opettelemaan olemaan laukaumatta, harva kuitenkaan haluaa oikeasti tyydyttää naista, vaan hakee vain omaa nautintoansa.

Vierailija
36/85 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elekää haukkuko vibroja, mun mato matalalle tulee paha mieli :'( mitä useammin runkkaan, sitä helpompi on myös miehen saada mut tulemaan. Mies osti mulle vibran ihan sitä varten että runkkaa nyt vaan niin paljon kun sielu sietää.

Vierailija
37/85 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:35"]

[/quote]

Miksi miehen voidaan odottaa kontrolloivan laukeamistaan, mutta naisen ei? Etkö sinä yhtä lailla voisi tulla nopeammin, jos miehenretale ei kerta pysty viivästämään orgasmiaan? Mieti, mieti....

[/quote]

Kyse ei ole laukamisesta, vaan yhdynnän tuottamasta mielihyvästä. Olen pahoillani jos sinulle yhdyntä ei tuota muuta mielihyvää kuin orgasmin. Meille muille se on kuitenkin kokonaisuudessaan ja itsessään todella suuri fyysinen nautinto.

Vierailija
38/85 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:35"]

[/quote]

[/quote]

En minä tietääkseni ole mitään odottanut. Sanoin vaan, että nykyisellään seksi on yhtä kiinnostavaa kuin korvan kaivaminen.

30

Vierailija
39/85 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ainakin ärsyttää, kun mies pidättelee tulemistaan. Yli kymmenen minuuttia on turhan pitkä aika.

Vierailija
40/85 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä rakastajani on paras siksi, kun se ei ole tunnoton puolen tunnin jyystäjä. Esileikit on niin kiihottavia, että tullaan molemmat nopeasti, mutta.... Hän on nopeasti valmis uuteen sessioon. Ihana mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän