klitoris vai anus
Miehelläni on ongelma hyväksyä se, että tarvitsen klitoriskiihoitusta lauetakseni. Helpoitenhan homma hoituu sormeilemalla klitorista ja minulle on se ja sama teenkö sen itse vai tekeekö mies sen, mutta miehelle tämä on ongelma. Siis jo pelkkä katsominen. Menee jotenkin lukkoon ja potenssi pettää ja sanoo, että hänellä kestää päästä tämän asian yli??? Että on kuulemma vaikea hyväksyä tällaista?????
Samaan hengenvetoon mies kuitenkin selittää, että kun exänsä runkkasi anustaan yhdynnän aikana eli työnsi sormensa perseeseen- ei mitään ongelmia ollut sitä katsoa ja siihen osallistua. Oli kuulemma vain ollut nautinnollista ja kiihoittavaa eikä asian hyväksyminen tuottanut minkäänlaisia ongelmia?? Ja toisin kuin minun klitoriskiihotus, anaalinrunkkaus ei siis johtanut naisen orgasmiin.
Mitään syytä minulla ei kuulemma ole tästä loukkaantua. Miehellä nyt vain sattuu olemaan lukkoja?? Esitin epäilykseni siitä, että mieltymyksemme ja seksuaalisuutemme eivät nyt vain kohtaa,että peppujutut kiihoittavat , mutta klitoris ei, saati naisen orgasmi, mutta siitäkään ei kuulemma ole kyse.
Mistä sitten????? Mieheltä ei tosiaan saa mitään vastausta. Mun pitäisi vaan hyväksyä, että faktat on nämä.
Kertokaas nyt , mistä sitten moinen johtunee??? Ja onko tosiaan normaalia suhteessa lähteä kertomaan, miten exän kanssa hommat toimi ja nyksän kanssa tuleekin vain lukkoja???