Rokottamattoman hoitajan levittämä koronatartunta johti kuolemaan Eurajoella
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli miten oli, ikinä en rokotetta ota.
T: HoitajaMieluummin olet sitten tappaja?
Paremminkin: oletko aviossa? Onko sinulla lapsia? Vanhat vanhemmat jne?
Jos näin on, miten suuren surun heille aiheutat jos satutkin olemaan se joka sairastuu pahoin tai jopa menehtyy.
Rokotteen suurin teho on juuri siinä se suojaa ottajaansa pahimmilta. Tästä on todisteita ja näyttöä.
Alan ihan oikeasti uskoa, että siinä piikissä on jotain, mikä aiheuttaa aggressiota. Järkyttäviä kommentteja rokotetuilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen rokotettu, en vastusta rokotteita. Mutta minua alkaa kyllä ärsyttämään ja ihan ahdistamaankin tämä kummallinen ja paheneva painostus rokottamattomia kohtaan. Tämä uutinen on varsinkin törkeä. Ensinnäkin, missä on todistettu, että juuri kyseinen hoitaja on tartuttanut vanhuksen? Myös rokotetut levittävät koronaa. Toiseksi, jokaisen rokottamisasiat on henkilökohtaisia, millä logiikalla toisten terveystietoja saa julkaista (kun enää ei edes julkaista teholla olevien määrää terveystietojen salaamisen nojalla)? Aivan käsittämätöntä ajojahtia ja kansan toistensa kimppuun usuttamista. Melkein voisi luulla, että joku venäjän trolli on päässyt toimittajaksi lehteen.
Täysin samaa mieltä! Tämä uutinen etenkin on hyvin outo. Suorastaan törkeä.
P.s. Kävin tänään itse 2. rokotteella
Eli vieläkää ei oo keksitty rokotetta joka suojais rokotettua rokottamattomalta. ..eiku 🤨 ei tästä ota enää mitää tolkkua. Onneks nyt on kuitenki se laumasuoja ja kolmannen rokotteen merkittävä suojan nousu 96%sta ilmeisesti sit vissii 150%. Ja se passi. Täähän menee yhtä epäloogiseks ku kauniit ja rohkeet sarja. ..oottakaa tuun koht takas, popparit loppu.
Rokote ei suojaa koronalta vaan sen vakavalta tautimuodolta. Joten ihan hyvin on voinut rokotettu levittää koronan siihen vanhukseen
Vierailija kirjoitti:
Rokote ei suojaa koronalta vaan sen vakavalta tautimuodolta. Joten ihan hyvin on voinut rokotettu levittää koronan siihen vanhukseen
Löyty poppareita onneks 😋 ..ok ,mihkäs jäätii.. hmm. Joo, no miks noi 2x rokotetut sit on sairaalassa ja kuolee myös, ympäri maailmaa? Jännää 😬
Hitto ostin vahingos zero colaa, fck
Onko tuollainen tappo vai murha? Kyseinen hoitaja on tiennyt jo etukäteen tuovansa kuoleman sairaalaan jättämällä itsensä rokottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuollainen tappo vai murha? Kyseinen hoitaja on tiennyt jo etukäteen tuovansa kuoleman sairaalaan jättämällä itsensä rokottamatta.
Aivan sairas mieli sinulla, hae hoitoon.
Eli jos hoitaja olisi ollut rokotettu niin tapaus olisi ollut ok?
Eiks tän rokote leikin vois jo viheltää poikki? Aika selvää et ainut mitä se rokote tekee se et saa ihmiset ketkä ottaa sen uskomaan et se toimii( tai laskee älykkyysosamäärää).. tietty haittavaikutukset päälle.
Minä vähän luulen että kun korona joskus saadaan pois päiväjärjestyksestä niin alkaa ilmaantua pitkin eurooppaa ja ehkä jopa kansainvälisiä lakeja joilla salaliittosekopäät laitetaan vastuuseen disinformaation levittämisestä ja kuolemantuottamuksista ym. Kummasti saavat puhua ihan mitä sattuu, mutta eiköhän siihen ennenpitkää vielä puututa vaikka sitten takautuvasti. Ja se on ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Minä vähän luulen että kun korona joskus saadaan pois päiväjärjestyksestä niin alkaa ilmaantua pitkin eurooppaa ja ehkä jopa kansainvälisiä lakeja joilla salaliittosekopäät laitetaan vastuuseen disinformaation levittämisestä ja kuolemantuottamuksista ym. Kummasti saavat puhua ihan mitä sattuu, mutta eiköhän siihen ennenpitkää vielä puututa vaikka sitten takautuvasti. Ja se on ihan oikein.
Kyllä se on kuule jotkut muut jotka siihen vastuuseen joutuu. Nimikkeellä rikos ihmisyyttä vastaan.
Ei sitten tietosuoja ole Tyksissä ihan kondiksessa, jos kerran heitimiten ilmoitetaan, että rokottamattomien koronasairaiden takia jäi läppäleikkaus tekemättä. Luulin, ettei moinen ole mahdollista. Jännää.
Hyvä, että joku jättää itsensä piikittämättä, immuunikato on ainoa joka piikistä on seurauksena. Hiv on leviämässä kovaa vauhtia ympäri maailmaa, mutta media eikä valtiovalta halua laskea 1+1
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan näin. Odotan sitä päivää, kun mm. Yle ja Hesari joutuvat viimein vastuuseen disinformaation levittämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän maan suhteellisen korkean koulutus- ja sivistystason huomioon ottaen täällä kirjoittelee uskomattoman moni, joka onnistuu ymmärtämään asiat juuri päinvastoin.
Kyllä, maa on litteä.
Teflonpannut tartuttavat koronaa.
Koronaa ei ole olemassakaan.
Tosin taitavat olla enimmäkseen naapurimaasta tai varsin ahkeria ja työttömiä, koska alapeukuttajia on prosentuaalisesti niin monta kertaa enemmän kuin rokottamattomia.
Nuo Putin trollit eivät ymmärrä sitä että kun he tunkevat näihin ketjuihin ja rokotemyönteisiin kommentteihin liian monta alapeukkua tai rokotevastaisiin kommentteihin liian monta yläpeukkua, että he paljastavat siinä välittömästi itsensä.
Ei tarvitse kuin hetken seurata liikennettä, niin sieltä Venäjältähän nämä trollit palstalle tunkevat.
Heille ei vaan mene jakeluun se että he eivät ole arvioineet koko palstan peukutteluinnokkuutta, ja nämä kyseisen aiheen ketjut saavat aivan älyttömät määrät peukkuja, koska heidän täytyy voittaa peukuttelukisa. Tässä olen muutaman viikon ajan seurannut tätä datavirtaa ja välillä nostellut tasaisesti vastakkaisia peukkuja, jotta nuo trollit saadaan aktivoiduksi.
Ajattelin että Putin trollit olisivat kaikenkaikkiaan ammattilaisia, mutta tälle palstalle on ehkä määrätty harjoittelijat.
Katso vaan niin tämä kommentti saa enemmän alapeukkuja kuin yläpeukkuja koska Putin trollit eivät voi hävitä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008349631.html kohta ottavat rokotteen että pääsevät baareihin...
Jaahas, täällä on taas molemmilta puolilta koronahysteerikoiden kokoontumisajot. Miksi porukkaa edes jaksaa koko korona kiinnostaa, kyllä siitä vouhkaaminen sitten aikanaan loppuu.
Samaa mietin. Kun näin vahvasti uutisoidaan, niin oletettavasti tää rokottamaton hoitaja on ainoa mahd. Tartuttaja? ja se on myös tavalla tai toisella osoitettu?.. Miten? Muuten on kyllä aika vakava leima lyöty ko. Henkilölle...