Kuinka monella naisella on häpykarvoina tuuhea kolmio, josta ei näy läpi?
Ei koskaan tullut vastaan naista, jolla olisi niin tuuhea kolmio häpykarvoituksena, että siitä ei näy läpi. Useimmilla on ollut muutama haiven tai sitten posliini. Otos noin 50 naista.
Kommentit (22)
On kokemusta yhdestä, ihana viisikymppinen mirri.
Seksiä ollut 30 naisen kanssa viimeisen 41 vuoden aikana. Nykyisellä vaimollani olisi tuollainen kolmio, jos ikä ei olisi alkanut harventaa karvoitusta. Ja sitten oli yhdellä seurustelukumppanilla noin 30 vuotta sitten todellinen pehko. Lopuilla on ollut vaihteleva määrä karvoitusta, eikä kenelläkään ajeltua.
Olin alastonrannalla Ranskassa. Miltei kaikilla ranskaa puhuvilla naisilla oli kysymäsi läpinäkymättömät "uimahousut" jalassa. Olin ihmetyksen aihe, kun olen ajellut kaikki pois, vaikka pikku häppärit välistä pilkistävätkin. Minulla on ns. etupillu, joten ne näkyvät vaikka jalat ovat yhdessä. Onneksi seurueessani oli 2 karskin näköistä miestä, joten saatoin olla kaikessa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Olin alastonrannalla Ranskassa. Miltei kaikilla ranskaa puhuvilla naisilla oli kysymäsi läpinäkymättömät "uimahousut" jalassa. Olin ihmetyksen aihe, kun olen ajellut kaikki pois, vaikka pikku häppärit välistä pilkistävätkin. Minulla on ns. etupillu, joten ne näkyvät vaikka jalat ovat yhdessä. Onneksi seurueessani oli 2 karskin näköistä miestä, joten saatoin olla kaikessa rauhassa.
Meinaatko, että ne karvakolmionaiset olisivat suhtautuneet kuin maskipakkoon, eli olisivat väkisin liimanneet sullekin karvoja?
Uskokaa tai älkää: en ole koskaan nähnyt muita kuin karvakolmioita, enemmän tai vähemmän trimmattuja. Harvahapsisimmat on olleet yksi "kiitorata" sekä kerran sellaisen oudon ylätypsu viiksen josta tulee mieleen 30-40-luvun hirmuhallitsija.
Vaimon kanssahan mä olen ollut 20 vuotta, mutta se mitä olen kaverien kanssa yhteissaunoessakaan nähnyt niin poslaria ei kenelläkään. Eli oman otokseni mukaan keski-ikäiset pitkään naimisissa olleet ei harrasta poslareita.
Vaimolla alkaa nyt harveta kivasti, niin että pillu näkyy sieltä alta mukavasti. Hänellä on sellainen kaunis kumpu jossa häppärit on nätisti sisällä. Se kiihottaa, mutta en silti ole poslareita ehdotellut. Saahan se näyttää aikuiselta naiselta.
Joskus olen ajatellut että tuollaista täysin pulia voisi nuolla, siis niinkuin sitä koko kumpua. Se tuntuisi varmaan kiihottavalta molemmista. Mutta onhan siinä luultavasti pikku sänki tai sitten jos se on ihan vasta ajeltu, niin usein vähän nilellä, tulehtunut, näppyläinen, punottava.
Miksi ap kysyy vaikka hänellä on jo vastaus?
50 on tieteelliset aspektit täyttävä n.
M48, osaaja
Kouluaikoina kutsuttiin koulupojan kolmioksi😁
Täysiposliini on tullut viimeksi vastaan joskus kuluneena kesänä, kun rouva palasi "tyttöjen Hangon mkkiviikonlopusta" kotimökille lomaa jatkamaan. Lähteissään oli mukava kolmiotuhero ja tullessa täysin siloinen pimpula. Mukavahan sitä oli katsella ja pusutella. Kuulemma sheivaus meni vähän "överiksi" humalapäissään...luulenpa että joku vähän yllytti mutta enpä viitsinyt enempiä kysellä. Kunhan vilkkuu minullekin riittävästi.
Mun havaintoni mukaan posliinipillu on nykyään monella ja se ei ole hyvä juttu. Pidän siitä että naisella on trimmattu karvakolmio.
aina niitä kusipuskia tulee vastaa tai sen jo haistaa pikkareiden läpi...Aah tuo hiivasilmä siellä odottaa
Vierailija kirjoitti:
aina niitä kusipuskia tulee vastaa tai sen jo haistaa pikkareiden läpi...Aah tuo hiivasilmä siellä odottaa
Noin kirjoittaa mies, jolla ei ole kokemusta minkäänlaisesta
Mun vaimolla 55v ja oon ylpee karvakolmiosta
Olen uimahallilla miessiivoojana ja ei kyllä kasva karvaa siellä enää naisilla missään vaiheessa elinkaarta, näin 99 orosentilla. Pilalle mennyt ihmiskunta tässäkin asiassa.
Siis kuinka monella Suomessa vai koko maailmassa?
Missä muka sellainen uimahalli, missä miessiivoojat käyvät naisten puolella? Pistän heti hakemuksen sisälle, vaikka olenkin h--o. Kyllä mekin ymmärrämme alastoman naisvartalon päälle.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa tai älkää: en ole koskaan nähnyt muita kuin karvakolmioita, enemmän tai vähemmän trimmattuja. Harvahapsisimmat on olleet yksi "kiitorata" sekä kerran sellaisen oudon ylätypsu viiksen josta tulee mieleen 30-40-luvun hirmuhallitsija.
Vaimon kanssahan mä olen ollut 20 vuotta, mutta se mitä olen kaverien kanssa yhteissaunoessakaan nähnyt niin poslaria ei kenelläkään. Eli oman otokseni mukaan keski-ikäiset pitkään naimisissa olleet ei harrasta poslareita.
Vaimolla alkaa nyt harveta kivasti, niin että pillu näkyy sieltä alta mukavasti. Hänellä on sellainen kaunis kumpu jossa häppärit on nätisti sisällä. Se kiihottaa, mutta en silti ole poslareita ehdotellut. Saahan se näyttää aikuiselta naiselta.
Joskus olen ajatellut että tuollaista täysin pulia voisi nuolla, siis niinkuin sitä koko kumpua. Se tuntuisi varmaan kiihottavalta molemmista. Mutta onhan siinä luultavasti pikku sänki tai sitten jos se on ihan vasta ajeltu, niin usein vähän nilellä, tulehtunut, näppyläinen, punottava.
🤣🥰🎯!
Kyllä muotoiltuja näkee, kun käy naisten puolella uimassa.
Vierailija kirjoitti:
Missä muka sellainen uimahalli, missä miessiivoojat käyvät naisten puolella? Pistän heti hakemuksen sisälle, vaikka olenkin h--o. Kyllä mekin ymmärrämme alastoman naisvartalon päälle.
Ei missään.
T. Siivooja .
Neljällä.