Miten kukaan voi käyttää MUOVIkuusta?
Parastahan joulukuusessa on se metsäinen tuoksu ja kuusen hakeminen metsästä ja sisääntuominen.
Kommentit (54)
Meilläkin oli ennen aina oikea kuusi. Se muotopuoli surkea risu mikä lähimetsästä löytyi. Joskus piti nakata heti ulos kun haisi aivan kissankuselle.
Sinällään ei ollut haaskausta, saunanpesässähän se lopulta paloi.
Mutta nyt kaupungissa tuntuu aivan järkyttävän turhalta ruveta stressaamaan sen oikean kuusen kanssa, ja vaikka kuinka biojätteeksi menee niin kyllä se niiden kuskaaminenkin maksaa ja aiheuttaa päästöjä.
Nytkin on sama muovikuusi jo ties kuinka monta vuotta ollut, ja eiköhän tuo pysy hyvänä vielä kauan.
koska oikeeta kuusta ei saa valkosena ja muu ei sovi sisustuksee.
Allergia plus olen laiska siivoamaan.
Meilläkin muovikuusi. Ollut koristeltuna jo joulukuun alusta. Mutta te allergiset joita tuntuu olevan paljon, pystyttekö edes metsässä liikkumaan?
Koska löysin kodin anttilasta aivan ihanan ison tuuhean valkoisen kuusen! Se on niin kaunis sisustuselementti, että en enää palaa normaaliin varisevaan kuuseen :)
Meillä on muovikuusi, ja suurimmalla osalla tämän maan ihmisista on myös. Ehkä siksi, että ne oikeat kuuset maksaa mansikoita, ja ne on kuitenkin aika rumia verrattuna niihin mitä Suomessa myydään. Eihän tuo muovikuusi ole sama kuin aito, mutta ajaa kuitenkin asiansa.
Terkut Alankomaista!
Tykkään blingblingistä ja valko-hopea-kuusi on hauska.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 04:56"]Parastahan joulukuusessa on se metsäinen tuoksu ja kuusen hakeminen metsästä ja sisääntuominen.
[/quote]
Niin, nämä ovat SINULLE ne parhaat asiat kuusessa. Onko tullut mieleen että meitä ihmisiä on erilaisia ja tykätään eri asioista? Mulle muovikuusi on paras koska en halua siivoilla neulasia tai stressata että lapsi syö niitä. Mun mielestä muovikuusi on kauniimpi, mun mielestä se tuoksu ei ole niin hyvä. Meillä ei ole omaa metsää, enkä halua joka vuosi tuhlata rahaa kuuseen, kun riittää että ostaa sen muovikuusen yhden kerran ja sitä voi käyttää monta vuotta. Tähän mä voisin sanoa että MITEN JOKU VOI KÄYTTÄÄ OIKEAA KUUSTA. Ootko tyhmä vai provo?
On vain huonoa makua väittää, että muovikuusi näyttää paremmalta kuin luonnonkuusi. Persoonaton liukuhihnan tuottama muovihirvitys nurkassa - voiko olla mitään kammottavampaa? Ja luonnon säästämisestä ei muovikuusen yhteydessä kannata paljoa puhua. Yhteen muovikuuseen tarvitaan huomattava määrä öljyjalosteita, kemikaaleja ja prosessissa käytettävää vettä. Sitten se pitää vielä rahdata Eurooppaan jostain vinku-Intiasta. Lähimetsästä haettu kuusi on paitsi persoonallinen, myös kaunis sekä tuoksuu taianomaisesti ja loihtii kotiin sitä oikeaa joulun tunnelmaa.
Mielellään ottaisin oikean kuusen, mutta allergioiden takia mahdotonta.
Tuleeko hyvä mieli, kun pääset osoittamaan omaa paremmuuttasi? Hyvää joulumieltä sinnekin.
Meillä on Saksasta tilattu muovikuusi, jossa on ihan oikean näköiset neulaset. Kallis oli,mutta en enää ottaisi tavallista kuusta. Ja allergian vuoksi ei tavallinen kuusi enää muutenkaan onnistuisi.
Jos muovikuusta pitää vähintään kymmenen vuotta, on se myös ekologisempi, kuin tavallinen kuusi.
Nokka tukossa joulukuusen kanssa. En haista tai maista koko jouluna mitään. Sama hyasintin kanssa. Ihailen molempia riittävältä etäisyydeltä