Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista laatua on MIchael Korsin laukut?

Vierailija
23.12.2014 |

Kestääkö käyttöä hyvin? Kandeeko ostaa vai satsata johonkin muuhun merkkiin?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
2/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:15"]

Eli jos omistaa MIchael Korsin laukun niin pitää pukeutua kyseisen merkin vaatteisiin myös? :)

ap                NO EI TARVI! Mitä se kenellekään kuuluu onko sulla Korsin laukku ja Seppälän vaatteet tms. 

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa laukku (ja kengät) on tehokkain tapa "upgradata" lookki, vaikka vaatteet olisi halpoja. Tämä näkyy ulkomailla hyvin, ja on myös ihan tyylioppaiden perussääntöjä. Suomessa vaan jostain syystä elää tämä kumma luulo, että kallis laukku ei voi olla käytössä halpojen vaatteiden kanssa.

Vierailija
4/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieletä aika moni Korsin käsilaukuista muistuttaa aivan Vuittonin käsiveskoja. Voin tosin olla väärässäkin, mutta tuon olen vain laittanut merkille, kun olen laukkuja nestistä selannut.

Vierailija
5/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis netissä eikä nestistä.

Vierailija
6/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:20"]

Mun mieletä aika moni Korsin käsilaukuista muistuttaa aivan Vuittonin käsiveskoja. Voin tosin olla väärässäkin, mutta tuon olen vain laittanut merkille, kun olen laukkuja nestistä selannut.

[/quote] Minä en kyllä näe näissä paljonkaan yhteistä. MK suosituimmat mallit tällä hetkellä on varmaan Hamilton, Selma ja se pieni crossbody laukku jonka nimeä en tiedä, eihän LV:llä ole mitään niitä edes etäisesti muistuttavaa?

Vierailija
7/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 03:06"]

Kavin tanaan kolmessa kaupassa ja nain varmaan satoja naisia. En kiinnittanyt mitaan huomiota kenenkaan kasilaukkuun, kai niilla kaikilla joku oli. Minuun taitaa olla vaikea tehda vaikutusta merkkilaukulla :D.

t.usalainen

[/quote]

Nimimerkki usalainen on kyllä ottanut Mies 28v:n paikan idioottimaisimpien ja asiaan liittymättömimpien kommenttien kirjoittajana.

Vierailija
8/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 03:06"]Kavin tanaan kolmessa kaupassa ja nain varmaan satoja naisia. En kiinnittanyt mitaan huomiota kenenkaan kasilaukkuun, kai niilla kaikilla joku oli. Minuun taitaa olla vaikea tehda vaikutusta merkkilaukulla :D.

t.usalainen
[/quote]Uuuhh... Mikä sonni! Jaksaa naida satoja naisia ;)

Vierailija
9/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:20"]

[/quote] Minä en kyllä näe näissä paljonkaan yhteistä. MK suosituimmat mallit tällä hetkellä on varmaan Hamilton, Selma ja se pieni crossbody laukku jonka nimeä en tiedä, eihän LV:llä ole mitään niitä edes etäisesti muistuttavaa?

[/quote]

Mä löysin 4, jotka muistuttivat todella paljon Vuittonia.

Vierailija
10/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok meillä on kaikki Korsit kestäneet - perheessä neljä kpl, ja vanhin on ollut käytössä kolme vuotta. Emme kuitenkaan osta enää Korseja, koska niistä on tullut tusinakasseja. Seuraavaksi ostan jenkeistä Kate Spaden tai Tori Burchin laukun.

Vierailija
12/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuittonia näkee enemmän Helsingin katukuvassa kuin Korsia.

Moni niistä Vuittoneista varmaan feikkejä, koska kantajat näyttävät feikeiltä ja aikuispissismäisiltä, mutta Korsia ei ainakaan piraattikopioida samalla tavalla kuten Vuittonia tai Chanelia.

Vierailija
13/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo Stockankin myymät MK-malliston laukut kelpaavat RHoBH ja RHoOC sarjojen miljonäärirouville kuten Lisalle ja Vickille (kaikkien heidän useampien tonnien arvoisten Hermesin, Guccin, Louis Vuittonin, Chanelin, Dolce&Gabbanan ym ym ym luksusmerkkilaukkujen lisäksi), niin miksi ei kelpaisi minullekin :)

MK-laukkujen nahka on itse asiassa samaa suojapinnoitettua saffiano-nahkaa kuin mitä Pradan, DKNY ja Furlan laukuissa käytetään. Huomasin New Yorkissa käydessäni että kun aiemmin joitakin vuosia sitten siellä näkyi paljon Vuittonin laukkuja mutta nyt enemmän MK-laukkuja. Onhan ne sentään aitoa nahkaa, ja Vuittonin hinnalla saa jo pari kolme erilaista MK-laukkua.

Vierailija
14/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee vähän mallista riippuen. Mulla on kolme Korsin laukkua, ja se Hamilton on ollut huonoin. Itse asiassa olin opiskelujen ohessa yhtenä vuonna Stockalla joulutyötekijänä, ja siellä meille kerrottiin, ettei noita voi suositella asiakkaille esim. koululaukuksi, kun eivät kestä painoa. Siispä olen varonut omaanikin, mutta vaikka en ookaan siellä painavimpia kamoja kuskannut, on se silti menettänyt muotonsa ja "lerpahtanut", vaikka ei oo ollut edes läheskään päivittäisessä käytössä.

Sitten mulla on se olikohan nimeltään Jet Set Travel tms, se aika lailla Neverfullin muotoinen. Tuota voin suositella, on paljon parempaa tekoa :) Ei ole kyllä vielä ollut käytössä yhtä kauan kuin Hamiltonini, mutta on jo lähtökohtaisestikin jämäkämpi.

Kolmannen laukun nimeä en muista, mutta se on pienempi ja sellainen "nahkapussin" mallinen :D Hihnoina ainoastaan ohuet ketjut. Laukku on tosi kevyt enkä usko että kestää paljon painoa, siispä on ollut sellaisena kaupunkilaukkuna ja ainakin siinä tarkoituksessa tosi hyvä, ei oo mennyt miksikään.

Vierailija
15/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsilla on niin paljon eri malleja ja värivaihtoehtoja että harvemmin sama laukku kävelee tuolla kaupungilla kellään vastaan.

Sen sijaan kaikilla näyttää olevan sitä samaa Vuittonin Neverfullia kahdessa eri kuosissa. Aika boring....

Vierailija
16/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 02:29"]

Ota joku muu merkki, MK:ta näkee jo liikaa, ja toinen samanlainen merkki on Guess.

[/quote]

Eihän noista voi puhua samana päivänä tai edes vuonna! Guessit on tekonahkaa ja laukut muutenkin sellaisia mutantin näköisiä ettei ne oikein sovi minkään kanssa ja muutenkin paremman näköisiä teineillä kuin aikuisilla, mutta kaikki Korsit on nahkaa tai muuta laadukasta materiaalia laukkumallista riippuen.

Vierailija
17/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholman keskustassa tuli vastaan bisnestyylinen noin kolmekymmentä plus oleva näyttävä nainen, ja hänellä oli kokomusta asu puvunhousuineen, bleisereineen, kenkineen ja kapeine mutta avoimena olevine villakangastakkeineen sekä laadukkaan näköisine huiveineen mutta kaiken tuon mustan keskellä. niin olalla oli ORANSSI Michael by MK Jet Set laukku! Tosi pirteän ja kivan näköistä, tekisi mieli varastaa tuo lookki itsellenikin :-)

Vierailija
18/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 03:11"]

Minulla on MK:n laukut lahonneet käsiin

[/quote]

Minulla ei yksikään aito MK, toki noita ei ole tarkoitus heitellä lattioille eikä riepotella yhdestä hihnasta jos laukussa painoa.

Vierailija
19/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa sellaista mistä tykkäätte, mitä sitä muilta kyselemään :)

Mikäli aiotte sijoittaa laukkuun tonnin tai tonneja, niin silloin kannattanee googletella kokemuksia koska viime vuosina laatuongelmia esiintynyt niin tonnin (Louis Vuitton, Mulberry), kolmen-neljän tonnin (Chanel) kuin yli kymppitonnin (Hermes Birkin) laukuissa.

Vierailija
20/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 02:29"]

Ota joku muu merkki, MK:ta näkee jo liikaa, ja toinen samanlainen merkki on Guess.

[/quote]

En ole aloittaja, mutta minuakin kiinnostaa tämä koska olen itsekin ajatellut ostaa MK:n laukun joskus. En osta laukkua muille vaan itselleni, joten minua ei kiinnosta pätkääkään mitä muut ovat laukustani mieltä. Minusta MK:n laukut ovat kivannäköisiä, ja kiinnostaisi tietää ovatko ne myös kestäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme