Millaista laatua on MIchael Korsin laukut?
Kestääkö käyttöä hyvin? Kandeeko ostaa vai satsata johonkin muuhun merkkiin?
Kommentit (52)
erittäin hyvä hinta-laatusuhde. Siksi varmaan suosittujakin :)
Mä haaveilen eräästä kalliimmasta laukusta mutta en tiedä sopiiko se tyyliini joka on zara,h&m ja muut ns. "halpiskaupat". en siis pukeudu mihinkään Korsiin tai Burberryyn jne.. sopiiko halvempi laukku sitten tyyliin paremmin? Mene ja tiedä.
ap
Kavin tanaan kolmessa kaupassa ja nain varmaan satoja naisia. En kiinnittanyt mitaan huomiota kenenkaan kasilaukkuun, kai niilla kaikilla joku oli. Minuun taitaa olla vaikea tehda vaikutusta merkkilaukulla :D.
t.usalainen
Minulla on MK:n laukut lahonneet käsiin, en sitten tiedä olenko aina onnistunut valitsemaan sunnuntaikappaleen. DKNY on kestänyt käytössä parhaiten, tosin nyt tarkoitan niitä kunnon nahkalaukkuja enkä kankaisia "mainoskasseja". Guess ei ole edes mikään kunnon merkki..
Mutta olen sitä mieltä että jokaisella on oikeus käyttää juuri sen merkkisiä vaatteita ja asusteita kun tykkää. Vaikka kaikki vaatteet olisi tarjoustalosta ei kukaan estä ostamasta vaikka sitä merkkilaukkua kaupasta. Ehkä enemmän koomisia piirteitä on niissä ihmisissä jotka orjallisesti vain katsovat sen merkin perään..
Michael Korsilla on eri laatuisia laukkuja, on tehnyt halvempaa ja kalliimpaa mallistoa ja Michael Kors-nimellä myydään sitä kaikkein halvinta mallistoa myös jota jenkeissä saa kaikista tavarataloista. Michael Korsin omasta liikkeestä saa lähes poikkeuksetta hyvää laatua mutta ovat myös kalliimpia. Stockalla myytävät ovat halpoja versioita joista suomalaiset maksavat saman verran kuin jenkit kalliimmista versioista.
Guessilla on myös kalliimpia hyvälaatuisia laukkuja ja vaatteita mutta Suomessa olen nähnyt vain niitä halvempia ja niissäkin hinta vähintään kolminkertainen jenkkihintoihin.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 03:25"]
Michael Korsilla on eri laatuisia laukkuja, on tehnyt halvempaa ja kalliimpaa mallistoa ja Michael Kors-nimellä myydään sitä kaikkein halvinta mallistoa myös jota jenkeissä saa kaikista tavarataloista. Michael Korsin omasta liikkeestä saa lähes poikkeuksetta hyvää laatua mutta ovat myös kalliimpia. Stockalla myytävät ovat halpoja versioita joista suomalaiset maksavat saman verran kuin jenkit kalliimmista versioista.
Guessilla on myös kalliimpia hyvälaatuisia laukkuja ja vaatteita mutta Suomessa olen nähnyt vain niitä halvempia ja niissäkin hinta vähintään kolminkertainen jenkkihintoihin.
[/quote]
Michael Kors on se kalliimpi. Halvempi on Michael Michael Kors tai kutsutaan joskus MK. Suomessa ei tosin monikaan tajua eroa ja kaikki puhuvat vain Michael Korsista. En tiedä saako sieltä Suomesta edes sitä designermallistoa ostettua? Muutamassa suomalaisblogissa olen niitäkin nähnyt.
Jos kyseessä on USA:ssa kunnon tavaratalo ja siellä Michael Korsin oma osasto, siellä tosiaan useimmiten myydään molemman malliston laukkuja, mutta useimmiten ne on eritelty toisistaan eroon. Hintaeroa on Suomen hintoihin muttei mielestäni merkittävää kuten vaikka Guessin kolminkertaiset hinnat, jotka allekirjoitan täysin.
Minusta M by MK -laukkujen hinta-laatusuhde on tosi hyvä,vaikken merkistä muuten pidäkään. Nahka on hyvälaatuista ja jälki viimeisteltyä.
Minä ostin juuri ensimmäisen Korsini ja pukeudun kyllä ihan veromodahenkkamaukkayms. tyyliin eikä siinä ole mitään ihmeellistä..jos joku täällä sanoo että pitää sitten muutenkin pukeutua "merkkeihin" jättäisin sen kommentin ihan omaan arvoonsa...
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:15"]
Eli jos omistaa MIchael Korsin laukun niin pitää pukeutua kyseisen merkin vaatteisiin myös? :)
ap
[/quote]
No minäpä väännän rautalangasta:
Näyttää hölmöltä jos muuten pukeutuu kaikkein halvimpiin merkkeihin, mutta sitten laukku on kallista merkkiä jonka kaikki tunnistavat kalliiksi. Tulee mieleen pikkutyttö joka on kokeillut äidin meikkejä :)
Ei sun pidä tehdä tai jättää tekemättä mitään perustuen mun mielipiteeseen. Tuo on räikeä tyylimoka jonka saat kernaasti tehdä.
[/quote]ei hyvää päivää..mistä planeetalta tää kommentoija on!!
No hohhoijaa. Itselläni MbMK oli gateway laukku ja ostin lähes neljä vuotta sitten itselleni Hamiltonin. Kestänyt hyvin yliopistolla kin tavaroiden raahausta ja pysynyt siistinä. Pukeudun hyvin mix and match tyylisesti - nykyään omistan Chloeta, Burberryä Kenzoa, Fendiä yms joita saatan täysin huolettomasti yhdistää H&Mään, second handiin tai vaikka siihen Marimekkoon. Jos vaatteet ovat pelkkää merkkiä merkin perään, niin siitä se vasta tyylitön ja nousukasmainen kuva tulee, kuin joku merkkilogojumala olisi oksentanut päälle
Kirpputoreilla olen törmännyt usein tekonahkaisiin MK-laukkuihin. Väärennöksiä?
Michael Michael Korsin hintalaatusuhde on mielestäni todella hyvä. Hyvää nahkaa ja ompeleita eivätkä hinnat ole kalliit. Desigmer malliston eli Michael Kors malliston laukut ovat toki vielä laadukkaampia, mutta hintalaatusuhde ei ole enää yhtä hyvä, koska laukut ovat jo niin älyttömän kalliita.