Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista laatua on MIchael Korsin laukut?

Vierailija
23.12.2014 |

Kestääkö käyttöä hyvin? Kandeeko ostaa vai satsata johonkin muuhun merkkiin?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 02:39"]

Mä haaveilen eräästä kalliimmasta laukusta mutta en tiedä sopiiko se tyyliini joka on zara,h&m ja muut ns. "halpiskaupat". en siis pukeudu mihinkään Korsiin tai Burberryyn jne.. sopiiko halvempi laukku sitten tyyliin paremmin? Mene ja tiedä. 

ap

[/quote]

Ei sovi. Jos haluat panostaa laatuun niin panosta tasapuolisesti.

Vierailija
22/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 11:41"]

Mä haaveilen eräästä kalliimmasta laukusta mutta en tiedä sopiiko se tyyliini joka on zara,h&m ja muut ns. "halpiskaupat". en siis pukeudu mihinkään Korsiin tai Burberryyn jne.. sopiiko halvempi laukku sitten tyyliin paremmin? Mene ja tiedä. 

ap

[/quote]

Kerro mihin merkkeihin pitää sitten pukeutua?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:24"]

ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Saman hintatason merkkeihin teitenkin.

Näyttää todella pyrkyrimäiseltä jos muuten pukeutuu henkkamaukan halparätteihin ja laukku on sitten sitä (kallista)merkkiä mitä bloggareilla.

Mutta tää on vain mun mielipide. Sanon tämän siksi että tiedät millaisen vaikutelman se antaa ainakin mulle. Ei sun siitä tarvitse välittää :)

Vierailija
24/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos omistaa MIchael Korsin laukun niin pitää pukeutua kyseisen merkin vaatteisiin myös? :)

ap

Vierailija
25/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:15"]

Eli jos omistaa MIchael Korsin laukun niin pitää pukeutua kyseisen merkin vaatteisiin myös? :)

ap

[/quote]

No minäpä väännän rautalangasta:

Näyttää hölmöltä jos muuten pukeutuu kaikkein halvimpiin merkkeihin, mutta sitten laukku on kallista merkkiä jonka kaikki tunnistavat kalliiksi. Tulee mieleen pikkutyttö joka on kokeillut äidin meikkejä :)

Ei sun pidä tehdä tai jättää tekemättä mitään perustuen mun mielipiteeseen. Tuo on räikeä tyylimoka jonka saat kernaasti tehdä.

Vierailija
26/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:25"]

ap

[/quote]

Näyttää hölmöltä jos muuten pukeutuu kaikkein halvimpiin merkkeihin, mutta sitten laukku on kallista merkkiä jonka kaikki tunnistavat kalliiksi. Tulee mieleen pikkutyttö joka on kokeillut äidin meikkejä :)

Ei sun pidä tehdä tai jättää tekemättä mitään perustuen mun mielipiteeseen. Tuo on räikeä tyylimoka jonka saat kernaasti tehdä.

[/quote]

Kerrotko millainen (merkkinen) laukku sulla on ja miten pukeudut? Ehkä sitten osaan arvioida antamaasi vastausta.

ap

Vierailija
27/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman Korsin laukkuni (Hamilton) ostin Jenkeistä MK:n outletista jokunen vuosi sitten. Laukku on vanhempaa mallia eli siinä ei ole sitä lukkoa koristeena vaan siisti metallilaatta. Nahka ei myöskään ole saffianoa vaan ihan "tavallista" pehmeää nahkaa (tälle on varmaan joku erityisnimitys olemassa :D). Hinta oli muistaakseni 250 e paikkeilla, eli noin satasen vähemmän kuin Suomessa. Hyvin on laukku kestänyt, vaikka paljon on saanut tavaraa kantaa :)

Vierailija
28/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:24"]

ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Saman hintatason merkkeihin teitenkin.

Näyttää todella pyrkyrimäiseltä jos muuten pukeutuu henkkamaukan halparätteihin ja laukku on sitten sitä (kallista)merkkiä mitä bloggareilla.

Mutta tää on vain mun mielipide. Sanon tämän siksi että tiedät millaisen vaikutelman se antaa ainakin mulle. Ei sun siitä tarvitse välittää :)
[/quote]

Mielestani hienoimman lopputuloksen saa, jos osaa yhdistella edullisempia seka kalliimpia tuotteita, ja lisaksi viela second hand loytoja keskenaan. Jos ostaa pelkkia merkkivaatteita/laukkuja eika osaa yhdistaa niita taitavasti; siita vasta pyrkyrin tunnistaakin.

Ap:n kysymykseen viela vastauksena: minulla on Michael Korsin "Selma", joka on muistaakseni saffiano -nahkaa. Olen ollut oikein tyytyvainen laukkuun, tosin talla hetkella se ei ole jokapaivaisessa kaytossa.
Minakin olen kuullut etta Hamilton -malli menettaa helposti muotonsa.

Vierailija
29/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 03:25"]

Michael Korsilla on eri laatuisia laukkuja, on tehnyt halvempaa ja kalliimpaa mallistoa ja Michael Kors-nimellä myydään sitä kaikkein halvinta mallistoa myös jota jenkeissä saa kaikista tavarataloista. Michael Korsin omasta liikkeestä saa lähes poikkeuksetta hyvää laatua mutta ovat myös kalliimpia. Stockalla myytävät ovat halpoja versioita joista suomalaiset maksavat saman verran kuin jenkit kalliimmista versioista. 

Guessilla on myös kalliimpia hyvälaatuisia laukkuja ja vaatteita mutta Suomessa olen nähnyt vain niitä halvempia ja niissäkin hinta vähintään kolminkertainen jenkkihintoihin. 

[/quote]

Laittaisitko linkin vaikka johonkin jenkkiläiseen kauppaan, jossa myydään näitä Stockan MK laukkuja halvemmalla?Tai niitä kalliimpia Stockan hinnoilla?

Vierailija
30/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pukeudun siis ihan tavallisiin siisteihin neuleisiin, farkkuihin ja kauluspaitoihin. Nämä ovat yleensä ns. merkittömiä. Tykkään myös nahkasaappaista. Onko tämä siis pyrkyrimäistä pukeutumista johon ei merkkilaukku istu vaan pitää ostaa se H&M tekonahkalaukku, jotka nekin on kivoja mutta en vain itse pidä niistä. 

ap

Vierailija
31/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni halvemmat laukut aina hyvin nopeasti rikki, jote päätin vihdoin panostaa vähän laadukkaampaan laukkuun, joka kestäisi. Ostin MK Brooke-mallin (ainoa, joa Stockan korseista ei ollut tätimäinen, koska tyylini on rento ja hipahtava, eivät tätilaukut oikein sovi).

Olen ollut tyytyväinen ja vaikuttaa hyvältä ja kestävältä valinnalta. Mulla ei ole varmaan koskaan ollut tuotetta, jossa vetoketju on niin huippulaadukas. Liukuu vaivattomasti ja silti pysyy paikallaan. Huippulaatua!

Vierailija
32/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:30"]

ap

[/quote]

[/quote]

Kerrotko millainen (merkkinen) laukku sulla on ja miten pukeudut? Ehkä sitten osaan arvioida antamaasi vastausta.

ap

[/quote]

Nyt päällä Marimekon tunika ja päivän laukkuvalinta sattumoisin oli myös Marimekkoa.

Saat sä näyttää miltä haluat. Mitä sä siitä välität jos olet mun silmissä mauton? :D Osta se laukku, hyvänen aika.

Vierailija
33/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:45"]

Itse pukeudun siis ihan tavallisiin siisteihin neuleisiin, farkkuihin ja kauluspaitoihin. Nämä ovat yleensä ns. merkittömiä. Tykkään myös nahkasaappaista. Onko tämä siis pyrkyrimäistä pukeutumista johon ei merkkilaukku istu vaan pitää ostaa se H&M tekonahkalaukku, jotka nekin on kivoja mutta en vain itse pidä niistä. 

ap

[/quote]

Ei vaan tyylikästä olis hivuttaa koko garderoobi laadukkaampaan suuntaan yhtäaikaa. Kohti Benettonia ja sen yli. On sulla heikko itsetunto kun anonyymin melipiteet noin vaikuttaa.

Vierailija
34/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:30"]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Nyt päällä Marimekon tunika ja päivän laukkuvalinta sattumoisin oli myös Marimekkoa.

Saat sä näyttää miltä haluat. Mitä sä siitä välität jos olet mun silmissä mauton? :D Osta se laukku, hyvänen aika.

[/quote]

Niin, saat säkin kulkea missä vaan vaatteissa ja laukuissa mun silmissäni. Itse en Marimekosta piittaa. Ihan hyvä laatu varmaan mutta ei minun silmiini ole kaunista ja tyylikästä pukeutumista. Ja saahan sitä täältä kysellä mielipidettä. Itselläni kun ei kaveripiirissä ole merkkilaukuista innostuneita. Ja mietin parinkin laukun välillä että minkä ostaisin. Mutta kiitos vastauksestasi. =)

ap

Vierailija
35/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:45"]

ap

[/quote]

Ei vaan tyylikästä olis hivuttaa koko garderoobi laadukkaampaan suuntaan yhtäaikaa. Kohti Benettonia ja sen yli. On sulla heikko itsetunto kun anonyymin melipiteet noin vaikuttaa.

[/quote]

Ai, benetton on siis ok ja "merkkivaate" ;) Pitääpi pitää mielessä tuo. Ja ei mulla varmaan ole keskiverto suomalaista yhtään huonompi itsetunto. Kysytäänhän täällä muitakin mielipiteitä. 

ap

Vierailija
36/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, kuka on niin idiootti että juoksee merkkien perässä ja maksaa satasia pelkästä merkistä? Ärsyttäviä bimboja maailma täynnä...

Vierailija
37/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

White trash-laatua

Vierailija
38/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

t. Mies

Vierailija
39/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta

Vierailija
40/52 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku muu merkki, MK:ta näkee jo liikaa, ja toinen samanlainen merkki on Guess.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän