Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö kuolemaa?

Vierailija
23.12.2014 |

Pelkäätkö kuolemaa, oli syy mikä vain? Ei ole kyse syövästä tai murhasta, vaan ihan rehellisesti kuolemasta. Pelkäätkö sitä vai onko yhdentekevä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 02:19"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 02:03"]. Hautuumaalla kun olin töissä niin kuulin kun joku teki töitä meidän verstaalla aamulla ja kun muut tuli töihin ni ei siel ollu kukaan.. töissä kummitus teki jo töitänsä. Kun pistin huoltorakennuksen oven kiinni niin sisältä kuulu räminää ja kun aukaisin oven ni sisällä oli tavarat ihan sikin sokin lattialla vaikka järjestin ne hyllyyn.. olin siis hautuumaalla töissä. Ja kylmiöstäkin joskus kuului ääniä.. Vaikka kuolleita ihmisiä täynnä.
[/quote]
hullu sä oot mikä mielenterveyden häiriö sulla on
[/quote]

Ehkäpä sinä oletkin tässä se hullu? Et kestä totuutta maan päällä vaeltelevista sieluista, etkä halua edes yrittää ymmärtää sitä maailmaa. Pelkäät sekoavasi totaalisesti jos antaisit itsellesi luvan nähdä myös henkiä.
Onhan se paha paikka, mutta edelleen...ehkäpä sinä oletkin tässä se hullu. ;)

Vierailija
22/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää kuolemaa yhtään. ♡
Koen sen kauniina ja tarpeellisena itselleni ja muille. Jos on elämää on pakko olla myös kuolemaa.
Ainut mitä pelkään on se että joudun elämäni viimeisinä hetkinä kärsimään fyysisesti ja henkisesti. Jos kuolema tulee kelle tahansa toivoisin että se olisi nopea, kivuton ja stressitön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää kuolemaa vaan kuolemista. Henkimaailmaan me kaikki mennään kun aika on mutta se millä tavalla lähtee,mietityttää joskus.

Vierailija
24/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää kuolemaa, mutta kuoleman väärää ajankohtaa pelkään. Mun pitää ehtiä etsimään koti koiralle, myydä tavaroita jne. 

Vierailija
25/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, ei se ole tällä hetkellä ajankohtaista, olen vasta 50. Tietysti kaikkea voi tapahtua, mutta se on epätodennäköistä.

Vierailija
26/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että lapselle tai miehelle tapahtuu jotain. Ajatus esimerkiksi auto-onnettomuudesta hirvittää. Välillä asioista nauttiminen on vaikeaa, koska pelko nousee pintaan. Tiedän, että asiat eivät ole välttämättä minusta kiinni, mutta en osaa esim. Miettiä/kuvitella asioita ja elämää vuosia eteenpäin, koska en halua että onni päättyy. Lapsi ja mies on minulle kaikki kaikessa enkä kestäisi jos heitä ei olisi. Kuten monet on jo täällä sanonut, väärä ajankohta,mitä kuolemisen jälkeen tapahtuu ja kuinka siitä joutuu kärsimään on asioita joita tulee mietittyä.

Vierailija
27/27 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän