Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikoni-implantit

Vierailija
23.12.2014 |

Olen 21-vuotias nuori nainen ja olen hankkimassa silikonit ja olisi mukava kuulla kokemuksia. Miten leikkaus meni ja miten toipuminen sujui? Oletko tyytyväinen päästökseesi? Ja ei, en ole mikään Marianne Kallio tyyppinen bimbo.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa löydetty uusi syöpä, joka liittyy rintaproteeseihin.. Tavataan vain naisilla, joilla on proteesit. Sen verran harvinainen, että proteeseja ei poisteta, ainakaan nyt.

Vierailija
2/45 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös suunnitellut implanttien ottoa. Olen itse 25v.

Ja te, jotka heti olette alapeukuttamassa ja olemassa vastaan. Itse olin pienenä (kiitos vanhempieni) todella ylipainoinen eikä äitini opettanut minua käyttämään rintaliiviä vasta, kun rinnat olivat jo todella isot ja roikkuvat. Siis jo heti pienenä. Sitten laihduin ja rinnat roikkuivat vielä enemmän, näyttivät samalta, kuin naisen joka olisi synnyttänyt ja imettänyt varmaan 5 lasta.

haluaisin kerrankin elämässäni, että minulla olisi suht. täyteläiset ja kiinteät rinnat, että kun katson alas niin näkisin omat nännini. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:42"]

Tiesitkö että implantit pitää vaihtaa 5-7 vuoden välein?

[/quote]

Hohhoh, joku silikoniton täällä pätemässä ja pelottelemassa. Ei pidä vaihtaa noin usein. 90-luvun implantteja ehkä pitää, mutta nykyään implantit ovat sen verran kehittyneitä että puhutaan +10 vuodesta. En silti laittaisi lisää täytettä, jos olisin ap. Ei ne rinnat ole niin tärkeä juttu. Itse leikkautin omani kehityshäiriöstä johtuen mutta jälkeenpäin mietittynä olisin pärjännyt ilman rintojakin. 

Vierailija
4/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan varmasti miettinyt ihan loppuun asti? Olet vielä nuori ja mieli voi muuttua.

Vierailija
5/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ;))

Vierailija
6/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:27"]Oletko nyt ihan varmasti miettinyt ihan loppuun asti? Olet vielä nuori ja mieli voi muuttua.
[/quote]
Olen miettinyt loppuun asti ja ei suurta leikkausta voi kevein perustein tehdä. Minulla on c-kupin rinnat ja tiedän, etten ole lauta. Rintojeni muoto häiritsee ja koska olen melko harteikas c-kuppi ei ole tarpeeksi täyteläinen tai ruumiinrakenteeni vuoksi päädyn ottamaan täytettä, sillä koen olevani epäsopusuhtainen. Tarkoitus ei ole mitään jalkapalloja ottaa ihon alle.

Vierailija
7/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:30"]Minä olen ;))
[/quote]
Olisin kiinnostunut kuulemaan, kuinka arki sujui leikkauksen jälkeen. Missä kävit ottamassa. Itse mietin The Lookia.

Vierailija
8/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha täytä ennemmin pääsi kuin tissisi, kun taitaa se olla täynnä tyhjää kerran itseesi tuollaiset muovipallot laitat.

Vierailija
9/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT

Vierailija
10/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo ehdottomasti sun kehonkuvasta, kun sen hyväksymiseen pitää implantteja laitella ihon alle. Sullakin kroppa vielä muuttuu ja itsetunto kohoaa iän myötä, niin pian jo naurat, kun tajuat ettet tarvitse mitään muovia tunteaksesi itsesi hyvälle. Sitähän noilla implanteilla haet?

Vierailija
11/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika bimbo kyllä olet, jos c-kuppeja pitää täytellä.

Vierailija
13/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:41"]Kertoo ehdottomasti sun kehonkuvasta, kun sen hyväksymiseen pitää implantteja laitella ihon alle. Sullakin kroppa vielä muuttuu ja itsetunto kohoaa iän myötä, niin pian jo naurat, kun tajuat ettet tarvitse mitään muovia tunteaksesi itsesi hyvälle. Sitähän noilla implanteilla haet?
[/quote]
Hyvä kun sanoit, kun en oo tullutkaan ajatelleeksi, että hei itsetunnostahan tää epäsopusuhtasuus vaa johtuu! Vaikka kuinka selvittäisin "ongelmat" terapiassa, ei se saa vartaloani muokattua ja rintojani suuremmaksi, vaikka kuinka juteltaisi, että kiitos tästä neuvosta kun en itse tajunnut.:) ap

Vierailija
14/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:44"]Aika bimbo kyllä olet, jos c-kuppeja pitää täytellä.
[/quote]
Olen todella harteikas, joten c-kuppi näyttää todella koomiselta, kuin kaksi pientä palloa on suurella alalla. Rinnat eivät siis todella täytä koko rintakehää ja niiden malli on sellainen suippo ja toivoisin kohtuullisen kokoisilla implanteilla esteettisemmän muodon rinnoille ja koko kehonkuvan tasapainottumista.

Vierailija
15/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:42"]Tiesitkö että implantit pitää vaihtaa 5-7 vuoden välein?
[/quote]
Implantit voivat pysyä hyvänä vaikka läpi elämän. Jos kroppa muokkautuu rajusti, kokoa usein vaihdetaan siksi, mutta ihan hyvänä voivat pysyä ilman vaihtoa. Mistä tämä tieto on muka peräisin?

Vierailija
16/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:42"]

[/quote]

Tiesitkö että nykyaikaiset implantit vaihdetaan 10 vuoden välein. Vaitsi jos sattuu tulemaan komplikaatioita niin sitten tietenkin ennemmin. Mutta ei ole pakko vaihtaa edes 10 vuoden välein. Jos ei ole mitään valittamista ja implantit on kunnossa niin voi pitää paljon kauemminkin. Nykyajan silikoni-implantit ei vuoda.

Vierailija
17/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo:

Jos sinulla on noinkin suuret rinnat, kohotus voisi parantaa muotoa paremmin.

Sinun asemassasi en hankkisi implantteja. Lue internetistä, mitä kaikkia riskejä niihin littyy. Ne pitää joka tapauksessa joskus vaihtaa, sinun pitäisi vaihtaa ne monta kertaa elämäsi aikana.

Vierailija
18/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:42"]Tiesitkö että implantit pitää vaihtaa 5-7 vuoden välein?
[/quote]
Implantit voivat pysyä hyvänä vaikka läpi elämän. Jos kroppa muokkautuu rajusti, kokoa usein vaihdetaan siksi, mutta ihan hyvänä voivat pysyä ilman vaihtoa. Mistä tämä tieto on muka peräisin?
[/quote]

Implantit pitää vaihtaa noin 10v välein, sillä ne pikkuhiljaa haurastuvat ja kun mennään sen 10v yli niin alkaa olemaan repeämisriski (hengenvaarallista jos implantti vuotaa tai jopa hajoaa kokonaan). Ota myös huomioon, että noin PUOLELLA potilaista tapahtuu arpeutumista rinnan sisällä, mikä johtaa mm rinnan outoon malliin tai muhkuroihin. Tämä ei sinänsä ole vaarallista, mutta rumannäköistä. Olethan myös valmis riskeeraamaan henkesi leikkauksessa, anestesia ja noin iso leikkaus on aina riski, myös nuorella. En ole vastaa, mutta haluan, että tiedät riskit. Minulla toi arpeutuminen oli se tekijä joka sain kääntymään, sillä puolet on liian iso prosentti...

Vierailija
19/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mietin, etten motiivejani rupea tarkemmin tällä ruptimaan, mutta noh.. Myönnän ulkonäön olevan minulle tärkeää, kuka voi kirkkain silmin väittää vastaan, ettei mikään ulkonäköön liittyvä häiritse koskaan tai uökonäöllä ei ole mitään väliä. Koen vartaloni muutoin hyväksi, mutta koska rintani häiritsevät minua paljon ja koen pahaa oloa katsoa itseäni alasti. Miksi en korjaisi ongelmaa, kerran se on mahdollista. En todella "tyydy" elämään vartalossa, jossa en viihdy. Se on minun, eikä muilla pitäisi olla mitään asiaa arvostella mitä sille teen. Haluan vartalon, jossa minun on hyvä olla ja elää ja tämä ei ole ollut sellainen vuosiin.

Vierailija
20/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 oli siis ap ja taisi ajatus katketa kesken lauseen, mitta se tähän aikaan sallitakoon. Ymmärsitte, mitä ajoin takaa?:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä