Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikoni-implantit

Vierailija
23.12.2014 |

Olen 21-vuotias nuori nainen ja olen hankkimassa silikonit ja olisi mukava kuulla kokemuksia. Miten leikkaus meni ja miten toipuminen sujui? Oletko tyytyväinen päästökseesi? Ja ei, en ole mikään Marianne Kallio tyyppinen bimbo.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Look lupaa elinikäisen takuun implanteilleen. He makasavat jos implantti haurastuu tms. Nykyään ne kestävät, joten he lupaavat sen plus 10 vupden kapseloitumistakuun, joka muuten yleensä tapahtuu ensimmäisen vuoden sisään jos on tapahtuakseen.

Vierailija
22/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä se sun rintaliivikokosi on? Eihän C-kuppi ole mikään koko. Sulla ei ole tajua edes perusasioista.

Onko siis kyseessä leveä selkä suhteessa rintoihin vai mikä?

Toisaalta rintojen muoto on yksi asia ja koko on toinen, kolmas asia on rintojen sijoittuminen rintakehälle: sitä ei voi kovinkaan paljon muuttaa, koska leikkauksissa ei yleensä muuteta rinnan ns. juurta. Miten rinnat sijoittuvat rintakehälle?

Lisäksi jos noin nuorena ottaa implantit kannattaa miettiä aikooko hankkia lapsia ja siihen liittyvät asiat. Sekä sen että luultavasti joutuu elämänsä aikana leikkauttamaan rinnat uudestaan muutaman kerran, eli pitäisi kerätä rahaa sitä varten säästöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 24v ja kävin keväällä ottamassa implantit ja oon kyllä ollu ihan mielettömän tyytyväinen !:) Paraneminen sujui nopeasti ja lähes kivuttomasti jne. Suosittelen !

Vierailija
24/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa? :)

Vierailija
25/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:50"][quote author="Vierailija" timek"23.12.2014 klo 00:42"]Tiesitkö että implantit pitää vaihtaa 5-7 vuoden välein?
[/quote]
Implantit voivat pysyä hyvänä vaikka läpi elämän. Jos kroppa muokkautuu rajusti, kokoa usein vaihdetaan siksi, mutta ihan hyvänä voivat pysyä ilman vaihtoa. Mistä tämä tieto on muka peräisin?
[/quote]

Implantit pitää vaihtaa noin 10v välein, sillä ne pikkuhiljaa haurastuvat ja kun mennään sen 10v yli niin alkaa olemaan repeämisriski (hengenvaarallista jos implantti vuotaa tai jopa hajoaa kokonaan). Ota myös huomioon, että noin PUOLELLA potilaista tapahtuu arpeutumista rinnan sisällä, mikä johtaa mm rinnan outoon malliin tai muhkuroihin. Tämä ei sinänsä ole vaarallista, mutta rumannäköistä. Olethan myös valmis riskeeraamaan henkesi leikkauksessa, anestesia ja noin iso leikkaus on aina riski, myös nuorella. En ole vastaa, mutta haluan, että tiedät riskit. Minulla toi arpeutuminen oli se tekijä joka sain kääntymään, sillä puolet on liian iso prosentti...
[/quote]
Ap tässä taas. Olen käynyt konsultaatiossa ja oma-aloitteisesti etsinyt varmaan pari vuotta enemmän tai vähemmän aktiivisesti tietoa. Tietenkin tiedostan riskit kerran olen leikkaukseen menossa. Implantit eivät nykään hajoa ja olen itse nähnyt implantin sisään lonsultaatiossa ja se ei hajoa tai räjähdä, vaan on kiinteää ainesta. Ja kuten joku jo sanoi, nykyään tarjotaan elinikäisiä takuita implanteille. Arpeutuminen on toki riski, mutta prosenttisi on aika ronskisti yläkanttiin. Implantti on nykyään karheat pinnasta, jolloin se kiinnittyt paremmin, jolloin kropan hylkimisestä johtuva arpeutuminen on hyvin epätodennäköistä. Oldschool kumitäytteillä si tapahtui toki enemmän.

Vierailija
26/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota pari vuotta. Itselläni oli 18-vuotiaana kauhea hinku saada silarit (vaikka D-kuppi, mutta rumat) ja vielä parikymppisenä olin ihan varma. Säästin rahaa ja kun olin 23-24 niin totesin, että hei! Olen ihan hyvä näin ja voin käyttää rahat paremmin :D Ei tuossa iässä vielä oikeasti tiedä mitä haluaa..

Vierailija
27/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 01:09"]Kuka maksaa? :)
[/quote]
Maksan tietenkin leikkauksen itse. Teen opintojeni ohella kahta työtä ja olen rahat jo ajat sitten saanut kasaan. Kukaan muu ei maksa senttiäkään minun tisseistä :) ap

Vierailija
28/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 25-vuotias ja mulla rintojen muoto ja koko on muuttunut vielä 20-vuotiaasta :) Kasvanut kaksi kuppikokoa ja muoto sen myötä muuttunut pyöreämmäksi. Painoa ei siis juuri ole tullut lisää, vaan nähtävästi sitä vaan nainen kehittyy näinkin pitkään :) Nyt raskaana toki rinnat muuttuneet jälleen, saa nähdä millainen lopputulos on imetyksen jälkeen. Suosittelisin kyllä odottomaan lasten hankintaan asti, jos sellaisia suunnitelmia on. Naisen keho muuttuu kuitenkin silloinkin paljon, ja voit löytää lisää korjattavaa tai siihen mennessä hyväksyä itsesi "puutteineen" kaikkineen :)

Vierailija
29/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttö-rukka. Odota oikeasti vielä muutama vuosi. Mieli varmasti muuttuu. Haluatko vain huomiota? Kuvitteletko että miehet tykkää enemmän tai saat statusta?

Vierailija
30/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti olet itse säästänyt sen kymppitonnin.... :D Uskoisin jos olisit 5 vuotta vanhempi.

Vierailija
31/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin taas syntyy yksi uusi silikonibimbo Seiskan sivuille.. Oivoi.

Vierailija
32/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on päättänyt sen mikä on sopusuhtaista? Tätä argumenttia en ikinä ymmärrä. Mun on vaikea ymmärtää miten terveessä, hyvässä kunnossa olevassa vartalossa voisi olla mitään vikaa. Ja jos mieltää että vikaa on, niin mun mielestä olisi edes hyvä tiedostaa se että tän "sopusuhtaisen" vartalon ihannointi on lähtenyt median meille tyrkyttämästä todella yksipuolisesta naiskuvasta. Ja tällä naiskuvalla on todella vähän todellisuusarvoa, jonka kyllä ymmärtää kun alkaa niitä aivojen lokeroita kaivelemaan. 

Surullista että kaikkien pitää olla samasta puusta veistettyjä.

Vierailija
33/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 01:04"]No mikä se sun rintaliivikokosi on? Eihän C-kuppi ole mikään koko. Sulla ei ole tajua edes perusasioista.

Onko siis kyseessä leveä selkä suhteessa rintoihin vai mikä?

Toisaalta rintojen muoto on yksi asia ja koko on toinen, kolmas asia on rintojen sijoittuminen rintakehälle: sitä ei voi kovinkaan paljon muuttaa, koska leikkauksissa ei yleensä muuteta rinnan ns. juurta. Miten rinnat sijoittuvat rintakehälle?

Lisäksi jos noin nuorena ottaa implantit kannattaa miettiä aikooko hankkia lapsia ja siihen liittyvät asiat. Sekä sen että luultavasti joutuu elämänsä aikana leikkauttamaan rinnat uudestaan muutaman kerran, eli pitäisi kerätä rahaa sitä varten säästöön.

[/quote]
85C on koko ja minulla on leveä selkä ja todella lihaksikkaan ja leveät hartiat. Sijainti rinnoilla on aikalailla siellä, missä pitääkin. Kuten sanoin, ei minulle ole suotu pyöreitä rintoja, vaan ne ovat suipot, joiden muotoon vaikuttaminen ja täyttäminen ovat asiat, joihin leikkauksella pyrin.
Mitä lapsiin tulee, haluan niitä joskus. Olen ihan sinut sen asian suhteen, että kroppa muuttuu elämäni varrella, jolloin niitä joudun kenties korjaamaan. Minun iässä on vielä mahdoton ottaa kantaa siihen, tuleeko lapsia vai ei koska tilanteet muuttuvat. Voi olla, että joskus kadun rintojani tai tatuointia tai lasten hankintaa tai muuta valintaani elämässä. En kuitenkaan halua elää vartalossa, jossa en viihdy tai pitkittää päätöstä lasten hankinnan jälkeiseksi. Uskon kuitenin, että olen tehnyt minulle oikean ratkaisun.

Vierailija
34/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 01:15"]Varmasti olet itse säästänyt sen kymppitonnin.... :D Uskoisin jos olisit 5 vuotta vanhempi.
[/quote]
3500 euroa säästin :)

Vierailija
35/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Median luoma vartalotyyppi tai huomionhaku... ei. Haluan itselleni mieluisan vartalon. En todella ole mikään silikonibimbo, vaan asun yksin ja mkasan laskuni ja lenenkään on turha kyseenalaistaa sitä, ettenkö maksaisi niitä itse. Kyllä maksan. Opiskelen kansainvälistä markkinointia ja saan huomiota ilman implantteja. Miksi haluatte tahallaan ymmärtää väärin? Hankin ne itseäni varten, sillä miksi ihmeessä eläisin vartalossa, johon minä en ole tyytyväinen? Aivan sama mitä mieltä joku muu siitä on puolesta tai vastaan ilman implantteja tai ei. En ikinä leikkaisi itseäni miehen vuoksi ja minua ei seiskan tähtityttönä tms tulla näkemmän!

Vierailija
36/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkuelämää-samanthalla ehkä samantyylinen? ja kuuma kun mikä. Ainakin siis leveät hartiat ja selkä. Kaikkien ei pidä olla samanlaisia.

Vierailija
37/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin niitä kokemuksia tai muuta aiheeseen liittyvää keskustelua. Implanttien tarpeellisuuteen ei mielestäni kukaan muu, kuin minä itse voi ottaa kantaa. Itse kuitenkin nahoissani elän.:)

Vierailija
38/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vartalollesi mitä haluat ja leiki terveydelläsi, ihan sama mulle. Mun silmissä olet kuitenkin vain bimbo, vaikka muuta väittäisit.

Vierailija
39/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kannatan että odotat vielä , koska nuorena mieli voi muuttua lyhyessäkin ajassa. Itse halusin silikonit 17-20 vuotiaana ja jos olisi ollut rahaa en olisi hetkeäkään miettinyt leikkaukseen menoa. Niin se mieli vaan muuttui ja opin rakastamaan rintojani ja ymmärsin ettei muovi korvaa oikeita rintoja. Nyt 23 vuotiaana voin todeta etten ikinä voisi pilata rintojani niin.

Toivottavasti odotat vielä. Jos otat silikonit nyt ja kadut myöhemmin niin lähtötilanteeseen on enää mahdotonta päästä.

T. Pikkutissi

Vierailija
40/45 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on implantit, otin ne 19vuotiaana ja nyt olen 24v. En ole katunut todellakaan! :) Otin niin paljon kun mahtui, eli reilu 400cc:tä ja kuppikoko kasvoi 75B:stä 75D:hen. Nyt on kauniit rinnat, aikaisemmin kolmion malliset ketunnokat. :( Itse kävin Fin-Estillä ja suosittelen lämpimösti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi