Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt riitti! Presidentti ei halua kärjistää kärhämää rokotettujen ja rokottamattomien välillä mutta teki sen nyt erittäin selvästi!

Vierailija
21.10.2021 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008347999.html

”Koronarokotekriittiset käyvät kiivasta keskustelua sosiaalisessa mediassa ja lähettelevät tulikivenkatkuisia viestejä rokotteiden puolestapuhujille.”

Rokotekriittiset on lähinnä puolustautuneet!
Ihan omassa elämässäkin tämä on niin, itse yritämme elellä ihan rauhassa emmekkä piinaa muita mielipiteillämme, tai tenttaa rokotustilannetta, mutta rokotteet ottaneet eivät jätä rauhaan!

Kommentit (1210)

Vierailija
981/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

THE GREAT RESET – TALOUDEN NOLLAUS JA TOTALITARISTINEN VALLANKAAPPAUSYRITYS

Ole hyvä ja mieti miten valmis olet luopumaan vapaan kansakunnan, vapaan yksilön itsemääräämisoikeudesta. Vähä vähältä valta keskittyy. Myös pääministeri sekä muitakin kansanedustajiamme on mukana tässä "kerhossa'. Näin annettiin iloisesti hymyillen se aarre josta taisteltiin viime vuosisadalla.

Laumana, mutta paimen onkin paha, ei laumansa parasta ajatteleva.

Käyttäkää omia aivojanne.

Tässä on Suomen kerholaiset, WEF:ssä uudelleen ohjelmoitavina käyneet:https://pbs.twimg.com/media/E0ISMQcWYAIjKGy?format=jpg&name=medium

Tässä heidän palvomansa psykopaatti jolta käskyt otetaan vastaan:

https://mobile.twitter.com/athenagmia/status/1381638696454266886

Tässä heidän Agenda2030 tavoitteensa:

https://twitter.com/AnttiHeikkil2/status/1446732356090572803

Meidän maanpetturipressa loistaa tuolla WEF:n listalla. Ei ole siis kansan puolella enää, onko koskaan ollutkaan kun laittomasti liitti Suomen EU:hun ja Euroon.

Onneksi te alhaiset lisko-ihmiset olette pieni vähemmistö. Pidetään Saulin johdolla huolta että tilanne säilyy edes tälläisenä. 

Kylläpä jotakin alkoi kummasti kaihertaa, hyvä ettei suomut pörhisty.

Vierailija
982/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.. ihanaa olla tällainen vainottu. Vaikka eläisin metsässä ja söisin käpyjä oisin siltiki varmaan riski rokotetuille 🤷‍♀️🤷‍♀️ ihana Suomi jää lapsille tätä menoa. "Turvallinen" oot vaan jos otat piikkiä piikin perään..

Olet oikeassa. Niin se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putkonenkohan näille "älymystön" edustajille on lanseerannut tuon kulkutautimyönteisyyden tyyliin räjähtävät lepakot...Oli silmiä avaava kokemus lukea näitten vähäosaisten aivopieruja, miten noin helvetin tyhmiä ihmisiä voi olla Suomessa, onhan täällä oppivelvollisuuskin ollut ties miten kauan...Kuitenkin pieni prosentti porukasta on täysin talutettavissa vaikka teuraaksi..

Joo, tosi tyhmiä nuo persut.

Ei vaan tosi fiksuja nuo persut! Eivät halua teitäkään tänne enempää, yes äänestän. Ja saan vaan lisää potkua äänestämiseen kun tälläiset vonkujat haukkuvat täällä suomalaisia.

Vierailija
984/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, viisi päivää takana tätä koronaa. Kurkku kipeä ja lämpöä 37-37.5. Nyt olo jo paranemaan päin. Ei rokotetta, ei terveydellisiä riskitekijöitä, terveelliset elämäntavat, d-vitamiinitasot kohdillaan, ei ylipainoa. Onnistuttiin kaveriporukalla saamaan koronafiestat aikaiseksi ja nyt seitsemän samoilla terveystekijöillä varustettua ihmistä hankki luonnollisen immuniteetin pienillä oireilla, yksi kokonaan oireitta. Siinä, nyt saa sankoin joukoin järkyttyä tästä yhteiskunnan paskaisesta pohjasakasta.

Alan tästä lähtien syyttämään ja paheksumaan jokaista terveydestään huolehtimatonta ja ylipainoista ihmistä itsekkyydestä, muiden ihmisten terveydestä piittaamattomuudesta ja pandemian ylläpitämisestä.

Mutta kaikki rakkaat riskiryhmäläiset, tehkää parhaanne immuniteettinne puolesta, oli rokotusta tai ei.

Vierailija
985/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä suuryritykset omistaa nyt lähes kaikki päivittäistavaravalmistajat.

Mitkä yritykset/säätiöt ostaa nyt taloja amerikassa ja metsää suomessa, ja maksaa niistä vielä ylihintaa...

Vierailija
986/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä trolli ja Venäjä - höpinät ovat?

Olen rokottamaton, mutta ihan omasta tahdosta, en ole minkäänlaista rokotevastaista höpinää lukenut mistään.

Sen sijaan rokotepakotusta tulee joka tuutista kyllästymiseen asti, on mahdotonta yrittää lukea uutisia ilman vihapuhetta rokottamattomien suuntaan.

Mutta jostain olet kuitenkin keksinyt, että juuri tämä rokote on nyt sellainen, mitä et voi ottaa. Oletko siis lukenut vain tieteellisiä tutkimuksia ja tehnyt niistä ihan oman synteesin? Mikään muu ei ole vaikuttanut mielipiteeseesi. Ihan sillä kysyn, kun rokottamattoman ihan ensimmäinen selittely on aina se "omilla aivoilla ajattelu"...

Vierailija
987/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotetut luulivat, että korona poistuu maailmasta rokotteella. Silti samat ovat vaarassa kuin ennen rokotettakin. Heitä kusetettiin ja se herättää vihaa.

Rokotettuja sairastuu koronaan, vaikka 100% olisi rokotettuja!

Mutta se viha kusetuksesta pitää suunnata niitä kusettajia kohtaan, eikä rokottamattomia.

Rokotevastaiset ovat kusettajia ja kusetettuja. Silti vastuussa tekemisistään, elleivät ole holhouksessa. Jättäkää yritykset ja yrittäjät sekä muut ihmiset rauhaan ja istukaa kotona vaikka kuolemaanne asti.

Ei teillä ole oikeutta tartuttaa itseänne ja muita mielin määrin ja sen jälkeen kuormittaa terveydenhoitoa. ¥itun i di oo tit.

Tässähän on hyvä esimerkki siitä fiksummasta rokotetusta kansanosasta.

Vierailija
988/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saulia pelottaa

Vierailija
989/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ottanut rokotuksen mutta lähisukulaisissa on myös rokottamattomia. Onko nyt unohtunut kokonaan, että rokotuksen ottaminen on vapaaehtoista. Miksi otetaan niin kiihkeästi kantaa toisten puolesta. Jokainen hoitakoot omat asiansa.

Ei se niin voi mennä, että jokainen hoitakoon omat asiansa! Julkisilla verovaroilla ollaan sairaalahoidossa ja täytetään tehohoitopaikat. Muiden sairauksien hoito viivästyy. Sydänleikkauksia perutaan ja siirretään päivittäin. Omaisen puolesta tälläkin hetkellä kannan huolta, toteutuuko tärkeä leikkaus, joka kerran jo siirrettiin, koska rokottamattomat koronapotilaat vievät resurssit.

Julkinen terveydenhuolto oli jo kuormittunutta ennen koronaa, nyt vaan halutaan siirtää syy rokottamattomiin kun ajetaan julkista terveydenhuoltoa alas.

Vierailija
990/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Let's Go Brandon!

Vierailija
991/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti tuotte esiin, että en ota!

Jatkuvasti riitelette, että pitää päästä sinne minne muutkin.

Jatkuvasti väitätte, että lääketieteen tutkimus maailmassa on yhtä höpöä ollut sokratesta saakka.

Jatkuvasti vähättelette vaaraa ja vähät välitätte, vaikka tartutatte niitä ihmisiä, jotka ei voi ottaa rokotetta.

Ette välitä muista ja pauhaatte täyttä humpuukia.

Käyttäydytte kuin tyhmät.

Vaaditte kuitenkin hoitoa.

Ette suostu näkemään kokonaisuutta vaan katsotte pelkkää omaa napaa.

Julistatte rokottamattomuutta kuin jotakin lahkouskontoa.

Lestojahan nämä usein juuri ovatkin. Rasittavaa porukkaa.

Vierailija
992/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt saattaa herättää närästystä, mutta tosiaan olen rokottamaton ja syrjäytynyt. En siis harrasta aktiivisesti ulkona ja tapahtumissa liikkumista. Ja koska minulla on tällainen tilanne niin voin tarkkailla rokotteiden kehitystä. En minä juuri mitään tee jollain puolivuotta kestävällä rokotteella.

Toisekseen tämä öyhöttäminen saa minut pysymään enemmän kannassani. Minun elämäni ja terveyteni eivät ole kiinnostaneet ihmisiä pätkääkään kun eniten tarvitsin tukea. Ja nyt kun olemassa oloni on ajankohtainen, niin silloinkin minulta vain vaaditaan asioita jotta muilla olisi helpompaa. Tämä on se miten minä omalta osalta näen tilanteen täältä puolelta.

Kiitos tästä kommentista. On surullinen totuus, että rokottamattomien taustat, perustelut ja elämäntilanteet  eivät kiinnosta päättäjiä vähääkään. Kaikki leimataan salaliittoteoreetikoiksi.

Vielä kun saisi joskus kuulla näitä perusteluja. Murto-osalla on oikea lääketieteellinen syy (ei siis itse keksitty) ja he eivät ole täällä itkemässä ja uhriutumassa. Lopuilla syyt ovat luokkaa: "myrkkypiikki" ja "omilla aivoilla ajattelu". Voitko kertoa joitakin muita syitä, jotka olisivat edes jollain lailla uskottavia?

Vierailija
993/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ottanut rokotuksen mutta lähisukulaisissa on myös rokottamattomia. Onko nyt unohtunut kokonaan, että rokotuksen ottaminen on vapaaehtoista. Miksi otetaan niin kiihkeästi kantaa toisten puolesta. Jokainen hoitakoot omat asiansa.

Ei se niin voi mennä, että jokainen hoitakoon omat asiansa! Julkisilla verovaroilla ollaan sairaalahoidossa ja täytetään tehohoitopaikat. Muiden sairauksien hoito viivästyy. Sydänleikkauksia perutaan ja siirretään päivittäin. Omaisen puolesta tälläkin hetkellä kannan huolta, toteutuuko tärkeä leikkaus, joka kerran jo siirrettiin, koska rokottamattomat koronapotilaat vievät resurssit.

Julkinen terveydenhuolto oli jo kuormittunutta ennen koronaa, nyt vaan halutaan siirtää syy rokottamattomiin kun ajetaan julkista terveydenhuoltoa alas.

Koska jos on ainoastaa yksityistä terveyshuoltoa se saa valita asiakkaansa rokotustatuksen mukaan.

Vierailija
994/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysdata 2030 -projekti toteuttaa tammikuussa 2021 käynnistyneendatatalous -teeman strategisia tavoitteita terveysdatan hyötykäytön näkökulmasta.

https://www.sitra.fi/aiheet/terveysdata-2030/#mista-on-kyse

Vierailija
995/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
996/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä vaan huomaa että rokotetut eivät usko rokotteen toimivuuteen itsekkään.

Vierailija
997/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä näyttää rokottamattomat:

https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/1860e528-a835-4f10-bb8a-b5b8df77a…;

Ville Ranta ei ole mun suosikki, mutta nyt osui kyllä nappiin :D

Vierailija
998/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on viisas presidentti.

Ei ole, vaikka tällä kertaa olikin oikeassa.

Vierailija
999/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. Ei ole joko rahaa tai halua palkata hoitajia. Nyt sen saa rokottamattomien piikkiin.

Kun rahvas ei saa kohta hoitoa oikein mihinkään, niin se on aina rokottomattomies syy..

Ikävää retoriikkaa poliitikoilta.

Vierailija
1000/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tältä näyttää rokottamattomat:

https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/1860e528-a835-4f10-bb8a-b5b8df77a…;

Ville Ranta ei ole mun suosikki, mutta nyt osui kyllä nappiin :D

Ennen tuollaista kutsuttiin luokkavihaksi, ja sille naureskelua sivistymättömyydeksi.

Siis vasemmisto kutsui, jota Rantakin edustaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi