Maistelin Wiener Nougat'ta ja mikä pettymys, mantelia vähemmän, ei kaakaovoita
ja ainesosiin ilmaantunut palmuöljy. Jaksatteko aina syynätä ainesosaluettelot. Kannattaa kyllä... niin monia tuotteita huononnetaan ja pienennetään tuotteen määrää ja kasvatetaan pakkausta ym... Pitää olla tarkkana jatkossa. Harmittaa vaan kun lempituotteille käy näin.
Kommentit (10)
Vanha tuoteseloste:
(FI) Mantelinougatkonvehteja.
Ainekset: mantelit 41%, sokeri, kaakaovoi,
kaakaomassa, aromi, (valinniini)
Uusi tuoteseloste:
(FI) Mantelinougatkonvehteja.
Ainesosat: sokeri, mantelit (38%), kasvi-
rasva (palmu, shea), kaakaomassa, aromi.
Oikeastaan ihan hyvä, että on jo vaikka kuinka monta Fazerin suklaamerkkiä, jota ei enää tee mieli syödä. Onpa pois vyötäröltä.
hyih. en osta enää ikinä.
Ne on meidän lapsen jouluperinne-konvehdit, olivat maidottomia, hyviä. mutta jätetään siis tästä joulusta lähtien ostamatta. kiitos tiedosta.
toivottavasti after eight on entisellään....
Vierailija kirjoitti:
hyih. en osta enää ikinä.
Ne on meidän lapsen jouluperinne-konvehdit, olivat maidottomia, hyviä. mutta jätetään siis tästä joulusta lähtien ostamatta. kiitos tiedosta.
toivottavasti after eight on entisellään....
Itse asiassa after eightiä on nykyisin kahta versiota. Toisessa maitoa ja toisessa ei. Näkee vain lukemalla tuoteselosteen, ei kerrota päällä. Esim Lidlissä aina sitä maidollista. Siwassa näin vielä yksi päivä sitä perinteistä.
Kaikki vanhat brändit tuhotaan useilla uudistamiskierroksilla, eli joka kerralla tuotantokustannuksia painetaan alaspäin ja samalla luonnollisesti myös makua ja laatua. Nostaisivat mielummin reilusti vaan hintaa, vaikka taitavat tosin tehdä senkin laadunheikennysten ohessa.
Eiii, taas tuo palmuöljysekopää. Rajoita sitä suklaan ahmimista. Ei se ole välttämätön elintarvike.
Meillä ostetaan vain belgialaista suklaata. En ole ikinä ymmärtänyt Fazerin päälle.
Ei tuo suklaa maistu enää millekään paitsi rasvalle.
Ihmettelin, miksi kaveri toi sitä tuliaisena, kun olin niin pahaa, mutta sitten selvisi että joskus se on tosiaan ollut ns. herkkua ainesosiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiii, taas tuo palmuöljysekopää. Rajoita sitä suklaan ahmimista. Ei se ole välttämätön elintarvike.
Tuossa olet kyllä väärässä.
Suklaa on välttämätön.
Ja lisäys: mun mielestä olis parempi, että hinta nousisi rehellisesti. Voi Fazer, minkä teet...