Mulla tänään synttärit ja haluaisin tappaa itseni
Tiedän, että mulle olisi tuolla jossain rauhaisampi ja kivuttomampi paikka, mutta en vain kykene satuttaamaan perhettäni.
Ahdistavaa, että juuri syntymäpäivänä pulpahtelee tällaisia ajatuksia, kun niitä ei viimeaikoina ole ollenkaan ollut...
:(
Kommentit (12)
Harmitus että synttärit on näin lähellä joulua. Tuleeko parhaat lahjat synttäreiksi vai jouluksi? Sitten koko pitkä vuosi ilman lahjoja. Voimia ja jaksamisia joka tapauksessa!
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:29"]
Harmitus että synttärit on näin lähellä joulua. Tuleeko parhaat lahjat synttäreiksi vai jouluksi? Sitten koko pitkä vuosi ilman lahjoja. Voimia ja jaksamisia joka tapauksessa!
[/quote]
Pidän ihan siitä, että syntymäpäivä on joulun alla. Ei mua lahjat niinkään kiinnosta, ainakaan ei näin aikuisiällä.
Apua olen jo hakenut ja sitä parhaillani saan. En aio tappaa itseäni, koska a) pelkään kipua b) en halua satuttaa perhettäni c) kuitenkin uskon, että mulla on elämässä vielä paljon koettavaa ja opittavaa
Surullista vain, että tällaisia ajatuksia on. Tuntuu ettei ole yhtään niin läheistä ystävää tai sukulaista, joille voisin asiasta puhua täysin rehellisesti, kaunistelematta. Tää on raskas taakka yksin kannettavaksi, en oikein terapeutillekaan viitsi puhua itsemurhasta, koska en häntä halua pelästyttää tai näyttää idiootilta. Sitä se itsemurhan hautominen kuitenkin on. Jos jollekin tästä puhuisin, niin tulisi sellainen olo, että haen vain huomiota.
Ap
Tuokaa mulle pyssy. Tai menen sittenkin avantoon. Jäätyköön perkele mä en lähde mihinkään... vai pitäiskö sittenkin baariin?
Ymmärrän, että läheisiä et halua huolestuttaa, mutta ei sun terapeuttia tarvii sääliä tai hänen korviaan säästellä. Hänen työtään on kuunnella ja auttaa, joten kerro ihmeessä hänelle kaikki tunteesi.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:29"]
[/quote]
Pidän ihan siitä, että syntymäpäivä on joulun alla. Ei mua lahjat niinkään kiinnosta, ainakaan ei näin aikuisiällä.
Apua olen jo hakenut ja sitä parhaillani saan. En aio tappaa itseäni, koska a) pelkään kipua b) en halua satuttaa perhettäni c) kuitenkin uskon, että mulla on elämässä vielä paljon koettavaa ja opittavaa
Surullista vain, että tällaisia ajatuksia on. Tuntuu ettei ole yhtään niin läheistä ystävää tai sukulaista, joille voisin asiasta puhua täysin rehellisesti, kaunistelematta. Tää on raskas taakka yksin kannettavaksi, en oikein terapeutillekaan viitsi puhua itsemurhasta, koska en häntä halua pelästyttää tai näyttää idiootilta. Sitä se itsemurhan hautominen kuitenkin on. Jos jollekin tästä puhuisin, niin tulisi sellainen olo, että haen vain huomiota.
Ap
[/quote]
Ymmärrän sua täysin. Mulla on ihan sama juttu kuin sulla; en uskalla puhua kellekkään kaikkea, koska pelkään että näytän täysin hullulta ja mua aletaan inhoamaan. Huono juttu mulla ainakin on se, että sitten humalassa näitä asioita itken melkein joka kerta, eli useampi ihminen tietää ainakin jotain.. Kukaan tuskin kaikkea. Moni varmaan pitääkin mua hulluna ja kelvottomana, vaikka yritän kyllä koko ajan parhaani. Mistä saat apua ja millaista apua? Mä pääsin työterveyspsykologille pari kertaa syksyllä, mutta yritin siellä puhua ja ne jotkin asiat jotka sain sanottua siellä ääneen, niin tuli tunne että hän jotenkin vähätteli niitä. Ehkä olen oikeasti hullu. :(
Mulla on niin yksinäinen olo. Tuntuu ettei kukaan halua mua lähelleen, ei edes mun kaverit. Tuntuu etten ole yhtään tärkeä kenellekään samalla tavalla, kuin he ovat minulle. Tunnen epäonnistuneeni kaikessa. 5573
Terapeutille saa ja pitää puhua rehellisesti. He kuulevat kaikenlaista ja heillä on omat työnohjauksensa, jotta he jaksavat kuunnella. Ap, käytä terepiamahdollisuuttasi täysipainoisesti.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:46"]Mulla on niin yksinäinen olo. Tuntuu ettei kukaan halua mua lähelleen, ei edes mun kaverit. Tuntuu etten ole yhtään tärkeä kenellekään samalla tavalla, kuin he ovat minulle. Tunnen epäonnistuneeni kaikessa. 5573
[/quote]
aivan samat tunteet täällä, paitsi ettei oikeen noita kavereita ole
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:29"]
[/quote]
Ap
[/quote]
On varmaan niin ettet ole löytänyt oikeaa apua.
Hae apua. Varaa aika tk:hon heti ja pyydä lähete. Puhu jollekkin läheiselle ajatuksistasi.