Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, josta itse tykkäät, mutta et haluaisi että

Vierailija
12.12.2014 |

kumppanisi tykkäisi? :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salapanoista!:(

Vierailija
2/11 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumilautailu :D Olen lapsesta asti harrastanut ja se on mulle jotenkin semmonen oma juttu, ja olen tyytyväinen ettei puolisoa kiinnosta pätkääkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen ja hiusten vaalennus

Vierailija
4/11 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenän kaivaminen

Vierailija
5/11 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule mieleen. Meillä on sama maku ja aika yhtenevät harrastukset.

Vierailija
6/11 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi

Vierailija
7/11 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkit. Yritän ostaa välillä sellaisia joista mies ei pidä mutta pirulainen tyhjää silti karkkipussit silmänräpäyksessä ja ite saan vaan muutaman :(

Vierailija
8/11 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. karkit, pullat, kahvi, amfetamiini, mdma, moni muu epäterveellinen, mutta mielihalua aiheuttava asia.

Ja olen ihan tosissani, myös noiden jälkimmäisten kanssa. Jos mieheni ei myös tykkäisi noista, olisi myös minun paljon helpompi olla erossa niistä kokonaan, koska en minä koskaan yksinäni mässäile tai käytä päihteitä. Mutta kun miehenikin tykkää noista, niin aika helposti tulee sitten käytettyä yhdessä. Toimisi myös niin päin, että minä en tykkäisi vaikka mies tykkää -tällöin myös mies olisi enemmän ilman, koska hänkään ei yksinään sorru niin helposti tuollaisiin.

Ja ei noi mitään varsinaisesti ongelmallisia meille ole, olemme molemmat töissäkäyviä ja ihan "normaaleja" aikuisia. Mutta koen kyllä, että elämämme olisi terveempi ja parempi, jos emme käyttäisi noita ollenkaan. Mutta heikko mieli on heikko mieli ja kaksi heikkoa mieltä yhdessä on vielä heikompi ;). Heikko ja vahva mieli meillä yhdessä kääntyy usein vahvaksi lopputulokseksi :).

Vierailija
9/11 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot. Mies ei tykänny salmiakista ja sain kaikki mustat karkit aina. Sitten se oppi tykkäämään ja nyt joutuu jakamaan salmarit.

Vierailija
10/11 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkut yms xd ihanaa kun mies ei tykkää pullista ja kakuista jne. Karkkia kyllä syö 

Vierailija
11/11 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaali.

-Mark-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä