mies vikisee
Voi, että mua ärsyttää vikisevä miesystävä, se saa kaivettua musta esiin hirveän justiinan. Eilen esim sanoi hakevansa lapset kaupungista. No soitti sitten mulle, että haenko vaiko en, kun olisi jo pitänyt olla ajossa. Siis lapset osaavat kyllä tulla itsekin kotiin, mutta äijä tarjoutui hakemaan sitten vaan kävikin laiskottamaan tms. Ja ihan sama tapahtui edellisenä päivänä kun tulin itse kotiin. Tulenko hakemaan vai en,kun on jo sovittu!! Haloo ja kaikista paras nyt yöllä. Minä tulin ja mies kysyy jatkanko vielä kun ei ollut vielä itse tullut. Kuka mies kyselee tuollaista??? Mä haluan miehen joka panee rajusti ja lopettaa kun molemmat ovat tulleet eikä vikise jotain lupaa jatkaa!!!!! Käskin äijän lopettaa ja painua kotiinsa,teki mieli nakata 20 €mukaan ja kiittää palveluksesta.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 11:21"] en tosiaankaan, mutta valittaisin, jos mies vikisisi niinkuin nyt ;) hellyys ei ole kamalaa, vaikka on raju voi olla myös hellä, mutta vikisijät ovat turnoff mulle henk.koht.
[/quote]
Mies kun kyselee mielipiteitä --> vikisijä?
Samalla logiikalla sinä valittamassa olet agressiivinen nalkuttaja.
Vittu näitä juttuja. Kyllä siinä miehestä ku miehestä tulee varovainen "vikisijä" jos eukko käyttäytyy noin. Jatkuvasti saa miettiä että mitähän nyt pitää tehdä tai sanoa että muija pysyy tyytyväisenä eikä kyseenalaista miehuutta ym. Siinä on muuten yks pahimmista mitä voitte eukot miehelle sanoa. Tässähän ei muusta ole kyse kun siitä että muijalla on huono itsetunto ja sitä paikataan lyttäämällä toisen sukupuolta ja puretaan oma paha olo toiseen. Sit mietitään ku mies ei oo mies vaan vikisee.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 11:21"] en tosiaankaan, mutta valittaisin, jos mies vikisisi niinkuin nyt ;) hellyys ei ole kamalaa, vaikka on raju voi olla myös hellä, mutta vikisijät ovat turnoff mulle henk.koht.
[/quote]
Mies kun kyselee mielipiteitä --> vikisijä?
Samalla logiikalla sinä valittamassa olet agressiivinen nalkuttaja.
[/quote] kyselee että saisinkohan minäkin laueta?? Tai kun asia on jo sovittu niin kyselee,että mitähän minä nyt teen. Jos harrastan seksiä niin toki oletan että molemmilla on "oikeus" nauttia ja laueta, miksi sitä pitää kysyä erikseen kun ei vuosikausiin kysellyt mitään vastaavaa!!!
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 11:31"]Vittu näitä juttuja. Kyllä siinä miehestä ku miehestä tulee varovainen "vikisijä" jos eukko käyttäytyy noin. Jatkuvasti saa miettiä että mitähän nyt pitää tehdä tai sanoa että muija pysyy tyytyväisenä eikä kyseenalaista miehuutta ym. Siinä on muuten yks pahimmista mitä voitte eukot miehelle sanoa. Tässähän ei muusta ole kyse kun siitä että muijalla on huono itsetunto ja sitä paikataan lyttäämällä toisen sukupuolta ja puretaan oma paha olo toiseen. Sit mietitään ku mies ei oo mies vaan vikisee.
[/quote] hohhoijaa JOS mies on 3.5 vuotta macho ja muuttuu yhtäkkiä hiireksi niin ei sovi valittaa ei. Ehkäpä halusin hänet alkujaan koska hän oli macho ja minä sain olla se kiltti tyttö. Tällainen roolien vaihto ei vaan ole niin helppoa!!
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 11:21"] en tosiaankaan, mutta valittaisin, jos mies vikisisi niinkuin nyt ;) hellyys ei ole kamalaa, vaikka on raju voi olla myös hellä, mutta vikisijät ovat turnoff mulle henk.koht. [/quote] Mies kun kyselee mielipiteitä --> vikisijä? Samalla logiikalla sinä valittamassa olet agressiivinen nalkuttaja. [/quote] kyselee että saisinkohan minäkin laueta?? Tai kun asia on jo sovittu niin kyselee,että mitähän minä nyt teen. Jos harrastan seksiä niin toki oletan että molemmilla on "oikeus" nauttia ja laueta, miksi sitä pitää kysyä erikseen kun ei vuosikausiin kysellyt mitään vastaavaa!!!
[/quote]
Kysy vittu mieheltäsi äläkä täällä(kin) nalkuta. Jos miehesi vaikka kysyy haluaisitko sinä vieläkin pidempää panemista? Ja sekin oli väärin. Huoh, toivottavasti miehesi tajuaa jättää sinut ja löytää hyvän naisen.
Huono jouluprovo, kirjoittakaa vaikka tontuista.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 11:21"] en tosiaankaan, mutta valittaisin, jos mies vikisisi niinkuin nyt ;) hellyys ei ole kamalaa, vaikka on raju voi olla myös hellä, mutta vikisijät ovat turnoff mulle henk.koht. [/quote] Mies kun kyselee mielipiteitä --> vikisijä? Samalla logiikalla sinä valittamassa olet agressiivinen nalkuttaja. [/quote] kyselee että saisinkohan minäkin laueta?? Tai kun asia on jo sovittu niin kyselee,että mitähän minä nyt teen. Jos harrastan seksiä niin toki oletan että molemmilla on "oikeus" nauttia ja laueta, miksi sitä pitää kysyä erikseen kun ei vuosikausiin kysellyt mitään vastaavaa!!!
[/quote]
Kysy vittu mieheltäsi äläkä täällä(kin) nalkuta. Jos miehesi vaikka kysyy haluaisitko sinä vieläkin pidempää panemista? Ja sekin oli väärin. Huoh, toivottavasti miehesi tajuaa jättää sinut ja löytää hyvän naisen.
[/quote] haluaisinko pitempään panoa?? Jos se on pannut mua vuosi kaudet niin kai tietää että sopii jatkaa ja jos on ne samaiset vuodet ollut raju rakastaja joka ei turhia kysele niin miksi pitää nyt vinkua? Ja kyllä mielelläni annan tuollaisen pettävän hiirulaisen jollekin äiti hahmolle, joka ei suutu kun petetään ja jaksaa ohjeistaa että haetaanko ne lapset vai ei ja vastata monta kertaa kysymykseen että haenko sinut vai en, vaikka sekin on jo sovittu.
Oletkohan joskus kiimoissas kieltänyt tulemasta tai vaihtoehtoisesti todennut että nyt riittää? Ehkä sulla oli sellainen orkkuirvistys että luuli suo sattuvan? Pelästy ja kysy, kun kuitenkin halus ittekkin tulla.
Vie se ärrälle, niin loppuu se vikistely.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:08"] [quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:22"] [quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:17"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:15"] [quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 07:55"] Haloo ja kaikista paras nyt yöllä. Minä tulin ja mies kysyy jatkanko vielä kun ei ollut vielä itse tullut. Kuka mies kyselee tuollaista??? [/quote] Olisiko parempi sitten mies, joka panee kunnes tulee itse ja antaa sinun huolehtia omasta tulemisestasi (eli jättä ilman)? On se kumma, kun ei mikään kelpaa. Jos on huomaavainen niin vikisee, jos on itsekäs juntti niin on sika. [/quote] plääh..taisin juuri kirjoittaa, että lopettaa kun molemmat ovat tulleet siis ideaali tilanteessa. Ennen olikin niin,että veti vaikka pari kierrosta, jos itse en ehtinyt tulla. Nyt on jotenkin tosi epävarma ja kummallinen hiiri [/quote] Sama mies se on silti, muista se. Joku syy muuttuneeseen käytökseen on aina, ehkä joku painaa. Huolia? [/quote] tämä on kyllä totta,huolia on tullut viime aikoina kasapäin. Haluan tietenkin tukea jne mutta en kaipaa yhtä lasta letkaan lisää. [/quote] Tuskin mieskään kaipaa agressiivista pirttihirmua joka VAATII miehen panevan kauan, mutta ei liian kauan. Ja varsinkin tuollainen rajusti panemisen vaatiminen on ahdistavaa. Jos kysyy mielipiteitä on hiiri, ja jos ei kysy niin on sika. [/quote] kukin panee tavallaan, mutta jos panee 3 vuotta ja ylikin rajusti ja muuttuu sitten hiireksi niin asiasta voi mielestäni valittaa. [/quote] Mitäpä jos mies aidosti haluaa alkaa panemaan lempeämmin ja rauhallisemmin? Etkö kunnioita tätä vaan agressiivisesti raivoat ja vaadit miestä tekemään siten ja näin? [/quote] siitä ei nyt kyllä ole kyse. Mutta jos mies muuttuisi kuvailemallasi tavalla yhdessä yössä niin varmasti ainakin aluksi pettyisin. Kaikillahan meillä on omat toiveet ja tarpeet.
[/quote]
Ihmettelisit eli kävisit agressiivisesti henkisesti päälle.
[/quote] en tosiaankaan, mutta valittaisin, jos mies vikisisi niinkuin nyt ;) hellyys ei ole kamalaa, vaikka on raju voi olla myös hellä, mutta vikisijät ovat turnoff mulle henk.koht.