mies vikisee
Voi, että mua ärsyttää vikisevä miesystävä, se saa kaivettua musta esiin hirveän justiinan. Eilen esim sanoi hakevansa lapset kaupungista. No soitti sitten mulle, että haenko vaiko en, kun olisi jo pitänyt olla ajossa. Siis lapset osaavat kyllä tulla itsekin kotiin, mutta äijä tarjoutui hakemaan sitten vaan kävikin laiskottamaan tms. Ja ihan sama tapahtui edellisenä päivänä kun tulin itse kotiin. Tulenko hakemaan vai en,kun on jo sovittu!! Haloo ja kaikista paras nyt yöllä. Minä tulin ja mies kysyy jatkanko vielä kun ei ollut vielä itse tullut. Kuka mies kyselee tuollaista??? Mä haluan miehen joka panee rajusti ja lopettaa kun molemmat ovat tulleet eikä vikise jotain lupaa jatkaa!!!!! Käskin äijän lopettaa ja painua kotiinsa,teki mieli nakata 20 €mukaan ja kiittää palveluksesta.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:49"]Tuo epävarmuus johtuu syyllisyydestä, kun kysyy lupaa jatkaa. Toivottavasti saatte asiat vielä kuntoon.
[/quote] kiitos sanoistasi. Toivottavasti saamme, vaikka vaikealta tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:56"]Vielä sitten yhdessä, kyllä se pettäminen tekee sen verran ison kuilun suhteeseen, et itse en ainakaan pystyis olemaan oma itseni enää ollenkaan sille toiselle, jos tulisin petetyksi, varmasti olisin vihainen, epävarma ja kyyninen jatkossa, ei vaan toimis enää.
[/quote] tätäkin olen miettinyt,että kannattiko enää jatkaa. Mies on vain niin itsepintaisesti jankannut jatkoa ja olen sitten vain mennyt virran mukana tosin molemmat muuttuen ihan kummallisiksi.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:30"]Sillä on niin kovat paineet olla oikeanlainen ett se menee solmuun. Etenkin kun puhutte asiasta joka päivä. Mun mies oli samanlainen alkuun, mitä enemmän paasasin ett "ole rohkeampi ja oma-aloitteisempi" niin sitä enemmän se meni lukkoon. Koitapa vaikka olla puhumatta asiasta pariin viikkoon ja sen sijaan vaikka rohkaista miestäsi, kehua hyväksi ja kertoa miten tärkeä hän on. Eiköhän se itseluottamus sieltä pikkuhiljaa palaile. [/quote] tämäkin on varmasti totta ja hyvä neuvo, mutta juuri pettämisen vuoksi olen itse aika rikki enkä pysty tukemaan miestä.
[/quote]Mitä tekoja tähän pettämiseen sisältyi? Pitikö toista naista kädestä, harrastiko seksiä vai ostiko kihlat? Oletteko seukanneet niin monta kuukautta että voi olettaa, ettei tapailla muita tai onko tästä yhdessä ääneen sovittu? Suhteen laadusta voi olla eri käsitykset.
ihan kakkaa koko viesti!
t. miehesi
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:22"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:17"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:15"] [quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 07:55"] Haloo ja kaikista paras nyt yöllä. Minä tulin ja mies kysyy jatkanko vielä kun ei ollut vielä itse tullut. Kuka mies kyselee tuollaista??? [/quote] Olisiko parempi sitten mies, joka panee kunnes tulee itse ja antaa sinun huolehtia omasta tulemisestasi (eli jättä ilman)? On se kumma, kun ei mikään kelpaa. Jos on huomaavainen niin vikisee, jos on itsekäs juntti niin on sika. [/quote] plääh..taisin juuri kirjoittaa, että lopettaa kun molemmat ovat tulleet siis ideaali tilanteessa. Ennen olikin niin,että veti vaikka pari kierrosta, jos itse en ehtinyt tulla. Nyt on jotenkin tosi epävarma ja kummallinen hiiri [/quote] Sama mies se on silti, muista se. Joku syy muuttuneeseen käytökseen on aina, ehkä joku painaa. Huolia? [/quote] tämä on kyllä totta,huolia on tullut viime aikoina kasapäin. Haluan tietenkin tukea jne mutta en kaipaa yhtä lasta letkaan lisää.
[/quote]
Tuskin mieskään kaipaa agressiivista pirttihirmua joka VAATII miehen panevan kauan, mutta ei liian kauan. Ja varsinkin tuollainen rajusti panemisen vaatiminen on ahdistavaa. Jos kysyy mielipiteitä on hiiri, ja jos ei kysy niin on sika.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:30"]Sillä on niin kovat paineet olla oikeanlainen ett se menee solmuun. Etenkin kun puhutte asiasta joka päivä. Mun mies oli samanlainen alkuun, mitä enemmän paasasin ett "ole rohkeampi ja oma-aloitteisempi" niin sitä enemmän se meni lukkoon. Koitapa vaikka olla puhumatta asiasta pariin viikkoon ja sen sijaan vaikka rohkaista miestäsi, kehua hyväksi ja kertoa miten tärkeä hän on. Eiköhän se itseluottamus sieltä pikkuhiljaa palaile. [/quote] tämäkin on varmasti totta ja hyvä neuvo, mutta juuri pettämisen vuoksi olen itse aika rikki enkä pysty tukemaan miestä.
[/quote]Mitä tekoja tähän pettämiseen sisältyi? Pitikö toista naista kädestä, harrastiko seksiä vai ostiko kihlat? Oletteko seukanneet niin monta kuukautta että voi olettaa, ettei tapailla muita tai onko tästä yhdessä ääneen sovittu? Suhteen laadusta voi olla eri käsitykset.
[/quote] takana neljä vuotta suhdetta ja pettäminen ihan sitä itseään. Suhteen laatu ollut sitä että avio oli tavoitteena. Mies nimenomaan on puhunut jatkuvasti naimisiin menosta!
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:22"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:17"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:15"] [quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 07:55"] Haloo ja kaikista paras nyt yöllä. Minä tulin ja mies kysyy jatkanko vielä kun ei ollut vielä itse tullut. Kuka mies kyselee tuollaista??? [/quote] Olisiko parempi sitten mies, joka panee kunnes tulee itse ja antaa sinun huolehtia omasta tulemisestasi (eli jättä ilman)? On se kumma, kun ei mikään kelpaa. Jos on huomaavainen niin vikisee, jos on itsekäs juntti niin on sika. [/quote] plääh..taisin juuri kirjoittaa, että lopettaa kun molemmat ovat tulleet siis ideaali tilanteessa. Ennen olikin niin,että veti vaikka pari kierrosta, jos itse en ehtinyt tulla. Nyt on jotenkin tosi epävarma ja kummallinen hiiri [/quote] Sama mies se on silti, muista se. Joku syy muuttuneeseen käytökseen on aina, ehkä joku painaa. Huolia? [/quote] tämä on kyllä totta,huolia on tullut viime aikoina kasapäin. Haluan tietenkin tukea jne mutta en kaipaa yhtä lasta letkaan lisää.
[/quote]
Tuskin mieskään kaipaa agressiivista pirttihirmua joka VAATII miehen panevan kauan, mutta ei liian kauan. Ja varsinkin tuollainen rajusti panemisen vaatiminen on ahdistavaa. Jos kysyy mielipiteitä on hiiri, ja jos ei kysy niin on sika.
[/quote] kukin panee tavallaan, mutta jos panee 3 vuotta ja ylikin rajusti ja muuttuu sitten hiireksi niin asiasta voi mielestäni valittaa.
Aika monella miehellä on nykyään konseptit sekaisin. Jos olet MIES (macho perheen pää) niin valitetaan, että on tunteeton ja pelottava tai juntti sika. Silloin kaivataan esiin miehen herkkää ja pehmeää puolta. Mediassa on jatkuvasti esillä se miten naiset kaipaa tunteistaan puhuvaa "pehmomiestä" joka kysyy, kuuntelee ja arvostaa naisen mielipidettä. Kuitenkin aika usein tällainen mies aiheuttaa juuri AP:n kaltaisen kyllästymisen, joka pitää mielipidettä kysyvää miestä hoidettavana lapsena. Helposti "pehmomies" koetaan tossuksi eikä MIEHEKSI. Mies sitten yrittää taiteilla tässä välissä.
AP:n mies nyt on mennyt tässä "pehmoilussa" ehkä liiankin pitkälle mutta siihen varmaan vaikuttaa myös tuo pettäminen. AP on ilmeisesti sanonut antaneensa antaneeksi, mutta ilmeisesti mies kokee ettei näin ole. Sen takia hän jatkaa varpaillaan olemista ja anteeksipyytelyä. Suosittelisin, että kävisitte tuon asian juurta jaksain avoimesti yhdessä läpi. Jos lopputuloksena on ero, niin sitten on. Siihen tuo nykyinenkin käytös on johtamassa. On myös se mahdollisuus että alatte ymmärtämään toistenne käytöstä ja pystytte paremmin sitä puolin ja toisin muuttamaan.
Itse olen törmännyt miehenä tähän samaan ongelmaan.
Paljon on tullut palautetta siitä miten milloin mikäkin asia on tullut tehtyä/päätettyä väärin. Minusta on aika loogista yrittää välttää tätä väärässä olemista. Eli olen sitten alkanut kysymään vaimon mielipidettä yhä useammin ja yhä pienemmissäkin asioissa. Vaimo sitten oireilee tästä. Ihmettelee kun en enää mitään osaa yksin tehdä. Hän kai kokee olevansa "vastuussa" kaikesta. Palautteen perusteella olen luullut etten ole osannut tähänkään asti. Eli mitäs tässä nyt sitten pitäisi tehdä?
Jos ei halua mielipidettään antaa, niin minusta menettää oikeuden arvostella toisen yksin tekemää ratkaisua. Naisilla kun tämä tuntuu monesti olevan juuri toisin päin. Ei haluta joutua itse tekemään päätöksiä, mutta innokkaasti ollaan toisten ratkaisuja jälkikäteen arvostelemassa. Minua ei haittaa yhtään, jos miettimisvaiheessa arvostelee ja esittää oman ideansa. Se, että ensin ei mielipiteitä löydy, mutta jälkikäteen tullaan kertomaan miten asian olisi voinut hoitaa paremminkin, on todella rasittavaa.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:08"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:22"] [quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:17"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:15"] [quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 07:55"] Haloo ja kaikista paras nyt yöllä. Minä tulin ja mies kysyy jatkanko vielä kun ei ollut vielä itse tullut. Kuka mies kyselee tuollaista??? [/quote] Olisiko parempi sitten mies, joka panee kunnes tulee itse ja antaa sinun huolehtia omasta tulemisestasi (eli jättä ilman)? On se kumma, kun ei mikään kelpaa. Jos on huomaavainen niin vikisee, jos on itsekäs juntti niin on sika. [/quote] plääh..taisin juuri kirjoittaa, että lopettaa kun molemmat ovat tulleet siis ideaali tilanteessa. Ennen olikin niin,että veti vaikka pari kierrosta, jos itse en ehtinyt tulla. Nyt on jotenkin tosi epävarma ja kummallinen hiiri [/quote] Sama mies se on silti, muista se. Joku syy muuttuneeseen käytökseen on aina, ehkä joku painaa. Huolia? [/quote] tämä on kyllä totta,huolia on tullut viime aikoina kasapäin. Haluan tietenkin tukea jne mutta en kaipaa yhtä lasta letkaan lisää. [/quote] Tuskin mieskään kaipaa agressiivista pirttihirmua joka VAATII miehen panevan kauan, mutta ei liian kauan. Ja varsinkin tuollainen rajusti panemisen vaatiminen on ahdistavaa. Jos kysyy mielipiteitä on hiiri, ja jos ei kysy niin on sika. [/quote] kukin panee tavallaan, mutta jos panee 3 vuotta ja ylikin rajusti ja muuttuu sitten hiireksi niin asiasta voi mielestäni valittaa.
[/quote]
Mitäpä jos mies aidosti haluaa alkaa panemaan lempeämmin ja rauhallisemmin? Etkö kunnioita tätä vaan agressiivisesti raivoat ja vaadit miestä tekemään siten ja näin?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:55"]Itse olen törmännyt miehenä tähän samaan ongelmaan.
Paljon on tullut palautetta siitä miten milloin mikäkin asia on tullut tehtyä/päätettyä väärin. Minusta on aika loogista yrittää välttää tätä väärässä olemista. Eli olen sitten alkanut kysymään vaimon mielipidettä yhä useammin ja yhä pienemmissäkin asioissa. Vaimo sitten oireilee tästä. Ihmettelee kun en enää mitään osaa yksin tehdä. Hän kai kokee olevansa "vastuussa" kaikesta. Palautteen perusteella olen luullut etten ole osannut tähänkään asti. Eli mitäs tässä nyt sitten pitäisi tehdä?
Jos ei halua mielipidettään antaa, niin minusta menettää oikeuden arvostella toisen yksin tekemää ratkaisua. Naisilla kun tämä tuntuu monesti olevan juuri toisin päin. Ei haluta joutua itse tekemään päätöksiä, mutta innokkaasti ollaan toisten ratkaisuja jälkikäteen arvostelemassa. Minua ei haittaa yhtään, jos miettimisvaiheessa arvostelee ja esittää oman ideansa. Se, että ensin ei mielipiteitä löydy, mutta jälkikäteen tullaan kertomaan miten asian olisi voinut hoitaa paremminkin, on todella rasittavaa.
[/quote] ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. Minä kyllä luottaisin miehen päätöksiin, jos vain pysyisi niissä eikä tulisi koko ajan vänkäämään että teenkö näin vai noin. Tuollainen käytös ei luo turvallisuuden tunnetta tai luottamusta, joita juuri nyt eniten kaipaan.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 09:39"]ihan kakkaa koko viesti!
t. miehesi
[/quote] sori, mutta en ole polyamorinen, ainakaan vielä
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:21"]Aika monella miehellä on nykyään konseptit sekaisin. Jos olet MIES (macho perheen pää) niin valitetaan, että on tunteeton ja pelottava tai juntti sika. Silloin kaivataan esiin miehen herkkää ja pehmeää puolta. Mediassa on jatkuvasti esillä se miten naiset kaipaa tunteistaan puhuvaa "pehmomiestä" joka kysyy, kuuntelee ja arvostaa naisen mielipidettä. Kuitenkin aika usein tällainen mies aiheuttaa juuri AP:n kaltaisen kyllästymisen, joka pitää mielipidettä kysyvää miestä hoidettavana lapsena. Helposti "pehmomies" koetaan tossuksi eikä MIEHEKSI. Mies sitten yrittää taiteilla tässä välissä.
AP:n mies nyt on mennyt tässä "pehmoilussa" ehkä liiankin pitkälle mutta siihen varmaan vaikuttaa myös tuo pettäminen. AP on ilmeisesti sanonut antaneensa antaneeksi, mutta ilmeisesti mies kokee ettei näin ole. Sen takia hän jatkaa varpaillaan olemista ja anteeksipyytelyä. Suosittelisin, että kävisitte tuon asian juurta jaksain avoimesti yhdessä läpi. Jos lopputuloksena on ero, niin sitten on. Siihen tuo nykyinenkin käytös on johtamassa. On myös se mahdollisuus että alatte ymmärtämään toistenne käytöstä ja pystytte paremmin sitä puolin ja toisin muuttamaan.
[/quote] hyvin kiteytetty. Kyse on tässä tapauksessa siitä, että macho muuttui hiireksi ja kiltti tyttö kauheaksi justiinaksi. Miten näin voi käydä??
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:08"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:22"] [quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:17"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:15"] [quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 07:55"] Haloo ja kaikista paras nyt yöllä. Minä tulin ja mies kysyy jatkanko vielä kun ei ollut vielä itse tullut. Kuka mies kyselee tuollaista??? [/quote] Olisiko parempi sitten mies, joka panee kunnes tulee itse ja antaa sinun huolehtia omasta tulemisestasi (eli jättä ilman)? On se kumma, kun ei mikään kelpaa. Jos on huomaavainen niin vikisee, jos on itsekäs juntti niin on sika. [/quote] plääh..taisin juuri kirjoittaa, että lopettaa kun molemmat ovat tulleet siis ideaali tilanteessa. Ennen olikin niin,että veti vaikka pari kierrosta, jos itse en ehtinyt tulla. Nyt on jotenkin tosi epävarma ja kummallinen hiiri [/quote] Sama mies se on silti, muista se. Joku syy muuttuneeseen käytökseen on aina, ehkä joku painaa. Huolia? [/quote] tämä on kyllä totta,huolia on tullut viime aikoina kasapäin. Haluan tietenkin tukea jne mutta en kaipaa yhtä lasta letkaan lisää. [/quote] Tuskin mieskään kaipaa agressiivista pirttihirmua joka VAATII miehen panevan kauan, mutta ei liian kauan. Ja varsinkin tuollainen rajusti panemisen vaatiminen on ahdistavaa. Jos kysyy mielipiteitä on hiiri, ja jos ei kysy niin on sika. [/quote] kukin panee tavallaan, mutta jos panee 3 vuotta ja ylikin rajusti ja muuttuu sitten hiireksi niin asiasta voi mielestäni valittaa.
[/quote]
Mitäpä jos mies aidosti haluaa alkaa panemaan lempeämmin ja rauhallisemmin? Etkö kunnioita tätä vaan agressiivisesti raivoat ja vaadit miestä tekemään siten ja näin?
[/quote] siitä ei nyt kyllä ole kyse. Mutta jos mies muuttuisi kuvailemallasi tavalla yhdessä yössä niin varmasti ainakin aluksi pettyisin. Kaikillahan meillä on omat toiveet ja tarpeet.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:08"]
[/quote]
[/quote] siitä ei nyt kyllä ole kyse. Mutta jos mies muuttuisi kuvailemallasi tavalla yhdessä yössä niin varmasti ainakin aluksi pettyisin. Kaikillahan meillä on omat toiveet ja tarpeet.
[/quote] niin ja mietipä itse jos tykkäisit lempeästä rakastelusta ja yks kaks vuosien päästä puolisosi muuttuisi rajuksi sm henkiseksi piiskan heiluttajaksi, Olisitko onnellinen?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:08"] [quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:22"] [quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:17"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:15"] [quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 07:55"] Haloo ja kaikista paras nyt yöllä. Minä tulin ja mies kysyy jatkanko vielä kun ei ollut vielä itse tullut. Kuka mies kyselee tuollaista??? [/quote] Olisiko parempi sitten mies, joka panee kunnes tulee itse ja antaa sinun huolehtia omasta tulemisestasi (eli jättä ilman)? On se kumma, kun ei mikään kelpaa. Jos on huomaavainen niin vikisee, jos on itsekäs juntti niin on sika. [/quote] plääh..taisin juuri kirjoittaa, että lopettaa kun molemmat ovat tulleet siis ideaali tilanteessa. Ennen olikin niin,että veti vaikka pari kierrosta, jos itse en ehtinyt tulla. Nyt on jotenkin tosi epävarma ja kummallinen hiiri [/quote] Sama mies se on silti, muista se. Joku syy muuttuneeseen käytökseen on aina, ehkä joku painaa. Huolia? [/quote] tämä on kyllä totta,huolia on tullut viime aikoina kasapäin. Haluan tietenkin tukea jne mutta en kaipaa yhtä lasta letkaan lisää. [/quote] Tuskin mieskään kaipaa agressiivista pirttihirmua joka VAATII miehen panevan kauan, mutta ei liian kauan. Ja varsinkin tuollainen rajusti panemisen vaatiminen on ahdistavaa. Jos kysyy mielipiteitä on hiiri, ja jos ei kysy niin on sika. [/quote] kukin panee tavallaan, mutta jos panee 3 vuotta ja ylikin rajusti ja muuttuu sitten hiireksi niin asiasta voi mielestäni valittaa. [/quote] Mitäpä jos mies aidosti haluaa alkaa panemaan lempeämmin ja rauhallisemmin? Etkö kunnioita tätä vaan agressiivisesti raivoat ja vaadit miestä tekemään siten ja näin? [/quote] siitä ei nyt kyllä ole kyse. Mutta jos mies muuttuisi kuvailemallasi tavalla yhdessä yössä niin varmasti ainakin aluksi pettyisin. Kaikillahan meillä on omat toiveet ja tarpeet.
[/quote]
Ihmettelisit eli kävisit agressiivisesti henkisesti päälle.
Vielä sitten yhdessä, kyllä se pettäminen tekee sen verran ison kuilun suhteeseen, et itse en ainakaan pystyis olemaan oma itseni enää ollenkaan sille toiselle, jos tulisin petetyksi, varmasti olisin vihainen, epävarma ja kyyninen jatkossa, ei vaan toimis enää.