Olen 21v lesbonainen ja parisuhteessa, kysymyksiä?
Aikani kuluksi ajattelin aloittaa tällaisen, saa rohkeasti kysyä mitä tahansa! Aivan mitä tahansa!
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 16:09"]
Ei homotkaan tietääkseni tyydytä toisiaan tekovaginoilla.
[/quote]
Kyllä ne silti reijästä tykkää. Ei se pääasia varmaan ole se mulkun näkönen dildo vaan se miltä se tuntuu. Ei ihmisen fysiologia miksikään muutu oli seksuaalinen suuntautuminen mikä hyvänsä.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 16:47"]
Äitinä mun mielestä tämä huomionhakuinen lesbous vois jo loppua. Onhan se varmasti ihan kivaa että saa tykkäyksiä ja on vaimoja ja kihlasormuksia mutta ei se hirveän älykkäältä vaikuta ja jos ajattelee että töihinkin voi joskus vielä joutua.
[/quote]
Niin siis mitä? En kyllä tykkäyksien ja kihlasormuksien takia lesbo ole, ja ihan yksi oma vaimo riittää, kiitos. Ja minulle se olisi töihin _pääsemistä_. Ei mulla muuta. -Ap
[/quote]
Voi olla ettet ole mutta vaikka kuinka monet kyllä on.
Asun miehen kanssa mutta olisi kiinnostava kokeilla pikkukivaa naisen kanssa. Miten saisin naisten huomion baareilla?
Miksi näitä "oon lesbo kysykää jtn" alotuksia tulee tänne melkein joka päivä? Nyt on vuosi 2014, ja sillä ei ole mitään väliä ovatko ihmiset kiinnostuneet naisista vai miehistä.
Ja olisit onnellinen kun ei miehet kiinnosta. Et menetä siinä yhtikäs mitään.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:55"]
Missä päin asut? Kuulotat iha mein naapurilta... :)
[/quote]
Pohjois-pohjanmaalla, hui. :-D -Ap
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 16:04"]
Miltä pimppimehut maistuu?
[/quote]
Riippuu siitä kuinka puhtaat paikat on, mutta sellainen hyvin mieto. Jokaisella on omat makunsa. :-D -Ap
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 16:04"]
Mitä teet työksesi?
[/quote]
Tällä hetkellä opiskelen media-alaa. :-) Mutta haluaisin tehdä töitä ruoan parissa, eli tämän koulun jälkeen lähden opiskelemaan todennäköisesti kokiksi! :-) -Ap
Juu, minulla olisi kysymys: ketä kiinnostaa? Pian on Jumalan armon vuonna 2015, ei ketään kiinnosta elätkö parisuhteessa omaa sukupuolta olevan henkilön kanssa. Armeijassakaan ei tästä ollut ongelmia. Toinen kysymys: miksi lepakot ovat huomiohuoria ja kamalia yhteiskunta-aktivisteja kaikissa asioissa? Rasauttaa.
T: homo
Tätä olen kysynyt useammaltakin lesbolta. En ole kertaakaan saanut kunnollista vastausta vaan raivoa ja suuttumusta. Uskallan nyt kysyä sinulta, kun sanoit alussa, että saa kysyä mitä vaan. Lesbohan ei halua sisäänsä miehen kalua. Tämä selvä! Miksi sitten kaksi lesboa tyydyttävät toisiaan tekopeniksillä??? Vai onko se juttu se, että peniksen toisessa päässä on nainen? Ei homotkaan tietääkseni tyydytä toisiaan tekovaginoilla.
[/quote]
:-D Ihan asiallinen kysymys! Väittäisin, että se on nimenomaan se juttu, että siellä toisessa päässä on nainen. Olen kuullut joistakin lesboista, jotka eivät halua sisällensä edes sormia, että kai sekin riippuu sitten lesbosta? Ja kun nainen käyttää strap-onia, niin se joka nai, ei hae sitä nautintoa siinä itsellensä, vaan pyrkii sillä tekopeniksellä saamaan tyydytystä toiselle. Toki on poikeuksia, jos strap-onissa onkin kaksi dildoa. Tiivistetysti: Se nainen siellä on se juttu. Väliäkö sillä millä se mua nai, kunhan se on nainen. :-D -Ap
Aiotteko hankkia joskus lapsia?
[/quote]
Itse haluaisin, mutta tyttöystäväni on vielä epävarma, vaikka onkin minua vanhempi. Aika näyttää. :-) -Ap
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 16:16"]
Onko Tarja Halosella lepakkotaipumuksia ?
[/quote]
En tiedä, ehkä? :-D Sanotaanhan sitä, että meissä jokaisessa asuu pieni biseksuaali! -Ap
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 16:26"]
Juu, minulla olisi kysymys: ketä kiinnostaa? Pian on Jumalan armon vuonna 2015, ei ketään kiinnosta elätkö parisuhteessa omaa sukupuolta olevan henkilön kanssa. Armeijassakaan ei tästä ollut ongelmia. Toinen kysymys: miksi lepakot ovat huomiohuoria ja kamalia yhteiskunta-aktivisteja kaikissa asioissa? Rasauttaa.
T: homo
[/quote]
Noo, onhan tuossa muutama kysymys tullut, varmaan niitä sitten? Itse en koe olevani huomiohuora ja kamala yhteiskunta-aktivisti, pahoittelen. :-( Varmasti tällaisiakin lesboja on, mutta luulisin, että se johtuu niiden luonteesta, ehkä? Kieltämättä otsikko ja avaus olisi voinut olla parempi, mutta en viitsinyt provoakaan keksiä, vaan aidosti ja rehellisesti halusin kertoa mun elämästä ja mun elämäntilanteesta niille, joita se kiinnostaa. -Ap
Äitinä mun mielestä tämä huomionhakuinen lesbous vois jo loppua. Onhan se varmasti ihan kivaa että saa tykkäyksiä ja on vaimoja ja kihlasormuksia mutta ei se hirveän älykkäältä vaikuta ja jos ajattelee että töihinkin voi joskus vielä joutua.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 16:47"]
[/quote]
Niin siis mitä? En kyllä tykkäyksien ja kihlasormuksien takia lesbo ole, ja ihan yksi oma vaimo riittää, kiitos. Ja minulle se olisi töihin _pääsemistä_. Ei mulla muuta. -Ap