Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 21v lesbonainen ja parisuhteessa, kysymyksiä?

Vierailija
22.12.2014 |

Aikani kuluksi ajattelin aloittaa tällaisen, saa rohkeasti kysyä mitä tahansa! Aivan mitä tahansa!

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 03:19"]

Oman kaveripiirini seksuaalivähemmistöä edustavat omaavat melko löyhän moraalin mitä tulee seksuaalisuuteen (pettämistä puolin ja toisin, edestakaisin säätämistä, useita seksikumppaneita jne.) Onko tuttua?

[/quote]

Kyllä, tuttua on. Ainakin minun piireissäni. Mutta löytyy täältäkin vahvoja poikkeuksia, uskon ettei siinä seksuaalisuudella ole väliä, vaan lähinnä juurikin siitä ihmisen moraalista. Tiedän monia pareja, jotka on ollut uskollisia, mutta tiedän myös pareja ja sinkkuja, jotka ovat pettäneet/säätäneet useiden kanssa, mitä kaikkea nyt keksiikään. Ja tuntuu, että lesbot ajautuvat sänkyyn paljon nopeammin kuin heterot, ainakin niin olen kuullut, ja itsekin huomannut. :-D -Ap

Vierailija
22/59 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 04:08"]

Onko ne vakuumipakatut kaupan valmiit sillifileet niin suolaisia, että niitä pitää liottaa ennen tarjoilua?

[/quote]

Siis mitä? :-D En syö silliä! :-l -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista lesboseksi on?

Vierailija
24/59 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet lesboudestasi numeron?

Vierailija
25/59 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 04:28"]

Iloitsetko siitä, että nykyaikana pystyt olemaan suhtkoht avoimesti suhteessasi, kun se vielä vähän aikaa sitten olisi ollut jopa laitonta?

[/quote]

Olen siitä hyvin iloinen! Kun aloin seurustelemaan 17 vuotiaana ensimmäisen tyttöystäväni kanssa, niin pidimme kädestä ja pussailimme kaupungilla, mutta pelättiin molemmat omien perheiden reaktioita, niin oltiin vielä tavallaan kaapissa. Mutta nykyisen tyttöystäväni kanssa alettuani kerroin heti perheelleni ja ottivatkin yllätykseksi aika hyvin meidät vastaan tällaisina kuin ollaan. Olen helluntailaisperheestä niin pelko hylkäämisestä yms oli kova. Väittäisin, että olen erittäin onnekas! :-o -Ap

Vierailija
26/59 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäväriset hiukset sulla on?

Vierailija
27/59 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko pieneltä vai isolta paikkakunnalta? Miten teihin suhtaudutaan kotikaupungissa? Tykkäätkö eläimistä?

Vierailija
28/59 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:40"]

Minkälaista lesboseksi on?

[/quote]

Jokaisella varmaan omanlaistansa, mutta meillä erittäin hellää ja pehmeää. Esileikit on yleensä pitkiä, mutta välillä nekin jää välistä ja mennään suoraan asiaan. 69 harrastetaan harvemmin, kädet ja seksilelut ovat kovemmalla käytöllä. Välillä naidaan myös strap-on:lla, eli riippuu täysin haluista ja toiveista. Ei oikeastaan ole mitään rajoitteita. Ihanaa se minusta on, jokainen tallaa tyylillään. :-) -Ap

Vierailija
29/59 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/59 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tapasit kumppanisi? Oletko tai oletteko koskaan käynyt lesboille ym. tarkoitetuissa tapahtumissa? T.sinkku Bi

Vierailija
31/59 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:46"]

Miksi teet lesboudestasi numeron?

[/quote]

En ajattele tekeväni siitä sen kummempaa numeroa, mutta ehkä se on se peruslokero mihin mut laitetaan. Onhan minussa paljon muutakin, mutta otsikko oli pakko keksiä. :-l Saa kysyä muustakin kuin tästä mun seksuaalisesta suuntautumisesta! -Ap

Vierailija
32/59 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut? Kuulotat iha mein naapurilta... :)

Vierailija
33/59 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:48"]

Minkäväriset hiukset sulla on?

[/quote]

Onko tää nyt tää maantien ruskea? Mulla on oma väri, ja se ei oikein sovi mihinkään näistä perusväreistä. Ja kyllä, tällä hetkellä mulla on lyhyet "rekkalesbo" hiukset... Olen hiukan katkera mun parturille, kun mulla oli niin hienot hiukset ja sit se vaan kynäs ennen ku kerkesin kissaa sanoa. :-D -Ap

Vierailija
34/59 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/59 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä pimppimehut maistuu?

Vierailija
36/59 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet työksesi?

Vierailija
37/59 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:49"]

Ootko pieneltä vai isolta paikkakunnalta? Miten teihin suhtaudutaan kotikaupungissa? Tykkäätkö eläimistä?

[/quote]

No sieltä mistä oon alunperin niin siellä on sellaset 5000 ihmistä. Eli aika pieneltä? Nykyään asun vähän isommassa ja täällä on jotain 15000 asukasta. Kotipaikkakunnallani ei suhtauduttu mitenkään erityisen lempeästi, en tiedä sieltä kovinkaan montaa lesboa, homoa en tiedä sieltä ainuttakaan. Täällä missä nykyään asun niin suhtaudututaan paljon hyväksyvämmin, vaikka kyllä täältäkin pikkusieluisia ihmisiä löytyy, mutta se selän takana puhuminen yms, on jo sitten paljon henkilökohtaisempaa. Vaikka homotteluakin kuulee, mutta hyvin harvoin. Pidän eläimistä hyvin paljon, meillä on tällä hetkellä kaksi kissaa ja pieni koiranpentu! :-) Rottakin oli mutta se kuoli vähän aikaa sitten. :-S -Ap

Vierailija
38/59 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen kysynyt useammaltakin lesbolta. En ole kertaakaan saanut kunnollista vastausta vaan raivoa ja suuttumusta. Uskallan nyt kysyä sinulta, kun sanoit alussa, että saa kysyä mitä vaan. Lesbohan ei halua sisäänsä miehen kalua. Tämä selvä! Miksi sitten kaksi lesboa tyydyttävät toisiaan tekopeniksillä??? Vai onko se juttu se, että peniksen toisessa päässä on nainen? Ei homotkaan tietääkseni tyydytä toisiaan tekovaginoilla.

Vierailija
39/59 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotteko hankkia joskus lapsia?

Vierailija
40/59 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:53"]

Missä tapasit kumppanisi? Oletko tai oletteko koskaan käynyt lesboille ym. tarkoitetuissa tapahtumissa? T.sinkku Bi

[/quote]

Yhteinen kaveri esitteli meidät toisillemme, ja siitä se sit lähti, ihastuin ihan totaalisesti kun sain tutustua paremmin. :-) Olen itse käynyt monia vuosia Helsinki Pridessä, varmaan kahdeksan kertaa? Nyt tänä vuonna sain tän mun naisenkin mukaan sinne Helsinki Prideen, oli ensimmäinen yhteinen tällainen "homotapahtuma". Ja olen joskus joissain baari-illoissa tai nuorten tapahtumissa ollut mukana. Kerran kävin yhdessä lesboillassa,(ei baarissa), voin sanoo että se oli käsittämättömän noloa kun olin hädin tuskin täysi-ikäinen ja muut oli reippaasti yli 30v, ei oikein löytynyt mitään puhuttavaa. :-D -Ap