Olen 21v lesbonainen ja parisuhteessa, kysymyksiä?
Aikani kuluksi ajattelin aloittaa tällaisen, saa rohkeasti kysyä mitä tahansa! Aivan mitä tahansa!
Kommentit (59)
Täällä toinen ja itseasiassa täysin samassa tilanteessa. Kuitenkin pistää ihmetyttämään, miksi juuri sinulta pitäisi lesbouden vuoksi kysellä?
''aikani kuluksi'' ööö.. mikset mee nukkuu tai siis miks kulutat aikaas..?
semmonen kysymys
Tyttöystävä pelaa vieressä Saints Row 4:sta, siksi kulutan aikaa. :-) Kieltämättä heikko aloitus, mutta ei musta taida "hullumpaa" aloitusta saadakkaan? -Ap
Oletko lähes fanaattinen tasavertaisen avioliittilain kannattaja? Siis hienoa jos kannatat, mutta meneekö se yli?
Itse asiassa en, haluan vain samat oikeudet kaikille, mutten keuhkoa ja vaahtoa siitä. Välillä on saanut yllättyä, kun yhtäkkiä heterokaverit ovat vaan töksäyttäneet: "Joko te meette naimisiin, kun se avioliittolaki meni läpi!?" Ollaan vasta oltu melkeen 1,5 vuotta yhdessä, niin ei tosiaankaan olla nyt heti intopiukeena juoksemassa vihille tästä.. Eli kannatan, mutta yli ei todellakaan mene! -Ap
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 01:53"]Aikani kuluksi ajattelin aloittaa tällaisen, saa rohkeasti kysyä mitä tahansa! Aivan mitä tahansa!
[/quote]
Ootko luullut joskus olevasi ensin hetero ja ollut miesten kanssa ja yrittänyt seukkailla niiden kanssa?
[quote author="-- VAUVA.FI YLLÄPITO --" time="22.12.2014 klo 01:53"]
LOL!! Lesbo!
[/quote]
joo-o varmaan oikee ylläpito joo.. TROLLI!!
Mietin sitä jo vahvasti ollessani ala-asteella, mutten ajatellut sitä sen koommin. 13 vuotiaana olin kauhuissani, kun huomasin etteivät pojat kiinnostaneetkaan ja yksi tyttö rinnakkaisluokalta sai sydämen sykkimään. Tätä kauhua lisäsi, kun olen saanut uskovaisen kasvatuksen ja ajattelin olevani ihan pilalla. Myöhemmin sain lisää tietoa seksuaalisuuksista ja varmuutta itselleni. Tiivistettynä tiesin jo ollessani pieni, mutta havahduin asiaan ollessani murkkuikäinen. -Ap
Yritin olla poikien kanssa siinä 12-14 vuotiaana, ja seurustelinkin parin pojan kanssa. Se oli sellaista väkinäistä ja muutenkin "teinien hommaa", sen koommin en ole poikien kanssa seurustellut. Ensimmäisen kerran pussasin miespuolista ollessani 19v, olin erittäin erittäin humalassa. En ole ikinä maannut miehen kanssa. -Ap
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 02:30"]
Yritin olla poikien kanssa siinä 12-14 vuotiaana, ja seurustelinkin parin pojan kanssa. Se oli sellaista väkinäistä ja muutenkin "teinien hommaa", sen koommin en ole poikien kanssa seurustellut. Ensimmäisen kerran pussasin miespuolista ollessani 19v, olin erittäin erittäin humalassa. En ole ikinä maannut miehen kanssa. -Ap
[/quote]
jäät paljosta paitsi..
Jotenkin hikinen ja karvainen mies röhnöttämässä mun päällä nylkyttämässä ei houkuta. :-( Miespuolisia kavereita minulla nykyään on ja niistä olen iloinen, mutta tyttöystäväni saa hoitaa kaiken intiimin. :-) Joten en usko jääväni mistään paitsi! -Ap
Haluaako lesbot koskaan miestä seurakseen?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 02:47"]Haluaako lesbot koskaan miestä seurakseen?
[/quote]
Väittäisin, että riippuu ihan ihmisestä. Lesbothan haluavat vain naisia, mutta biseksuaalit voivat olla molempien kanssa. Eli todennäköisesti miehellä ei lykästä lesbon kanssa, mutta bissen kanssa voi jopa onnistuakkin? -Ap
Oman kaveripiirini seksuaalivähemmistöä edustavat omaavat melko löyhän moraalin mitä tulee seksuaalisuuteen (pettämistä puolin ja toisin, edestakaisin säätämistä, useita seksikumppaneita jne.) Onko tuttua?
En usko ennen kun näen videoita ja kuvia :)
Onko ne vakuumipakatut kaupan valmiit sillifileet niin suolaisia, että niitä pitää liottaa ennen tarjoilua?
No olisko ny niitä kuvia/videoita?
Iloitsetko siitä, että nykyaikana pystyt olemaan suhtkoht avoimesti suhteessasi, kun se vielä vähän aikaa sitten olisi ollut jopa laitonta?
LOL!! Lesbo!