Epäilen vahvasti,
että joissakin foorumin ketjuissa aloittaja vastailee itse omiin viesteihinsä. Vuoropuhelee itsekseen...Ilmeisesti avotapauksia...
Kommentit (184)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 00:54"]
miksi se olisi mielenterveysongelmien merkki että vastailisi omiin ketjuihinsa? enemmän egon pönkitystä ja alotuksen nostelua, en tiedä sen kuuluvan minkään mielen sairauden oireeksi. ONKO AINA PAKKO puhua mielenterveysongelmaisista niinkuin he tekisivät jatkuvasti jotain päättömiä asioita, kuten vastailisivat omiin ketjuihin jossain vitun mammapalstoilla yms. ärsyttää, että ihmisiä, joista ei tykätä haukutaan sairaaksi tai avohoitopotilaaksi! no, onneksi olkoon vaan, teillä haukkujilla on siitä onnellinen tilanne, ettette ole koskaan joutuneet itse kokemaan mielenterveysongelmia itsenne tai läheistenne kautta. olisi varmasti toinen ääni kellossa, jos olisitte nähneet tätä kärsimystä läheltä.
[/quote]
Olen mielenterveysongelmainen ja ketju on itseironiaa. ap
Epäilen vahvasti, että tähän ketjuun kirjoittaa joku toinen ap.
Ap.
En olisi uskonut että tästä tulee tämmöinen ketju! Ap
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 00:56"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 00:54"]
miksi se olisi mielenterveysongelmien merkki että vastailisi omiin ketjuihinsa? enemmän egon pönkitystä ja alotuksen nostelua, en tiedä sen kuuluvan minkään mielen sairauden oireeksi. ONKO AINA PAKKO puhua mielenterveysongelmaisista niinkuin he tekisivät jatkuvasti jotain päättömiä asioita, kuten vastailisivat omiin ketjuihin jossain vitun mammapalstoilla yms. ärsyttää, että ihmisiä, joista ei tykätä haukutaan sairaaksi tai avohoitopotilaaksi! no, onneksi olkoon vaan, teillä haukkujilla on siitä onnellinen tilanne, ettette ole koskaan joutuneet itse kokemaan mielenterveysongelmia itsenne tai läheistenne kautta. olisi varmasti toinen ääni kellossa, jos olisitte nähneet tätä kärsimystä läheltä.
[/quote]
Olen mielenterveysongelmainen ja ketju on itseironiaa. ap
[/quote]
En todellakaan ole. ap
En ymmärrä omaa sarkasmiani. Auttakaa! ap.
Mitähän pukki tuo mulle lahjaksi?
ap
väsyttää mutten malta jättää yleisöäni.
t. ap
Epäilen vahvasti, että olen mursu. ap.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 00:57"]
Mitähän pukki tuo mulle lahjaksi?
ap
[/quote]
Se tuo paskaa mulle! Ap
41 ja 42 veivät taas vastaukseni! ap
Rakastan yleisöäni. Epäilen vahvasti, että väsyttää.
t. ap
Ap olet mielenkiintoinen persoona. ap
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 00:58"]
Mitä on sarkasmi? Ap
[/quote]
Juuri sitä en ymmärrä.
t.ap
Jee saatiin yli 30 vastausta hyvä ap:eet!
Ap