Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lesbot tekee lapsia? En tajua!

Vierailija
21.12.2014 |

Selittäkää mulle! En vain tajua!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimukimenetelmällä kaverimiehen kanssa.

Vierailija
2/21 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkin voi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmöityshoidoilla luovutetuilla sukusoluilla. Jokainen nainen voi hommata lapsen näin. Onhan se toki vähän väärin miehiä kohtaan kun miehillä ei ole vastaavaa keinoa saada lasta.

Vierailija
4/21 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tekokikkeleillä tietenkin!

Vierailija
5/21 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveripariskunta sai joltain ulkopuoliselta "siemenet" ja munasolu siirrettiin äidiltä toiselle eli tämä synnyttäjä ei ole biologisesti sukua omalle lapselleen. Itse luovutan juuri munasoluja lapsettomalle (oletettavasti) heteroparille, joten heillä tulee hyvin samantapainen tilanne = synnyttäjä ei biologisesti sukua omalle lapselle.

Vierailija
6/21 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö tajua? siis etkö ihan oikeesti tajua? siis ihan tosissaan oikeesti?? oikeestiko???

joka päivä on joku tällainen homoasioista vinkuja.

Vierailija
7/21 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lesbo ja hankin lapseni juuri kuten yllä on kuvattu. Löytyi kiva luovuttaja ja tehtiin koti-inseminaatio eli mies runkkasi kuppiin ja siirsin sperman sitten ruiskulla.

Kaikki sujunut tosi hyvin, lapsi terve ja ihana ja luovuttajan perheen kanssa ollaan hyvissä väleissä, eli kyläillään puolin ja toisin. Minä olen se virallinen vanhempi. Mutta lapsella useita läheisiä aikuisia.

Vierailija
8/21 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:40"]Hedelmöityshoidoilla luovutetuilla sukusoluilla. Jokainen nainen voi hommata lapsen näin. Onhan se toki vähän väärin miehiä kohtaan kun miehillä ei ole vastaavaa keinoa saada lasta.
[/quote]
Miksi alapeukkua? Pidetäänkö täällä miehiä huonona vanhempana kun totesin että on vähän epäreilua että miehille ei ole yhtä helppoa tapaa saada lasta vai olinko väärässä siitä että jokainen nainen pystyy hankkia itse lapsen hedelmöityshoitojen avulla ilman miestä?

Vierailija
9/21 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:45"]Minä olen lesbo ja hankin lapseni juuri kuten yllä on kuvattu. Löytyi kiva luovuttaja ja tehtiin koti-inseminaatio eli mies runkkasi kuppiin ja siirsin sperman sitten ruiskulla.

Kaikki sujunut tosi hyvin, lapsi terve ja ihana ja luovuttajan perheen kanssa ollaan hyvissä väleissä, eli kyläillään puolin ja toisin. Minä olen se virallinen vanhempi. Mutta lapsella useita läheisiä aikuisia.
[/quote]

Kiitos vastauksesta! Nyt tajusin! :D

Pakko uteliaana kysyä: tärppäsikö heti? :)

Ap

Vierailija
10/21 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:45"]Minä olen lesbo ja hankin lapseni juuri kuten yllä on kuvattu. Löytyi kiva luovuttaja ja tehtiin koti-inseminaatio eli mies runkkasi kuppiin ja siirsin sperman sitten ruiskulla.

[/quote]

Kiitos vastauksesta! Nyt tajusin! :D

Pakko uteliaana kysyä: tärppäsikö heti? :)

Ap
[/quote]
Voi lapsi raukkaa!

Vierailija
11/21 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko vähän vajaa? oikeesti? ihanko oikeesti? tosissaan oikeesti? 

Vierailija
12/21 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita lesbojätteitä

Vierailija
13/21 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko lapselle olla painajainen jos on kaksi äitiä tai isää. Ellei ole hyväluonteiset. Ei vihaiset, nalkuttavat ja pelottavat. Sama heteroilla, mikä luonne on.

Vierailija
14/21 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tapahtuu niin, että lesbo#1 käy pissaamassa purkkiin. Sitten tulee lesbo#2 ja pissaa samaan purkkiin. Viikon sisällä toinen lesboista ottaa purkin ja kaataa sisällön sisäänsä "alakautta". Sitten odotellaan muutama viikko ja jos kaikki meni hyvin, siellä on kohta ihmisen alku masussa kehittymässä.

Luulin että tämä opetettaisiin peruskoulussa kaikille. Outoa, että tällaista vielä ihmetellään!

Vierailija
15/21 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko lapselle olla painajainen jos on kaksi äitiä tai isää. Ellei ole hyväluonteiset. Ei vihaiset, nalkuttavat ja pelottavat. Sama heteroilla, mikä luonne on.

Ei tietenkään ole painajainen...

Vierailija
16/21 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuroutumalla.

Vierailija
17/21 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ootko vähän vajaa? oikeesti? ihanko oikeesti? tosissaan oikeesti? 

Ei ole tyhmiä kysymyksiä. Vastaukset sen sijaan...

Vierailija
18/21 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lesbo ja hankin lapseni juuri kuten yllä on kuvattu. Löytyi kiva luovuttaja ja tehtiin koti-inseminaatio eli mies runkkasi kuppiin ja siirsin sperman sitten ruiskulla.

Huonosti tingattu mieheltä. Itse olisin tyytynyt vain suoraan inseminaatioon...

Vierailija
19/21 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vieraissa

Vierailija
20/21 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaita lesbojätteitä

Niin oletkin.