Poika 6v aina kuumeessa ja oksentelee etäisältä tullessaan :(
Miten ihmeessä? Poika ei ole ikinä kipeä, nyt kuumeilee ja oksentelee aina kotiintullessaan. Kestää yhden illan, seuraavana päivänä on vain väsynyt. Saattaa oksentaa kotiintulomatkalla bussissa :( Etäisällä on koira, voiko koira-allergia aiheuttaa näin pahoja oireita? Entäs home? En keksi selitystä :(
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:14"]Voi olla psyykkisiä oireita.Mun pojalle nousee aina lämpö kun jännittää oikein kovasti jotain. [/quote] No way.
[/quote]
No kuule yes way. En kerro miksi, mutta minulla eräs toistuva vastenmielinen tapahtuma ekaluokkalaisena nostatti korkean kuumeen aina kun tuo asia oli ajankohtainen. Kuume laski välittömästi kun tuo tietty tapahtuma-ajankohta oli ohi. Kuumeen avulla siis vältin asian kohtaamisen. Ihminen on ihmeellinen.
Ap:lle, kyse voi roki olla homeesta tms., mutta myös jostain psyykelle todella raskaasta asiasta. Yritä selvittää asia, että voit auttaa lastasi.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:14"]
Voi olla psyykkisiä oireita.Mun pojalle nousee aina lämpö kun jännittää oikein kovasti jotain.
[/quote]Eli ap:n poika jännittää äitinsä luokse palaamista?
Homealtistusta ei pysty mittaamaan oireilevasta ihmisestä, ainut tapa on etsiä home rakennuksesta.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:25"]
Home nostaa lämpöä minunkin lapsellani, joka on nyt 8v. Ei sentään tuollaisia lukemia, mutta joku 37,6-38,0. Lisäksi saa iho-oireita, posket punoittavat, nielu turpoaa, yökkii limaa ja on päänsärkyinen. Hän altistui homeelle päiväkodissa ja sai siksi myös astman. Allergiakokeissa ei ole mitään poikkeavaa, mutta tietääkseni sisäilman epäpuhtauksia ei ole mitenkään testattu.
[/quote]
Home nostaa lämpöä minunkin lapsellani, joka on nyt 8v. Ei sentään tuollaisia lukemia, mutta joku 37,6-38,0. Lisäksi saa iho-oireita, posket punoittavat, nielu turpoaa, yökkii limaa ja on päänsärkyinen. Hän altistui homeelle päiväkodissa ja sai siksi myös astman. Allergiakokeissa ei ole mitään poikkeavaa, mutta tietääkseni sisäilman epäpuhtauksia ei ole mitenkään testattu.