Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itken yksin

Vierailija
21.12.2014 |

Tajusin juuri, että minulla ei ole yhtään oikeaa ystävää. Että ei ole ketään, kehen tukeutua oikeasti hädän hetkellä.

Ja miksi minulla on hätä? Uskon, että käyn läpi suruja, pelkoja ja vihaa mitä en osannut lapsuudessani purkaa terveesti, vaan pakkasin sisääni. En osannut avautua aikuisille tai pyytää apua.

Toistan tuota sisäänpäin kääntämistä vieläkin. Olin eräässä ryhmässä, missä käsiteltiin tunteita. Muut ryhmässä tuntuivat osaavan luonnostaan hakea tukea toisiltaan ja saivat ystäviä. Minä käsittelin vaikeat tunteeni yksin. Petyn helposti ihmisiin.

Olen psykoterapiassa nyt neljättä kuukautta. MInun on ollut vaikea alkaa luottaa terapeuttiin. Terapeuttini on huomauttanut, että kannattelen itse omia asioitani enkä anna niitä hänelle. Vaikea päästää irti kontrollistani. Olen puhunut surullisista asioista, mutta en ole itkenyt vastaanotolla, esitän kovista ja pärjäävää.

Olen ollut murtunut tänään koko päivän. Voinko koskaan luottaa muihin?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä paistoi iltaisin kanssasi munakasta

Vierailija
22/74 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 21:44"]

Sinua rakastetaan .

[/quote]

Kuka muka?

[/quote]

KYLLÄ :) Olen todellakin samaa mieltä, sinua todellakin rakastetaan, ja myös kannetaan elämässä myös tuskasi keskellä. Kysyt, että kuka muka rakastaa? Me, jotka välitämme sinusta, koska vastaamme sinulle ja haluamme valaa sinuun toivoa - mutta se ei ole koko vastaus kysymykseesi; ehdotan vilpittömästi, että juuri sellaisena kuin nyt olet ja juuri niiden tunteiden kanssa, joita nyt koet, niin uskalla katsoa oheinen pieni video - se voi olla koskettavinta ja parantavinta, mitä olet kuullut: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
[/quote]
Hieno video! Jumala on parhain parantaja. Kristus haluaa että annat elämäsi hänelle!
Itse olin myös hädässä kun löysin Jeesuksen. Olin sairastanut ahdistusta jo pitemmän aikaa. Jumalaa etsin varmaan 1-2kk jonka jälkeen Jeesus kutsui minua. Olin lukemassa Raamattua yhtenä kesäyönä huoneessani. Kesken Raamatun lukemisen tunsin etten ollut yksin. Huoneessa oli jokin korkeampi voima ja koin pakottavaa tarvetta kääntyä Kristuksen luo ja tehdä parannus. Siinä sitten rukoilin: annoin elämäniJeesukselle. Enkä ole hetkeäkään katunut! Kukaan muu kuin Jeesus ei saa minua niin hyvälle tuulelle kuin Hän. Olen muuttunut täysin. Minulla on toivoa, tunnen että minua rakastetaan jne. Kiitos Jumalalle! Olen onnellinen siitä mitä minulla on, enkä ole surkea kun en saa jotain. Jumalalle kiitos! Hän pelastaa AP sinutkin ja kaikki jotka Kristuksen luo haluavat tulla ja antaa elämän Hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 21:24"]

Se ketä paistoi kanssasi munakkaan

[/quote]

????

Vierailija
24/74 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoisit olevasi niin huonossa jamassa, että purkaudut av:lle, saisit varmasti sääliä ja päänsilitystä

Vierailija
25/74 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtuaalihali <3

Vierailija
26/74 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ystävällisesti tunkea sen jeesuksen sinne hanuriin ja lopettaa siitä satuolennosta puhumisen! Ei kyllä mikään jeesus mitään yksinäisyyttä auta. Yhtä samalla voit heittää että ota mustanaamio elämääsi. Hän kuuntelee sinua! 

Vierailija
27/74 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:33"]

Voisitko ystävällisesti tunkea sen jeesuksen sinne hanuriin ja lopettaa siitä satuolennosta puhumisen! Ei kyllä mikään jeesus mitään yksinäisyyttä auta. Yhtä samalla voit heittää että ota mustanaamio elämääsi. Hän kuuntelee sinua! 

[/quote] No yhtä todellisia nuo, kuin joku terapeutti tunnin viikossa joka on kanssasi rahasta, ei häntä ole muina aikoina olemassakaan.

Vierailija
28/74 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/74 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Vierailija
30/74 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:33"]

[/quote] No yhtä todellisia nuo, kuin joku terapeutti tunnin viikossa joka on kanssasi rahasta, ei häntä ole muina aikoina olemassakaan.

[/quote] 

Jeesus ja mustanaamio on ilmaisia mielikuvia

Vierailija
31/74 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä terapeuttina rakastan aidosti asiakkaitani ja muistan heitä iltarukouksissani.

Vierailija
32/74 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä juuri tuollaisena. On ok, että et saa vielä tunteitasi pintaan terapeutilla. Sisimpäsi työskentelee omaan tahtiinsa ja omalla tavallaan, ja se tapa on se mikä sinulle parhaiten sopii. Jonakin päivänä ehkä itket terapeutilla, tai sitten pysyt terapeutilla rauhallisena jatkossakin ja itket välillä yksin. Kaikkia asioitasi et ehkä saa kerrottua terapeutille, vaan käyt niitä läpi itseksesi. Terapeutti auttaa sinua sitten jossain muussa asiassa. Sinun ei tarvitse muuttua jotta terapia toimisi. Olet vain matkalla, ja katsot mitä vastaan tulee.

Tämä on yksinäisille vaikeaa aikaa. Yksinäisiä on kuitenkin paljon. Tunteidesi kanssa et siis ole yksin vaan moni ymmärtäisi sinua. Ole itsellesi kiltti. Joskus elämässä on ystäviä enemmän, joskus vähemmän, joskus ei yhtäkään. Kuitenkin aina voit kohdella itseäsi kuin rakasta ystävää.

Vierailija
33/74 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 23:01"]

Kyllä minä terapeuttina rakastan aidosti asiakkaitani ja muistan heitä iltarukouksissani.

[/quote]

Onko lupa? Minä en ainakaan anna suostumustani tuollaiseen, en usko jumalaan. Uskonnonvapauttani loukkaisi jos saisin tietää terapeuttini tekevän tuollaista.

Vierailija
34/74 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä juuri tuollaisena. On ok, että et saa vielä tunteitasi pintaan terapeutilla. Sisimpäsi työskentelee omaan tahtiinsa ja omalla tavallaan, ja se tapa on se mikä sinulle parhaiten sopii. Jonakin päivänä ehkä itket terapeutilla, tai sitten pysyt terapeutilla rauhallisena jatkossakin ja itket välillä yksin. Kaikkia asioitasi et ehkä saa kerrottua terapeutille, vaan käyt niitä läpi itseksesi. Terapeutti auttaa sinua sitten jossain muussa asiassa. Sinun ei tarvitse muuttua jotta terapia toimisi. Olet vain matkalla, ja katsot mitä vastaan tulee.

Tämä on yksinäisille vaikeaa aikaa. Yksinäisiä on kuitenkin paljon. Tunteidesi kanssa et siis ole yksin vaan moni ymmärtäisi sinua. Ole itsellesi kiltti. Joskus elämässä on ystäviä enemmän, joskus vähemmän, joskus ei yhtäkään. Kuitenkin aina voit kohdella itseäsi kuin rakasta ystävää.

[/quote]

Minä olen pitänyt suurimman osan asioista itselläni jo kolmatta vuotta. Olen harvasanainen ja tunteeton. Kotona sitten kirjoitan päiväkirjaan kymmeniä sivuja vanhaa tuskaani.

Vierailija
35/74 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 23:10"]

[/quote]

Minä olen pitänyt suurimman osan asioista itselläni jo kolmatta vuotta. Olen harvasanainen ja tunteeton. Kotona sitten kirjoitan päiväkirjaan kymmeniä sivuja vanhaa tuskaani.

[/quote]

No miksi maksat terapiasta?

Vierailija
36/74 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua, toivottavasti vietä yksin

Vierailija
37/74 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on joulu. Kukaan ei vaadi sinua avautumaan tai päästämääm irti. Saat rauhassa padota kaiken sisällesi, piilottaa sukulaisilta todelliset kasvosi ja räjäyttää ensi vuonna.

Vierailija
38/74 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkuvankuvinku...on se niin sankarillista ratsastaa "vaikealla" lapsuudella.
Itse olet onnesi seppä.
Toimi ja lopeta se narina

Vierailija
39/74 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siunaust
a sinulle

Vierailija
40/74 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 05:30"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 03:25"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:59"]Soittakaa auttavaan puhelimeen [/quote] Aikuisena voit ottaa hätääntyneen sisäisen lapsesi syliin Silittää päätä Rakastaa itseäsi [/quote] tommy hellstenkö siellä?

[/quote]

jepa jep,täällä ollaan ku ei muuta voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi