Mikä äidissäsi ärsyttää?
Äiti kävi pikaisesti kylässä ja taas vituttaa. Haluaisin kuulla, mikä ominaisuus äidissä saa av:laisen otsasuonen sykkimään. Avaudu!
Kommentit (67)
Äitini on pilalle passanut ja hemmotellut 7v nuoremman siskoni. Kaikki on kannettu valmiiksi eteen. Pikkusysteriltä uupuu oma yritteliäsyys asioissa. Ja kun pikkasenkin kommentoin prinsessan huonoa käytöstä tai idiotismia niin äiti jaksaa puolustella joka käänteessä. Huoh!
Etten saa lukea Aamulehteä rauhassa kahvikupin kanssa ennen kuin se on jo säheltämässä johonkin.
Hän alkaa neuvvomaan mitä pitää tehdä, jos olen kipeä. Sh.na olen tehnyt töitä 20v. Nauruksihan se menee kun sanon, että tuollaista villasukka hoitoa ei käypähoidosta taida vielä löytyäkkään.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 21:07"]
Ei mikään.
Itsessäni ärsyttää se, etten osaa tarpeeksi näyttää hänelle, miten paljon häntä arvostan.
[/quote] SAMOIN! Minulla on taatusti maailman ihanin äiti ja kerron kyllä hälle usein m kiten rakas hän mulle on, mutta sittenkin tuntuu, että "sanat eivät riitä kertomaan..."
Se että äiti kuoli kun lapseni, hänen ensimmäinen lapsenlapsensa oli vain puolivuotias.
Eläessään ärsytti äidin satunnainen juominen ja asioiden peruminen.
Marttyyrius ja uhrautuminen. Jaksaa muistuttaa miten hänkin joutui kestämään ja uhrautumaan eikä apua voinut mistään pyytää. Samaan syssyyn sitten kuitenkin kehuu miten helppoja lapsia oltiin, eikä tarvinnut valvoa tai juosta lääkärissä. Pitää kaikkia muita, paitsi itseään, jollain lailla huonoina äiteinä, koska hän ei koskaan käynyt missään, teki aivan kaiken itse eikä koskaan valittanut.
On aika hankala ihminen tuon marttyriudensa takia ja välillä on pakko ottaakin etäisyyttä. Toivoisin, että alkaisi jo elää omaa elämäänsä, kun siihen on mahdollisuus, ja lopettaisi uhriutumisen ja marttyyrina olon.
Nurkkakuntaisuus ja siitä johtuva asioiden kommentointi ärsyttää. On asunut ihan koko ikänsä 2km säteellä ja ei ole matkustellut. Mielipiteet on välillä..... Kummallisia....