mitä pidät asunnostani?
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 21:48"]Ihan kiva, sellainen perus opiskelijakämppä.
Olisiko muuten mahdollista hyödyntää ruokapöydän tuolien taakse jäävä seinätila esim. jollain kalusteella, hyllystö jne. ? Näyttää että tilaa olisi tuolin takana ja pienessä asunnossa ei varmaan koskaan voi olla liikaa säilytystilaa. :)
Muutosehdotuksena voisin sanoa että kello seinälle, on häiritsevässä paikassa ja ihan liian ylhäällä. Valoa asuntoon lisää, vaihda nykyinen spottivalo johonkin laajemmin valaisevaan malliin. Jalkalamput on kivan näköisiä ja tuovat lisää valoa. Jotain taidetta seinille, ei IKEAA vaan keksi itse. :)
[/quote]
oon miettinytkin, että ostaisin toisen hyllykön ja laittaisin sen poikittain ja kengät sinne.
Mä tykkään! todella siisti ja kodikas, alkovi on hieno ja samonin verhot :))
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:26"]
Taitaa olla TYSin asuntoja? Tutun näköset punakahvalliset keittiönkaapit..
[/quote]
Joo tollasia kahvoja saa käyttää vaan TYS... hahahha eiköhän noi oo aika yleiset :D
Perustason vuokrakämppä. Tyyli ja sisustus muistuttaa sitä, mitä mullakin oli ekoissa asunnoissani. Tosin sinulla on sentään laminaattilattia, ite jouduin tyytymään eri värisiin muovimattoihin.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:35"]Perustason vuokrakämppä. Tyyli ja sisustus muistuttaa sitä, mitä mullakin oli ekoissa asunnoissani. Tosin sinulla on sentään laminaattilattia, ite jouduin tyytymään eri värisiin muovimattoihin.
[/quote]
edellinen asukas oli pilannut tuon asunnon muovimatot, niin vuokranantaja vaihdatti sitten ne ennen kuin muutin tuonne.
Aivan rehellisesti: Ei herättänyt minkäänlaisia tuteita. Aivan tavallinen asunto.
kamala, koska rakas sinusta on tullut pullukka
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:55"]Ootko oikeesti nainen? tosi siistiä kyllä on, mutta miehekkään siistiä. ja ehkä vähän kasari-ysäri -tunnelmaa kun on kromia ja harmaata jne. Ehdottomasti kiva opiskelijaboksi mutta yllättävää jos omistaja on nainen.
[/quote]
oon nainen :)
Haluan tulla sun luokse katsomaan telkkaria.
Pingviinistä plussaa. Oletko Linux-miehiä? Toisaalta miinusta televisiosta ja kirjahyllyjen puutteesta. Asunnosta saa vaikutelman siitä, että siellä asuu sivistymätön ihminen joka katsoo Salkkareita ja formuloita. Ei jatkoon.
Valoja laittaisin ja uudet verhot. Ihan siisti ja kiva
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:38"]Pingviinistä plussaa. Oletko Linux-miehiä? Toisaalta miinusta televisiosta ja kirjahyllyjen puutteesta. Asunnosta saa vaikutelman siitä, että siellä asuu sivistymätön ihminen joka katsoo Salkkareita ja formuloita. Ei jatkoon.
[/quote]
En ole linux-miehiä tai naisia. :) Pleikkarilla pelailen, kun on tylsää.
Minustakin tosi maskuliininen. Stereotyyppinen poikamiesboksi: harmaata, mustaa, punaista ja kromia, iso pehmolelu sohvalla, silti vähän kolkkoa eikä kotoisaa. Kun opiskelin, kaikkien miespuolisten sinkkukavereiden kämpät oli just tuollaisia!
Mä kaipaisin tuonne jalka- tai seinälamppua, lisää epäsuoraa valonlähdettä. On paljon kodikkaampaa kuin kattolampun valo.
Ootko oikeesti nainen? tosi siistiä kyllä on, mutta miehekkään siistiä. ja ehkä vähän kasari-ysäri -tunnelmaa kun on kromia ja harmaata jne. Ehdottomasti kiva opiskelijaboksi mutta yllättävää jos omistaja on nainen.
Ihan kiva, sellainen perus opiskelijakämppä.
Olisiko muuten mahdollista hyödyntää ruokapöydän tuolien taakse jäävä seinätila esim. jollain kalusteella, hyllystö jne. ? Näyttää että tilaa olisi tuolin takana ja pienessä asunnossa ei varmaan koskaan voi olla liikaa säilytystilaa. :)
Muutosehdotuksena voisin sanoa että kello seinälle, on häiritsevässä paikassa ja ihan liian ylhäällä. Valoa asuntoon lisää, vaihda nykyinen spottivalo johonkin laajemmin valaisevaan malliin. Jalkalamput on kivan näköisiä ja tuovat lisää valoa. Jotain taidetta seinille, ei IKEAA vaan keksi itse. :)