mitä pidät asunnostani?
Kommentit (78)
Mahtuuko sinulla tosiaan tuohon pieneen hyllyyn (jossa ei näy juuri mitään olevan), kaikki mahdolliset opiskelutarvikkeet? Ei ole kirjoja, vihkoja, mappeja?
Omaan makuuni sisustuksessa on liikaa tummaa harmaata, mutta kiva, siisti asunto sinulla on.
En pidä koska huonekalut ovat halvan ja tusinatuotannon näköisiä. Saisit kyllä helposti uudistettua asuntosi ilmettä ostamalla edes muutamia vanhoja esineitä, vaikkapa TV tason ja hyllyt... Myös värikäs matto voisi toimia?
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:07"]Mahtuuko sinulla tosiaan tuohon pieneen hyllyyn (jossa ei näy juuri mitään olevan), kaikki mahdolliset opiskelutarvikkeet? Ei ole kirjoja, vihkoja, mappeja?
Omaan makuuni sisustuksessa on liikaa tummaa harmaata, mutta kiva, siisti asunto sinulla on.
[/quote]
on siinä yhdessä hyllyssä pari mappia ja alani kirjat. Poikaystävän luona on sitten myös jotain kirjoja.
Jotenkin häiritsee kaksi Big Beniä. :D
Mutta muuten toimivan näköinen kiva pikku kämppä. Tykkään varsinkin tuosta parven alla olevasta sohvanurkkauksesta, ihanan viihtyisän näköinen kolo.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:08"]
En pidä koska huonekalut ovat halvan ja tusinatuotannon näköisiä. Saisit kyllä helposti uudistettua asuntosi ilmettä ostamalla edes muutamia vanhoja esineitä, vaikkapa TV tason ja hyllyt... Myös värikäs matto voisi toimia?
[/quote]
Älä ole tosissasi, vanhat roinat joutavat kaatopaikalle, ei yhteenkään asuntoon viemään tilaa.
Värit ja tyyli muuten kivoja, mutta tuo ruskea lattia ei ole oikein tätä päivää eivätkä kalusteesi näytä sen kanssa ihan niin kivoilta kuin mitä ovat. Hyvää tavaraa sinulla on! Näyttäisi aivan täydelliseltä, jos lattia olisi valkoista maalattua lautaa, tai harmaansävyistä laminaattia. Lattia lukuun ottamatta kaikki muu hienoa! Ja lattiaan tuskin voitkaan itse vaikuttaa.
En tykkää. Ei ole yhtään mun tyylinen. En pidä tummista väreistä pääväreinä sisustuksessa, enkä kromista, sekä vaihtaisin kaikki huonekalut. Minuakin muuten häiritsee nuo kaksi Big Beniä vierekkäin.
Kuten sanottu jo aiemmin joku kiva matto ja hyllyt toisivat kivaa kodikkuutta. Myös taulu/valokuvia seinälle tai hyllylle toisi persoonallisuutta. Nyt jotenkin keskeneräisen näköinen.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 21:46"]
Synkät kalusteet ruokapöytää lukuunottamatta. Lastenhuoneen verhot. Ja ei taas: divaanisohva. Miksi, oi miksi suomalaisten on ostettava divaanisohva, vaikka kämppä olisi kuinka pieni. Tässä se nyt ei vienyt koko lattiapinta-alaa, mutta liian iso ja tumma kaluste noin pieneen asuntoon. Ja tosiaan, matto lattialle, niin ei kaiu niin paljon.
[/quote]
Sohva on käyttöesine. Niin pientä kämppää ei olekaan, että sen takia kannattaisi ostaa epämukava sohva.
Tavallinen suomalaisen nuoren naisen yksiö. Siisti mutta mielikuvitukseton, sohva ja verhot ovat ok. Ihan liikaa tavaraa mun mielestä. Tila on siisti mutta rikkonaisen ja levottoman oloinen.
Miten tuosta joku saa maskuliinisen oloisen tilan, tuohan on siis niin perusnaismaista kuin vain voi!
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 02:56"]Missä säilytät vaatteesi?
[/quote]
mulla on parvella vaaterekki ja pari koria.
Oikein kiva. Ja mitä tulee kirjahyllyn puuttumiseen, niin kirjojen lukeminen ei edellytä niiden omistamista. Mulla on valtava kirjahylly täynnä kirjoja ja ainakin 80% kirjahyllyni tietosisällöstä on armottoman vanhentunutta.
kauheen näkönen ilman mattoja, nyt kirjotat vaikka joulupukille, että saat jotkut värikkäät matot ja nopeesti. Sitten paranee kummasti :). onks tää oma vai vuokralla? Jos on oma, niin vaihtasin keittiön kaapistojen ovet. Ja yritä löytää noille kengille joku ratkaisu.
Ihana asunto, ei mitään ylimääräistä rojua siellä ja täällä. Mun mielestä verhot ovat hienot. Tykkään! :)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 18:15"]kauheen näkönen ilman mattoja, nyt kirjotat vaikka joulupukille, että saat jotkut värikkäät matot ja nopeesti. Sitten paranee kummasti :). onks tää oma vai vuokralla? Jos on oma, niin vaihtasin keittiön kaapistojen ovet. Ja yritä löytää noille kengille joku ratkaisu.
[/quote]
vuokra-asunto. Olen tässä miettinytkin, jos pyytäisin vuokranantajaa vaihdattamaan kaapistot, mutta en ole kehdannut, kun maksoi valitsemani tapetitkin.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:05"]Ok. En itse tykkää tuollaiaista kromikalusteista (ruokapöydän tuolit ja tv-taso). Mutta ei paha.
Sinuna hommaisin kengät jonnekin pois näkyvistä. Eivät ole mikään sisustuselementti.
[/quote]
Jos olis riittävästi kaappitilaa, niin laittaisinkin pois näkyviltä. :)