Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä pidät asunnostani?

Vierailija
21.12.2014 |

http://aijaa.com/C0oeBH
Asun siis pienessä yksiössä.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/78 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerta kysyit, niin en pidä.
Itse vaihtaisin verhot valkoiseksi, koska toisi avaruutta enemmän. Seinille voisi laittaa sitten verhojen värimaailmaa olevia tauluja yhden tai kaks.
-
Toinen matto ehdottomasti.
-
Alkovista tekisin "ruokailutilan" ja vaihtaisin keittiöpöydän paikan sinne.
-
Musta kengät voi olla myös sisustuselementti jos on hyvännäköiset ja hyväkuntoiset kengät. Pari Ikean lack-hyllyä alkoviin ja kengät sinne.
-
Tv-taso ja sohvapöytä lähtis vaihtoon koska kromi on itelleni liian kasaria. Kierrätyskeskuksista/kirppiksiltä etsisin ja tarvittaessa tuunaisin mieleisekseni niin saisi vähän persoonallisuutta kehiin.
-
Parven olisin jo maalannut (luvalla) valkoiseksi. Keittiönkaappien vetimetkin lähtisi vaihtoon.
-
Mutta niin sinun kotisi ja pääasia että itse viihdyt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää tilavalta yksiöltä. Ei ole ahdettu liian täyteen tavaraa. En sisustaisi itse noin tummilla väreillä (mustaa ja harmaata) eli minun makuuni liian synkän näköistä, mutta kullakin on oma makunsa :)

Vierailija
44/78 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus, ei ruma mutta ei kauniskaan. Et varmaan kauheasti sisustamisesta välitä?

Vierailija
45/78 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 18:43"]

Kun kerta kysyit, niin en pidä. Itse vaihtaisin verhot valkoiseksi, koska toisi avaruutta enemmän. Seinille voisi laittaa sitten verhojen värimaailmaa olevia tauluja yhden tai kaks. - Toinen matto ehdottomasti. - Alkovista tekisin "ruokailutilan" ja vaihtaisin keittiöpöydän paikan sinne. - Musta kengät voi olla myös sisustuselementti jos on hyvännäköiset ja hyväkuntoiset kengät. Pari Ikean lack-hyllyä alkoviin ja kengät sinne. - Tv-taso ja sohvapöytä lähtis vaihtoon koska kromi on itelleni liian kasaria. Kierrätyskeskuksista/kirppiksiltä etsisin ja tarvittaessa tuunaisin mieleisekseni niin saisi vähän persoonallisuutta kehiin. - Parven olisin jo maalannut (luvalla) valkoiseksi. Keittiönkaappien vetimetkin lähtisi vaihtoon. - Mutta niin sinun kotisi ja pääasia että itse viihdyt :)

[/quote]

Valkoisten verhojen värimaailmaa olevia tauluja? A4-arkkeja kehystettynä? 

Vierailija
46/78 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala sisustus. Anteeksi. Liian synkkä ja suoraan kuin 90-luvulta.

Vierailija
47/78 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 18:57"]Ihan perus, ei ruma mutta ei kauniskaan. Et varmaan kauheasti sisustamisesta välitä?
[/quote]
kyllähän mä tykkään, mutta yritän pitää mahdollisimman avoimena tilan.

Vierailija
48/78 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin omatkin yksiöni ja kimppakämpät opiskeluajoilta, pienellä rahalla olet saanut oikein nätin kodin :) Itselläni ne oli kaaosta ja sekasotkua, pizzalaatikoita ja oluttölkkejä :D Nykyään onneksi jo kauniisti sisustetussa asustelen.

Hassu tuo kommentti siitä mahtuuko kirjat yms. tuohon. Itse olen DI ja ostinkohan yhtäkään kirjaa opiskellessani. Ehkä yksi kaksi vai oliko nekin lainassa, en muista, mutta nykyään aika sähköistä tuo opiskelu, ei tartte tilaa :)

Vierailija
49/78 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/78 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
51/78 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla TYSin asuntoja? Tutun näköset punakahvalliset keittiönkaapit..

Vierailija
52/78 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapöytä alkovin puoöelle ja sohva ja tv ikkunan puolelle. Tulee avara olkkari. Uus taso TVlle ja isompi matto sohvan eteen. Pari huonekasvia ei ois pahitteeks. Ikeasta saa edullisia ja kestäviäkin.

Vierailija
53/78 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää opiskelijan kämpältä. Ihan ok. Sama pehmolelu kuin mun 8-vuotiaalla. Ap on mies selvästi, n 19v.

Vierailija
54/78 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:26"]Taitaa olla TYSin asuntoja? Tutun näköset punakahvalliset keittiönkaapit..
[/quote]
ihan yksityisen asunto.

Vierailija
55/78 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:39"]Näyttää opiskelijan kämpältä. Ihan ok. Sama pehmolelu kuin mun 8-vuotiaalla. Ap on mies selvästi, n 19v.
[/quote]
enkä oo. Oon nainen. :(

Vierailija
56/78 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:31"]Ruokapöytä alkovin puoöelle ja sohva ja tv ikkunan puolelle. Tulee avara olkkari. Uus taso TVlle ja isompi matto sohvan eteen. Pari huonekasvia ei ois pahitteeks. Ikeasta saa edullisia ja kestäviäkin.
[/quote]
mä tapan kaikki kasvit mihin kosken :D

Vierailija
57/78 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja siisti.

Vierailija
58/78 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä

Vierailija
59/78 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä.

Vierailija
60/78 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synkät kalusteet ruokapöytää lukuunottamatta. Lastenhuoneen verhot. Ja ei taas: divaanisohva. Miksi, oi miksi suomalaisten on ostettava divaanisohva, vaikka kämppä olisi kuinka pieni. Tässä se nyt ei vienyt koko lattiapinta-alaa, mutta liian iso ja tumma kaluste noin pieneen asuntoon. Ja tosiaan, matto lattialle, niin ei kaiu niin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi