mitä pidät asunnostani?
Kommentit (78)
Kun kerta kysyit, niin en pidä.
Itse vaihtaisin verhot valkoiseksi, koska toisi avaruutta enemmän. Seinille voisi laittaa sitten verhojen värimaailmaa olevia tauluja yhden tai kaks.
-
Toinen matto ehdottomasti.
-
Alkovista tekisin "ruokailutilan" ja vaihtaisin keittiöpöydän paikan sinne.
-
Musta kengät voi olla myös sisustuselementti jos on hyvännäköiset ja hyväkuntoiset kengät. Pari Ikean lack-hyllyä alkoviin ja kengät sinne.
-
Tv-taso ja sohvapöytä lähtis vaihtoon koska kromi on itelleni liian kasaria. Kierrätyskeskuksista/kirppiksiltä etsisin ja tarvittaessa tuunaisin mieleisekseni niin saisi vähän persoonallisuutta kehiin.
-
Parven olisin jo maalannut (luvalla) valkoiseksi. Keittiönkaappien vetimetkin lähtisi vaihtoon.
-
Mutta niin sinun kotisi ja pääasia että itse viihdyt :)
Näyttää tilavalta yksiöltä. Ei ole ahdettu liian täyteen tavaraa. En sisustaisi itse noin tummilla väreillä (mustaa ja harmaata) eli minun makuuni liian synkän näköistä, mutta kullakin on oma makunsa :)
Ihan perus, ei ruma mutta ei kauniskaan. Et varmaan kauheasti sisustamisesta välitä?
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 18:43"]
Kun kerta kysyit, niin en pidä. Itse vaihtaisin verhot valkoiseksi, koska toisi avaruutta enemmän. Seinille voisi laittaa sitten verhojen värimaailmaa olevia tauluja yhden tai kaks. - Toinen matto ehdottomasti. - Alkovista tekisin "ruokailutilan" ja vaihtaisin keittiöpöydän paikan sinne. - Musta kengät voi olla myös sisustuselementti jos on hyvännäköiset ja hyväkuntoiset kengät. Pari Ikean lack-hyllyä alkoviin ja kengät sinne. - Tv-taso ja sohvapöytä lähtis vaihtoon koska kromi on itelleni liian kasaria. Kierrätyskeskuksista/kirppiksiltä etsisin ja tarvittaessa tuunaisin mieleisekseni niin saisi vähän persoonallisuutta kehiin. - Parven olisin jo maalannut (luvalla) valkoiseksi. Keittiönkaappien vetimetkin lähtisi vaihtoon. - Mutta niin sinun kotisi ja pääasia että itse viihdyt :)
[/quote]
Valkoisten verhojen värimaailmaa olevia tauluja? A4-arkkeja kehystettynä?
Kamala sisustus. Anteeksi. Liian synkkä ja suoraan kuin 90-luvulta.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 18:57"]Ihan perus, ei ruma mutta ei kauniskaan. Et varmaan kauheasti sisustamisesta välitä?
[/quote]
kyllähän mä tykkään, mutta yritän pitää mahdollisimman avoimena tilan.
Muistan hyvin omatkin yksiöni ja kimppakämpät opiskeluajoilta, pienellä rahalla olet saanut oikein nätin kodin :) Itselläni ne oli kaaosta ja sekasotkua, pizzalaatikoita ja oluttölkkejä :D Nykyään onneksi jo kauniisti sisustetussa asustelen.
Hassu tuo kommentti siitä mahtuuko kirjat yms. tuohon. Itse olen DI ja ostinkohan yhtäkään kirjaa opiskellessani. Ehkä yksi kaksi vai oliko nekin lainassa, en muista, mutta nykyään aika sähköistä tuo opiskelu, ei tartte tilaa :)
Taitaa olla TYSin asuntoja? Tutun näköset punakahvalliset keittiönkaapit..
Ruokapöytä alkovin puoöelle ja sohva ja tv ikkunan puolelle. Tulee avara olkkari. Uus taso TVlle ja isompi matto sohvan eteen. Pari huonekasvia ei ois pahitteeks. Ikeasta saa edullisia ja kestäviäkin.
Näyttää opiskelijan kämpältä. Ihan ok. Sama pehmolelu kuin mun 8-vuotiaalla. Ap on mies selvästi, n 19v.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:26"]Taitaa olla TYSin asuntoja? Tutun näköset punakahvalliset keittiönkaapit..
[/quote]
ihan yksityisen asunto.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:39"]Näyttää opiskelijan kämpältä. Ihan ok. Sama pehmolelu kuin mun 8-vuotiaalla. Ap on mies selvästi, n 19v.
[/quote]
enkä oo. Oon nainen. :(
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:31"]Ruokapöytä alkovin puoöelle ja sohva ja tv ikkunan puolelle. Tulee avara olkkari. Uus taso TVlle ja isompi matto sohvan eteen. Pari huonekasvia ei ois pahitteeks. Ikeasta saa edullisia ja kestäviäkin.
[/quote]
mä tapan kaikki kasvit mihin kosken :D
Synkät kalusteet ruokapöytää lukuunottamatta. Lastenhuoneen verhot. Ja ei taas: divaanisohva. Miksi, oi miksi suomalaisten on ostettava divaanisohva, vaikka kämppä olisi kuinka pieni. Tässä se nyt ei vienyt koko lattiapinta-alaa, mutta liian iso ja tumma kaluste noin pieneen asuntoon. Ja tosiaan, matto lattialle, niin ei kaiu niin paljon.
2