Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi profiilikuvan vaihtaminen pitää olla julkista?

Vierailija
30.11.2014 |

Itse kun vaihdan kuvan ehkä 3 kertaa vuodessa piilotan sen aina uutisvirrasta. Jotkut vaihtvat aika usein ja aina se näkyy kaikille. Istuuko ne reppanat koneella odottaen koska kehuja ja tykkäyksiä alkaa tulla?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:28"]

Itse kun vaihdan kuvan ehkä 3 kertaa vuodessa piilotan sen aina uutisvirrasta. Jotkut vaihtvat aika usein ja aina se näkyy kaikille. Istuuko ne reppanat koneella odottaen koska kehuja ja tykkäyksiä alkaa tulla?

[/quote]

Ehkä ne vaan ei osaa tyhjentää omaa profiiliaan? Nykyään kuva on myös oletuksena kaikille julkinen, jota suurin osa ei huomaa, kun kuvan lisää.

Vierailija
2/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä osaa jemmata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä en oo tiennyt että sen profiilikuvan vaihtamisen voi piilottaa. En kyllä ole vaihtanutkaan varmaan 1,5 vuoteen.

Jos siis siis fb:stä puhutaan.

Vierailija
4/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi piilottaa. Mutta tuskinpa kovin monet haluavat sitä tehdä. Saadaan voimaa kun kehutaan kun muuten itseluottamus nollassa.

Vierailija
5/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä kysymystä. Miksi vaihtaa profiilikuva, jos se ei näy kenellekään (siis jos se piilotetaan?)?

Vierailija
6/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko kyse nyt koko profiilikuvan piilottamisesta vai vaan siitä, että estetään se ettei uutisvirtaan tule julkistusta tästä vaihdosta?

Vierailija
7/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:39"]Siis onko kyse nyt koko profiilikuvan piilottamisesta vai vaan siitä, että estetään se ettei uutisvirtaan tule julkistusta tästä vaihdosta?
[/quote]

Vaihtamisesta uutisvirtaan.
ap

Vierailija
8/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se profiilikuvan vaihtaminen piilotetaan uutisvirrasta? Olis kiva tietää niin voisi vaihtaakin kuvan joskus. Itse en halua huomiota enkä tykkäyksiä kuvilleni,mutta toisaalta harmittaa sama kuva vuodesta toiseen...

Vierailija
9/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan aiemmin tajunnut sitä. Ja kun vaihdoin profiilikuvan niin saatoin saman kuvan ladata tsiljoona kertaa, vaikka vähän eri muokkauksilla tms. Ja kaikki siellä seinällä. Kunnes sisko ystävällisesti huomautti, että ne näkyy kaikki.

Vierailija
10/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin profiilikuvan, ja piilotin heti tapahtuman mun timelinelta. Silti se on ilmeisesti näkynyt newsfeedeissä (koska on tullut tykkäyksiä kuvaan). Miten se siis estetään? 

Vierailija
11/14 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaihdoin profiilikuvan, ja piilotin heti tapahtuman mun timelinelta. Silti se on ilmeisesti näkynyt newsfeedeissä (koska on tullut tykkäyksiä kuvaan). Miten se siis estetään? 

Muakin kiinnostaa! Joku varma tapa, ei sellainen että jos oot nopea niin kukaan ei ehkä ehdi näkemään.

Vierailija
12/14 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta näkeehän sen kuvan vaikka poistaisit uutisvirrasta. sitten kaikki sanoo , että uuh upea nainen (kaverit)

Vierailija
13/14 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis mutta minä en ylipäätään halua tehdä mitään Facessa, koska en halua "kavereiden" näkevän mitä olen muiden kuviin kommentoinut ja mitä lehtijuttuja kommentoin tai mihin ryhmiin osallistun ja mitä ostan tai myyn nettikirppiksillä tms.

En tiedä, onko näitä mitään mahdollisuutta lähtökohtaisesti piilottaa. Harmittaa kun kaikki on nykyään Facessa ja ystävätkin siellä viihtyvät. Ihan mieluusti ottaisin keskusteluihinkin osaa, mutta en tykkää, että kaikki näkyy kaikille - tyyliin "Maiju lukiosta" näkee mitä juttelen "Milla bestiksen" kanssa, ja "Mari työkaveri" näkee että jaahas, raukka yrittää konmarittaa mutta nyt se ostikin nettikirppikseltä uudet kengät.

Vierailija
14/14 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo konsti: lakkaa käyttämästä facea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä