mitä pidät asunnostani?
Kommentit (78)
Tykkään tuosta alkovista, tekee yksiöstäsi kodikkaan. Lattia on kivan sävyinen parketti/laminaatti. Paljonko sinulla on neliöitä? Näyttää erittäin pieneltä asunnolta.
Yksiöksi kodikas ja värit saa näyttämään isommalta. Oikein hyvä. Ehkä mattoa kaipaa tuohon keskelle "välitilaan"
Ihan kiva, mutta oma on kivempi ^^
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:48"]Tykkään tuosta alkovista, tekee yksiöstäsi kodikkaan. Lattia on kivan sävyinen parketti/laminaatti. Paljonko sinulla on neliöitä? Näyttää erittäin pieneltä asunnolta.
[/quote]
28m2 + 6m2 parvi. Yksin elän ja opiskelijalle mielestäni ihan mukavan kokoinen. :) lattiat ovat laminaattia.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:50"]Yksiöksi kodikas ja värit saa näyttämään isommalta. Oikein hyvä. Ehkä mattoa kaipaa tuohon keskelle "välitilaan"
[/quote]
Mattoon tällä hetkellä säästänkin. :) opiskelijana ei hirveästi kaikkea osteta kerrallaan. :)
Ihan kivasti laitettu. Minä laittaisin vähän enemmän paksuja mattoja tuomaan luksuksen tunnetta.
Muuten ihan kiva, mutta en tykkää yhtään tv-tasosta, enkä sohvapöydästä. Tykkäätkö itse? Verhotkin joutais vaihtoon jos mun asunto. Ei nyt tartte valkoiset olla, mutta kivemmat.
Kiva. Näyttää siistin opiskelijan asunnolta.
Miesmäisesti sisustettu. Laita kuvaa sängystä? Millainen kylppäri?
Peruskämppä ja ruma sellainen. Selkeästi nuoren ja varattoman kämppä. Luksusta ei saa noilla kalusteilla millään.
Kiva, että itse viihdyt.
Tosi kivan oloinen pohja, laittaisin ehkä hiukan väriä ja tekstiilejä - toisi kodikkuutta lisää. Kiva koti sinulla kyllä on! :)
Näyttää tosi kivalta nuoren miehen asunnolta.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:56"]Muuten ihan kiva, mutta en tykkää yhtään tv-tasosta, enkä sohvapöydästä. Tykkäätkö itse? Verhotkin joutais vaihtoon jos mun asunto. Ei nyt tartte valkoiset olla, mutta kivemmat.
[/quote]
en mä niitä olis ostanut jos en tykkäisi. Verhot on myös mielestäni kivat, eikä tarvi tauluja lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:56"]Miesmäisesti sisustettu. Laita kuvaa sängystä? Millainen kylppäri?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:58"]Näyttää tosi kivalta nuoren miehen asunnolta.
[/quote]
oon nuori, mutta nainen :D mut oon kyllä muutenkin poikamainen. :)
On se ainakin kivampi kun mun asunto, asuisin.
Ihan jees, tosin verhot ovat synkät!
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:56"]Miesmäisesti sisustettu. Laita kuvaa sängystä? Millainen kylppäri?
[/quote]
nukun parvella pelkillä patjoilla. Peti on kyllä pedattu, mutta en ole saanut säästettyä vielä sängynrunkoon. Kylppäri on pieni ja siellä on pieni kahden hengen sauna.
Ok. En itse tykkää tuollaiaista kromikalusteista (ruokapöydän tuolit ja tv-taso). Mutta ei paha.
Sinuna hommaisin kengät jonnekin pois näkyvistä. Eivät ole mikään sisustuselementti.
Näyttää miehen asunnolta. No siis siistissä kunnossa, oikein muuta osaa sanoa kun itsellä on erilainen maku kuitenkin.