Pahin kriisi, mistä parisuhteenne on selvinnyt?
Ja miten siitä selvisitte (lisää myös parisuhteenne ikä)
Kommentit (14)
Suhdetta oli takana 5v kun minä menin ja päädyin toisen miehen kanssa sänkyyn.
Erosimme ja olimme erossa vuoden päivät, päätimme yrittää uudelleen ja nyt olemme taas asuneet yli puolitoista vuotta saman katon alla, ongelmitta :) olen kiitollinen.
Miehesi on kyllä aika kauhea kyylä...Mitä pahaa nyt tekstailussa voi olla!?
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:47"]
Jäin kiinni tekstailusta toisen miehen kanssa ja mies palautti jotenkin tietokoneella poistettujenkin viestien sisällöt ja näki kaiken... Ja yleensäkin monet paskamaiset jutut kuten mun läskeihini osoitetut kommentit ja yleinen halveksunta siitä, etten näytä samalta kuin ennen ulkoisesti vaikka voisin, jos saisin aikaiseksi + mitä mä olen sanonut että toivoisine ttä kuolisi tms. että pääsisin kunniakkaasti eroon ja muuta kivaa.
[/quote]
Miehen alkoholismi. Oltu yhdessä yli 30 vuotta. Mies joi ensimmäiset 15 vuotta. Sitten hain avioeroa lasten takia. Mies säikähti, halusi pitää perheen ja lopetti juomisen. Nyt raittiina 17 vuotta.
Miehen masennus. Lapsettomuus ja hedelmöityshoidot. Lapsen autismi. Miehen työttömyys. Suhdetta takana jo 28 vuotta, naimisssa siitä 23 vuotta
Heh, no kilahtanut olisin itsekin. EIvät olleet viestit ihan sitä tasoa, että "onpa säitä pidellyt" ;)
Olimme olleet nykyisen mieheni kanssa yhdessä n. 2 kuukautta kun huomasin olevani raskaana. Ja molemmat olimme opiskelijaelämässä joten lapsi ei vielä silloin sopinut kuvioihin. Ja kyllä, ehkäisymme ei ollut täysin kunnossa joten omaa tyhmyyttä Mutta oli se aika iso juttu heti suhteen alkuun olla itsekseen yön yli sairaalassa kipuineen kun mies asui toisessa kaupungissa. Suhteemme oli ollut siihen saakka lähinnä hauskanpitoa mutta koen että siteemme vahvistui tuon asian vuoksi heti alkuvaiheessa. Ja siitä lähtien olen pitänyt tiukasti huolen ehkäisystä ja vauvoja hankitaan sitten kun aika on oikea.
Pettäminen, konkurssi, lapsen vakava sairastuminen. Tämä kaikki on kestetty 27 vuoden aikana ja paljon muutakin.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:52"]
Miehen masennus. Lapsettomuus ja hedelmöityshoidot. Lapsen autismi. Miehen työttömyys. Suhdetta takana jo 28 vuotta, naimisssa siitä 23 vuotta
[/quote]
Meillä moni noista samoja! Miehen masennus, lapsettomuus ja hedelmöityshoidot, lapsen kehitysvammaisuus, lapsen kuolema, miehen työttömyys. Yhdessä 17v. Vaikea kuvitella tämän jälkeen enää, mistä emme selviäisi.
Bipolaarihäiriö, ja sen aiheuttamat psykoosit. En oikein osaa sanoa miten näistä selvittiin... muutakuin mieheni pohjattoman rakkauden ansiosta, hän ei antanut periksi. Nyt lääkitys kohdallaan jo vuosia, ja elämä ihanan tasapaksua <3 Naimisissa nyt 14v.
Ensin minun masennus, toivuttuani miehen masennus. Mies alkoi voida paremmin ja tulin raskaaksi. Raskaus päättyi keskenmenoon ja pudotti meidät molemmat taas pohjalle. Sieltä ollaan pikkuhiljaa kavuttu ja näin päälle vuosi jälkeenpäin olen taas raskaana, mutta lapsi ei ole täysin terve. Vaikeita aikoja siis vielä edessä, mutta toivottavasti myös viimein iloisiakin.
Miehen puoli vuotta kestänyt salasuhde toiseen naiseen. Satutti ja satuttaa vieläkin todella järkyttävän kovasti. Yhdessä oltu 15v.
Kolme lasta kolmessa vuodessa (ei kaksosia). Kaksi vaikeaa raskautta, jolloin seksiä minun tahdostani ei ollut ollenkaan raskauksien ja synnytystä seuranneiden kuukausien aikana sekä minun synnytyksen jälkeinen masennukseni. Yhdessä olemme olleet reilu 10v.
Alkuaikojen suurin haaste oli minun joutumiseni suljetulle osastolle kuukaudeksi, unettomuus laukaisi psykoosin. Oltiin seurustelu pari vuotta, 23-vuotiaita. Mies seisoi rinnalla.
/
Seuraava koetinkivi oli esikoisen autismi, kolme ensimmäistä vuotta olivat vaikeita, mutta sen tajusi kunnolla vasta jälkeenpäin. Nyt on yhteistä eloa takana 10 vuotta, esikoinen lähes 6-vuotias.
Jäin kiinni tekstailusta toisen miehen kanssa ja mies palautti jotenkin tietokoneella poistettujenkin viestien sisällöt ja näki kaiken... Ja yleensäkin monet paskamaiset jutut kuten mun läskeihini osoitetut kommentit ja yleinen halveksunta siitä, etten näytä samalta kuin ennen ulkoisesti vaikka voisin, jos saisin aikaiseksi + mitä mä olen sanonut että toivoisine ttä kuolisi tms. että pääsisin kunniakkaasti eroon ja muuta kivaa.