Minne matkustaisit ihastuksesi kanssa?
Jos saisit irtioton arjesta ihastuksesi / salarakkaasi kanssa, minne matkustaisit? Itse haluaisin viikoksi johonkin lämpimään. Ah sitä onnea kun saisimme nauttia vain auringosta ja toisistamme..
Kommentit (16)
Parin päivän "työmatka" vaikka Pariisiin olis kiva.
Lappiin hiihtämään. Näkisin millainen hän on pitkän hiihtomatkan jälkeen väsyneenä. Voisi todellisuus nostaa päätään..
Lappiin, josta vuokraisimme pienen syrjäisen mökin. Saunoisimme illan hämärässä ja rakastelisimme takan äärellä...(minulla ei kyllä ole oikeasti salarakasta, mutta JOS siis sellainen olisi...).
Itse lähtisin myös ihastukseni kanssa vaikka heti lappiin, vaikka Leville mökille! Täydellisyys olisi joku moderni mökki ja palju, pakkaset ja paljon lunta, takkatuli ja viinipullo, ja vain me..... hyi ku olisikin ihanaa.
Mulle kelpais 8:n matkasuunnitelmat :) Olen kuitenkin ihan hetero.
Lontooseen tai Berliiniin. No Damikin käy. Pitkä viikonloppu kaupunkikohteessa voisi olla passeli ensimmäiselle matkalle kumppanin kanssa ja myöhemmin sitten paratiisisaaret.
Saksaan tai Ranskaan johonkin syrjäseudun kylään, mielellään vähän "maalle". Panimon tai siideritilan naapuriin, iso talo, iso pihaja rauha<3
matkustaisin tohon naapuriin ja sanoisin miehen vaimolle et MORO MÄÄ TULIN NNY ja löisin kapssäkkini lattiaan
Johonkin maalaiskylään Keski-Eurooppaan.
Paikalla ei väliä, kunhan saisimme kerrankin herätä toistemme sylistä yhteisen yön jälkeen....
Lämpimään, kylmään... vaikka Saariselälle missä on parhaillaan;D