Keväällä Pariisiin, minkä muun maan/kaupungin yhdistäisitte matkaan? Apua :)
Hei, olen siis lähdössä mieheni kanssa keväällä Pariisiin, tarkalleen ottaen huhti-toukokuussa. Haluaisin yhdistää tähän matkaan jonkun muunkin maan, koska menemme viikoksi enkä välttämättä jaksa olla Pariisissa kokonaista viikkoa, vaan haluan nähdä muutakin samalla. Mitä suosittelisitte, jotka olette enemmän matkustaneet? Saksassa ja Sveitsissä ollaan käyty molemmat eikä näiden maiden kulttuuri oikein innosta muutenkaan, Espanjassa on kylmä tuohon aikaan ja emme oikein sinnekään välitä mennä, Brysselissä ei olisi tarpeeksi nähtävyyttä mielestäni, Amsterdam ei kiinnosta... Ääh. Onko tämä mahdotonta :D
Lontoo kiinnostaisi, koska Pariisista pääsee sinne helposti, mutta minä haluaisin käydä esimerkiksi Warner Bros -studiolla, ja miestä ei kiinnosta se yhtään, ja tuntuu tylsältä lähteä Lontooseen käymättä siellä koska se olisi tärkein nähtävyys minulle ja tuskin tulen montaa kertaa Lontoossa käymään.
Italia kiinnostaisi meitä molempia! Mutta pääsisikö sinne Pariisista helposti/halvalla...
Lisää saa ehdottaa, vaikka kuulostankin nyt krantulta ja olenkin sitä. :D
Ööh?
Kiitos ehdotuksista. Uskokaa tai älkää, mutta olen sellainen matkustaja joka tykkää nähdä paikkoja, mutta ei viihdy reissulla kauan. Mutta nyt kun rupesin katselemaan enemmän Pariisi-vinkkejä, siis näiden suurten nähtävyyksien ulkopuolelta (ja minä oikeasti haluankin istuskella ja katsella ja valokuvailla enkä välttämättä viilettää tukka putkella koko ajan) niin tuntuu kyllä, että siellä viettäisi pidemmänkin ajan! Mutta joku kiva junaretki toiseen kaupunkiin voisi olla kiva, tajusin, ettei viikon matkalla kannata välttämättä toiseen maahan lähteä, ellei nyt tuonne Lontooseen kun sinne on se junayhteyskin. Pitää tutkia nyt Ranskan eri kaupunkeja :) En oikein osaa olla rationaalinen, aloitusviestistä sai varmaan vähän sellaisen kuvan että en olisi tosissani / innoissani lähdössä, mutta todellakin olen.
Ap