Te normaalit, oikeasti mukavat miehet
Pyydän teiltä palvelusta. Olen viime aikoina lukenut tätä palstaa todella paljon, varsinkin noita ketjuja missä miehet käyttäytyvät todella huonosti naisia kohtaan Esimerkkinä vaikka tämä keskustelu: http://www.vauva.fi/keskustelu/4348799/ketju/mies_miksi_lahetat_naisille_kuvia_kyrvastasi
Olen alkanut huomata, että noiden idioottimiesten takia suhtautumiseni miehiin on alkanut muuttua jopa vihamieliseksi, ja ajattelen että ne mukavat miehet joita tunnen ovat vain omituisia poikkeuksia miehissä. Toivon todella että näin ei ole, ja että kyse on vaan siitä etteivät ne mukavat miehet vastaile tuollaisiin ketjuihin. Tiedän kyllä että te silti luette näitä ketjuja ja varmaan pudistelette päätänne noille sekopäille.
Toivoisin siis, että vastaisitte noihin ketjuihin, ettei miesten mielipiteet tällä palstalla vääristyisi lassukoiden takia. Kertokaa noille miehille jos olette eri mieltä heidän kanssaan. Ylipäänsä antakaa mulle toivoa siitä, ettei järkevät, mukavat miehet ole mikään mikroskooppinen vähemmistö tässä maailmassa.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 15:06"]
En tiedä olenko normaali tai edes mukava mutta itse pidän tuollaisia kuvia lähettäviä miehiä todella alhaisen älykkyysosamäärän omaavina idiootteina. Kaveriporukassani on yksi tällainen sankari, joka noita kuvia lähettelee ja hän on - yllätys yllätys - hieman "vajaa" ja ammatiltaan huoltomies. Olen tuntenut hänet nuoruudesta saakka...tänäpäivänä en törmäisi hänenlaisensa veijariin missään :) Eiköhän nämä kuvien lähettäjät ole niitä, joille ammattikoulukin tuotti vaikeuksia.
[/quote]
Aamen tälle. Tiedän yhden tällaisen miehen, todella sivistymätön ja muutenkin täysi moukka.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:44"]
Kyllä täällä pyörii ihan kaikenlaiset ihmiset, myös ne normaalit ja fiksut tyypit. Suurin osa ihmisistä ei ole niin kiireinen etteikö ehtisi roikkua netissä aina silloin tällöin. Ja tää on nimestään huolimatta Suomen suosituimpia (suosituin?) keskustelupalsta, jossa kirjoittavat muutkin kuin äidit. Ei se mun mielestä ole niin omituista että miehetkin tänne kirjoittelevat. ap
[/quote]
Kaikenlaiset ihmiset käyvät täällä kyllä.
Mutta pienellä osalla kävijöistä on aikaa kirjoitella päivittäin esim. 18 h, ja he ovat niitä kaikkein epänormaaleimpia myös muilla mittareilla mitattuna. Siksi nuo todella omituiset, todellisuudesta irtautuneet ja usein vihamielisetkin kommentit ovat niin suhteettoman laajasti edustettuina täällä.
Itse kommentoin ehkä pari kertaa viikossa palstalle normaalisti - oikein kiinnostavaan keskusteluun saatan laittaa max. 4 kommenttia päivässä pari päivää putkeen ja sitten palaan taas normaalitahtiin. On myös pitkiä jaksoja, jolloin en palstaile lainkaan. Jos nyt palstalla käy vaikkapa 99 minunlaistani, niin yksi työkseen palstaileva saa helposti kirjoitettua yhtä suuren määrän kommentteja kuin me muut yhteensä. Silti hänenlaisiaan on vain se prosentti. Ei siis syytä huoleen; palstalta välittyvä mielikuva on vakavasti vääristynyt todellisuuteen nähden.
Ap Ei ymmärrä internetin maailmaa. Internetissä ei kannata uskoa mitään mitä muut sanovat, koska nyymius tekee erittäin fiksuistakin ihmisistä täysiä pellejä internetissä. Minä esim. lukeudun noihin ihmisiin. Tulee joskus trollailtua ja kirjoitettua ihan sekoboltseja ja sairaita asioita internetiin, vaikka en ajattele yhtään edes ko. tavalla. Ihan vain sen takia tulee tällaista tehtyä koska se on silloin tällöin hauskaa ja kutkuttaa kieroutuneen huumorintajuni tiettyjä osia. Eli kaikki tämä tehdään "just for luls" - huumorin vuoksi. En tosin käytä tälläiseen paljoa aikaa sillä minulla on parempaakin tekemistä kuten urheilun harrastaminen (jota rakastan syvästi) ja pianon soittaminen (jota rakastan myös syvästi) sekä työ. Ja sitten kun ajattelee että tällaisia ihmisiä, kuten minä, on netti ja suomi ehkä pullollaan niin aika äkkiä sekametelisoppa siitä syntyy.
T.Mukava ja normaali mies
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 15:32"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 15:06"]
Mina olla normali mukkava mies. Naiset ei tykata minua. Vaikka mina aina puhua mukkavat jutut kun mina nahda kauniit nuoret naiset kadulla. Mina aina kysya, kuinka vanha sina olla, ja tuleko minun luokse kylaan. Naiset aina vihaiset, vaikka mina olla mukkava. Ehka he olla rasistit, koska mina musta.
[/quote]
Tassa se nahda taas! Miksi peukkalot kaiki alas? Vaikka mina ei ikkina lahetanyt penis kuva, koska mina ei tietaa kukan Suomi nainen puhelin numero.
[/quote]Alaspäin olevat peukalot tulevat siitä, kun sinä pelleilet. Arvaan, ettet ole koskaan käynyt Suomen rajojen ulkopuolella. Älä yritä väkisin olla vitsikäs.
[/quote]
Mina ei ymmartaa. Mina pelle? En ole kaynyt circus. Ja mina olen tullut Afrikkasta pitka matka tanne turvan. Mina ei saada kertoa vitsi? Taytyy olla vakkava? Luulin etta naiset ei tykata jos ei hymy.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:52"]
Olen ollut mukava mies koko elämäni, mutta kun olen tajunnut, ettei minulla ole mahdollisuuksia naisiin puistattavan rumuuteni takia, olen tullut siihen lopputulokseen, että mukavuus ei omalla kohdallani kannata. Mihin tahansa meenkin, pärjään ihan hyvin niin kauan kun olen jossain taka-alalla hiirenhiljaa, mutta heti jos yksikin ihminen sukupuolesta riippumatta kiinnittää huomionsa minuun, niin heidän kasvoillaan näkyy syvä inho minua kohtaan. Seksiä en tule koskaan saamaan, joten miksipä en lähettelisi kyrpäni kuvia naisille. Saa sentään edes jotain tyydytystä siitä suoraan, mutta myös välillisestikin: ikään kuin kostona pinnalliselle ihmiskunnalle.
[/quote]
Sinä ET ole mukava mies, vaan häiriintynyt.