Te normaalit, oikeasti mukavat miehet
Pyydän teiltä palvelusta. Olen viime aikoina lukenut tätä palstaa todella paljon, varsinkin noita ketjuja missä miehet käyttäytyvät todella huonosti naisia kohtaan Esimerkkinä vaikka tämä keskustelu: http://www.vauva.fi/keskustelu/4348799/ketju/mies_miksi_lahetat_naisille_kuvia_kyrvastasi
Olen alkanut huomata, että noiden idioottimiesten takia suhtautumiseni miehiin on alkanut muuttua jopa vihamieliseksi, ja ajattelen että ne mukavat miehet joita tunnen ovat vain omituisia poikkeuksia miehissä. Toivon todella että näin ei ole, ja että kyse on vaan siitä etteivät ne mukavat miehet vastaile tuollaisiin ketjuihin. Tiedän kyllä että te silti luette näitä ketjuja ja varmaan pudistelette päätänne noille sekopäille.
Toivoisin siis, että vastaisitte noihin ketjuihin, ettei miesten mielipiteet tällä palstalla vääristyisi lassukoiden takia. Kertokaa noille miehille jos olette eri mieltä heidän kanssaan. Ylipäänsä antakaa mulle toivoa siitä, ettei järkevät, mukavat miehet ole mikään mikroskooppinen vähemmistö tässä maailmassa.
Kommentit (26)
Kuka "normaali" mies pyörii jossain vauva-palstalla? AP on hukannut suhteellisuuden tajunsa ja luulee että maailma pyörii hänen ympärillä.
Aivan sama, suosittelen olematta lukemaan noiden idiottien älynväläyksiä. Niin minäkin teen, en avaa ja lue kaikkia naisten idioottimaisuuksia mitä täälläkin kirjoitellaan. Nämä foorumit on lähinnä heikomman aineksen kokoontumispaikka, niin miesten kuin naistenkin.
Niillä normaaleilla miehillä ja naisilla on tosiaan muutakin tekemistä kuin kirjoitella tänne päivästä toiseen jotain paskaa.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:33"]
Kuka "normaali" mies pyörii jossain vauva-palstalla? AP on hukannut suhteellisuuden tajunsa ja luulee että maailma pyörii hänen ympärillä.
[/quote]
Varmaan töissä monikin voi viihtyä foorumeilla. Elokuvia kun ei sentään kehtaa katsoa... Ei sitä huomaa jos siellä pari järjenääntä on kun yksi hullu inttää ja inttää
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:33"]
[/quote]
Varmaan töissä monikin voi viihtyä foorumeilla. Elokuvia kun ei sentään kehtaa katsoa... Ei sitä huomaa jos siellä pari järjenääntä on kun yksi hullu inttää ja inttää
[/quote]
Tälläisillä foorumilla eniten huomiota saa kaikista typerimmät jutut ja yksi mielisairas täällä riehuu monesti, lepää joskus muutaman päivän ja taas tulee riehumaan kun on aikaa. Ainakin ite huomaan jo kirjoitustyylistä, että kyseessä on sama palstahullu. Näitähän riittää on miesvihaajahullu, naisvihaajahullu, Ikis, sitten pari jotka on seonneet jostain bloggaajista.
Yleensä jo otsikosta näkee mitä ketjuja ei kannata avata. Tällä palstalla on paljon sontaa, luultavasti yhden tai kahden sekopään kirjoituksia. En kommentoi niihin koska en avaa niitä. Mukavia miehiä on taatusti enemmän kuin ääliöitä.
Kyllä täällä pyörii ihan kaikenlaiset ihmiset, myös ne normaalit ja fiksut tyypit. Suurin osa ihmisistä ei ole niin kiireinen etteikö ehtisi roikkua netissä aina silloin tällöin. Ja tää on nimestään huolimatta Suomen suosituimpia (suosituin?) keskustelupalsta, jossa kirjoittavat muutkin kuin äidit. Ei se mun mielestä ole niin omituista että miehetkin tänne kirjoittelevat. ap
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:44"]
Kyllä täällä pyörii ihan kaikenlaiset ihmiset, myös ne normaalit ja fiksut tyypit. Suurin osa ihmisistä ei ole niin kiireinen etteikö ehtisi roikkua netissä aina silloin tällöin. Ja tää on nimestään huolimatta Suomen suosituimpia (suosituin?) keskustelupalsta, jossa kirjoittavat muutkin kuin äidit. Ei se mun mielestä ole niin omituista että miehetkin tänne kirjoittelevat. ap
[/quote]
En tunne yhtään miestä joka tänne kirjoittelee, toki heitä on mutta minkälaiset miehet oikeasti hengailee jossain helvetin vauvafoorumilla, veikkaan että harvassa on ne miehet joilla oikeasti on elämä, harrastuksia, kavereita, muutakin tekemistä.
Tänne kirjoittelevista miehistä normaaleja on alle 1%, loput jotain hulluja, trolleja jne..
Olen ollut mukava mies koko elämäni, mutta kun olen tajunnut, ettei minulla ole mahdollisuuksia naisiin puistattavan rumuuteni takia, olen tullut siihen lopputulokseen, että mukavuus ei omalla kohdallani kannata. Mihin tahansa meenkin, pärjään ihan hyvin niin kauan kun olen jossain taka-alalla hiirenhiljaa, mutta heti jos yksikin ihminen sukupuolesta riippumatta kiinnittää huomionsa minuun, niin heidän kasvoillaan näkyy syvä inho minua kohtaan. Seksiä en tule koskaan saamaan, joten miksipä en lähettelisi kyrpäni kuvia naisille. Saa sentään edes jotain tyydytystä siitä suoraan, mutta myös välillisestikin: ikään kuin kostona pinnalliselle ihmiskunnalle.
En tiedä olenko normaali tai edes mukava mutta itse pidän tuollaisia kuvia lähettäviä miehiä todella alhaisen älykkyysosamäärän omaavina idiootteina. Kaveriporukassani on yksi tällainen sankari, joka noita kuvia lähettelee ja hän on - yllätys yllätys - hieman "vajaa" ja ammatiltaan huoltomies. Olen tuntenut hänet nuoruudesta saakka...tänäpäivänä en törmäisi hänenlaisensa veijariin missään :) Eiköhän nämä kuvien lähettäjät ole niitä, joille ammattikoulukin tuotti vaikeuksia.
Mina olla normali mukkava mies. Naiset ei tykata minua. Vaikka mina aina puhua mukkavat jutut kun mina nahda kauniit nuoret naiset kadulla. Mina aina kysya, kuinka vanha sina olla, ja tuleko minun luokse kylaan. Naiset aina vihaiset, vaikka mina olla mukkava. Ehka he olla rasistit, koska mina musta.
Haluaisitko ap ihan oikeasti normaalin ja mukavan kuvan ihan oikeasti normaalista ja mukavasta KYRVÄSTÄNI? Et ihan selvästi vaan saa tarpeeksi kovaa kyrpää tarpeeksi usein, kun tuo sinua häiritsee. Joko alkaa pillu kostumaan?
Kuinkahan moni kirjoittelee tänne kännissä, varsinkin ne miehet jotka kirjoittelee. Luulen, että aika moni. Jutut pyörii ympäripäissään pillujen, kyrpien ja kaikenmaailman eritteiden ympärillä.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:50"]
[/quote]
En tunne yhtään miestä joka tänne kirjoittelee, toki heitä on mutta minkälaiset miehet oikeasti hengailee jossain helvetin vauvafoorumilla, veikkaan että harvassa on ne miehet joilla oikeasti on elämä, harrastuksia, kavereita, muutakin tekemistä.
Tänne kirjoittelevista miehistä normaaleja on alle 1%, loput jotain hulluja, trolleja jne..
[/quote]
No en mäkään tunne yhtään naista joka tänne kirjoittelisi. Ei sitä kai moni tutuilleen mainosta.
Miksi minun pitäisi olla jotain mieltä jos joku lähettää naisille munansa kuvia?
Yleensä tuollaisilla miehillä on kysyntää enemmän kuin miehillä jotka lähettävät normaaleja kuvia tai viestejä.
Yhtä usein naiset inhoavat romanttisia viestejä miehiltä joita eivät halua.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:50"]
[/quote]
[/quote]
No en mäkään tunne yhtään naista joka tänne kirjoittelisi. Ei sitä kai moni tutuilleen mainosta.
[/quote]
Kyllä mä tiedän naisia, tiedän kyllä senkin että ne miehet jotka minä tunnen ei kirjoittelisi tänne vaikka heille maksettaisiin, saati lukisi näitä juttuja. Heitä kai voi normaaleiksi miehiksi kutsua.
En ymmärrä ajatusta, että miehet jotka kirjoittelevat tänne, olisivat sen kummallisempia ja epänormaaleja kuin ne tänne kirjoittelevat naiset, miksi olisi?
Toisaalta, jos ajatus on tuolla tasolla, niin eiköhän se nainenkin ole jo vahvasti epänormaali? Naisen palstailu on normaalia ja sitä harrastaa älykkäät, korkeasti koulutetut, empaattiset vaimot, sen sijaan jokainen mies on älykkyydeltään vajaavainen, koulutukseltaan korkeintaan peruskoulun käynyt, sovisti, alkoholisoitunut, vaimonhakkaaja jne.
Itse pidän itseäni normaalina, mutta olen alkanut kyseenalaistamaan sitä tämän palstan miesvihan vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 15:06"]
Mina olla normali mukkava mies. Naiset ei tykata minua. Vaikka mina aina puhua mukkavat jutut kun mina nahda kauniit nuoret naiset kadulla. Mina aina kysya, kuinka vanha sina olla, ja tuleko minun luokse kylaan. Naiset aina vihaiset, vaikka mina olla mukkava. Ehka he olla rasistit, koska mina musta.
[/quote]
Tassa se nahda taas! Miksi peukkalot kaiki alas? Vaikka mina ei ikkina lahetanyt penis kuva, koska mina ei tietaa kukan Suomi nainen puhelin numero.
Ehkä tällä palstalla kukaan mies ei ole mukava, kun naiset on niin vittupäitä? Käy miehet sääliksi kun nää telaketjufeministit haukkuu ja sortaa, eikä yhtään yritä ymmärtää miehiä. T. Sovinistinainen
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 15:32"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 15:06"]
[/quote]
Tassa se nahda taas! Miksi peukkalot kaiki alas? Vaikka mina ei ikkina lahetanyt penis kuva, koska mina ei tietaa kukan Suomi nainen puhelin numero.
[/quote]Alaspäin olevat peukalot tulevat siitä, kun sinä pelleilet. Arvaan, ettet ole koskaan käynyt Suomen rajojen ulkopuolella. Älä yritä väkisin olla vitsikäs.
Normaaleilla miehillä lienee perheet ja kiireet.