"Voinko olla raskaana?"
Hitto että mua ärsyttää tällaiset viestit :D Ei tohon ole muuta vastausta kuin että "kyllä voit jos olet viimeisen 9kk aikana harrastanut seksiä". Ei AV ole mikään raskaustesti!
Kommentit (18)
Totta! Toinen mikä ärsyttää on se, että luetellaan kaikki mahdolliset raskauden oireet ja sitten kysytään, että mikä on vialla. Toivotaan oikein, että joku vastaa, että kysyjä on raskaana. Ihan ku yhellä ihmisellä ois kaikki mahdolliset oireet jo alkaen rv 3+.
Ja kolmas:
"Harrastin suojaamatonta seksiä eilen/toissapäivänä. Nyt hieman veristä vuotoa ja rinnat arat ym. Olenko raskaana?" No et ole, daiju.
Mulla oli kaikki mahdolliset oireet rv 3+.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:49"]
[/quote]
Mielikuvitus on ihmeellinen asia :)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:49"]Mulla oli kaikki mahdolliset oireet rv 3+.
[/quote] Oli minullakin ja tein sen minkä kuka tahansa järkevä ja normaali ihminen: ostin testin! Ja tadaa sain vastauksen! :D Eikä edes tarvinnut täällä kertoa miten jäi menkat pois ja rinnat on arat. Ei vitsi miten helppoa voikaan olla.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:49"]
[/quote]
Mielikuvitus on ihmeellinen asia :)
[/quote]
Eipä ollut mielikuvitusta se, kun oksentelin vähän väliä. Mut mahot ei voi sitö ymmärtää.
En tiedä onko suurin osa niitä jotka ovat yrittäneet pitkään lasta ja toivovat, että täällä sitten kaikki ovat, että joo olet raskaana ja sitten on mukavaa. Kun ei vaan uskalleta tehdä testiä kun se on kuitenkin negatiivinen.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:49"]Mulla oli kaikki mahdolliset oireet rv 3+.
[/quote] Oli minullakin ja tein sen minkä kuka tahansa järkevä ja normaali ihminen: ostin testin! Ja tadaa sain vastauksen! :D Eikä edes tarvinnut täällä kertoa miten jäi menkat pois ja rinnat on arat. Ei vitsi miten helppoa voikaan olla.
[/quote]
Mitä se on keltään pois, jos joku täällä kyselee? Ootte ykstotisia tolloja! Toisista on kiva "herkutella" asialla. Te ootte tommosia juntteja, joille asiat on tai ei oo. Mahtaa sun ja läheistes elämä olla ankeeta ja tylsää!
Tai sitten kysellään testien "viivan paikoista"! Voiskohan sitä testi ruutua vilkaista ennen testiä että näkyykö siinä joku viivan paikka vai ei!
mua kyllä enemmän suututta ne äidit joilla jo on se lapsi, lapsi on sairas ja palstalta kysytään pitäiskö lapsi viedä lääkäriin. suututtaa kun se kertoo aikamoisesta typeryydestä! turhia lääkärikäyntejä ei ole. ennemmin soitto lääkäriin kuin palstalta kysely.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:49"]Mulla oli kaikki mahdolliset oireet rv 3+.
[/quote]
Mitä se on keltään pois, jos joku täällä kyselee? Ootte ykstotisia tolloja! Toisista on kiva "herkutella" asialla. Te ootte tommosia juntteja, joille asiat on tai ei oo. Mahtaa sun ja läheistes elämä olla ankeeta ja tylsää!
[/quote]
"Äiti, äiti? Eikö oo ihanaa lähtee matkalle? Tehtäiskö jotain kivaa?" "Ole hiljaa tollo, sinne lähdetään vasta huomenna."
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:49"]Mulla oli kaikki mahdolliset oireet rv 3+.
[/quote]
[/quote] Ei ole ankeaa tai tylsää kun on pieni lapsi! :D Ja ehkä olen sitten tollo kun koin, että helpommalla pääsen kun haen testin joka on melkein 100% varma kuin että pähkäilisin asiaa täällä. Miten vaan.
[/quote]
[/quote] Apua, tämä on varmasti niitä jotka kertoo täällä heti kun menkat jää pois ja panikoi että olenkohan raskanaa.. Hehheh
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:49"] Mulla oli kaikki mahdolliset oireet rv 3+. [/quote] Mielikuvitus on ihmeellinen asia :) [/quote] Eipä ollut mielikuvitusta se, kun oksentelin vähän väliä. Mut mahot ei voi sitö ymmärtää.
[/quote]
Uskotaan, uskotaan, ei tarvitse hermostua :) En ole kylläkään maho, minulla on lapsia.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:49"]Mulla oli kaikki mahdolliset oireet rv 3+.
[/quote]
[/quote] Ei ole ankeaa tai tylsää kun on pieni lapsi! :D Ja ehkä olen sitten tollo kun koin, että helpommalla pääsen kun haen testin joka on melkein 100% varma kuin että pähkäilisin asiaa täällä. Miten vaan.
[/quote]
Olet tollo, kun et tajua että ihmiset voi tykätö eri aioista. Ja niin tyhmä, että kuvittelet ihmisten hakevan täältä oikeasti vastausta.
Aina kun täällä näkee noita aloituksia niin toivon ettei hän ole raskaana. Jos sinä idiootti et osaa testiä ostaa niin on elämä varmaan melko vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:49"]Mulla oli kaikki mahdolliset oireet rv 3+.
[/quote]
[/quote]
Olet tollo, kun et tajua että ihmiset voi tykätö eri aioista. Ja niin tyhmä, että kuvittelet ihmisten hakevan täältä oikeasti vastausta.
[/quote] Johan sinä suutuit :D Noo, jokainen tavallaan. Ja sinähän minut tunnetkin noin hyvin :)
"Olet tollo." "Eiku sä oot ite tollo."
Nyt vittu oikeesti.
Aaaaaamen. Kun minäkin pohdin kesällä olenkohan raskaana, niin ostin testin enkä kitissyt asiasta täällä.