Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo veti siivouskilarit

Vierailija
21.12.2014 |

Vaimo alkoi hössöttää että pitää siivota ja vaihtaa lakanat, käski mun sitten olla vauvan kanssa sen aikaa (6kk vauva). No olinkin, mutta tuntui että kestää kauhean kauan ja mulla oli suunnitelmia tälle päivälle. Laitoin sitten vauvan sitteriin ja vein sinne makkariin, eikö ne lakanat nyt voi vaihtaa vaikka se vauva siinä naureskelis vieressä? Vaimo veti sit kauheat kilarit kun meinasin mennä, että eikö saa edes siivota yksin. Sitten se lähti ovet paukkuen johonkin eikä vastaa puhelimeen. Vauvan jätti tänne.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea syyllistäminen alkoi heti, onko teidän mielestä ihan ok käyttäytyä kuin kiukutteleva lapsi. Mitä jos mies vetelisi samanlaisia kilareita, tuskin olisitte näin ymmärtäväisiä.

Aikuinen ihminen joka saa tuollaisen hermokohtauksen jostain helvetin lakanan vaihtamisesta pitää vähän miettiä omaa käytöstään, jos noin koville ottaa niin istua alas hetkeksi ja hakee vaikka apua.

Vierailija
22/99 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän eri asia ottaa vauva autotalliin missä on paskasta ja kylmempi kuin sisällä. Mutta onpa kiva että vaimo ei vieläkään vastaa puhelimeen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:40"]

No vähän eri asia ottaa vauva autotalliin missä on paskasta ja kylmempi kuin sisällä. Mutta onpa kiva että vaimo ei vieläkään vastaa puhelimeen. Ap

[/quote]

miksi et ole siivonnut tallia, jos siellä on paskaista? Kylmyyteen auttaa pukeminen. Etkö pue itsellesikin jotakin mennessäsi autotalliin askartelemaan?

Vierailija
24/99 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, milloin vaimo on viimeksi ollut yksin jossain?

Vierailija
25/99 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:19"]

Aika törkeä nainen, mun mielestä perheellisellä pitää olla sen verran itsehillintää että ei kadots ovet paukkuen. Mitä jos vauvalle tulee joku hätä tällä välin? Vaikka isi hoitaisi niin itse en voisi vain jättää lastani tuolla tavoin.

[/quote]

Paljon hyväksyttävämpää onkin jättää oma homma tekemättä, vaivihkaa hylätä lapsi sitteriin ja luikahtaa omille teilleen. Ja entistä hyväksytymmäksi tilanne muuttuu, jos tällä livahtajalla on mulkku jalkojen välissä.

Vierailija
26/99 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:19"]

Aika törkeä nainen, mun mielestä perheellisellä pitää olla sen verran itsehillintää että ei kadots ovet paukkuen. Mitä jos vauvalle tulee joku hätä tällä välin? Vaikka isi hoitaisi niin itse en voisi vain jättää lastani tuolla tavoin.

[/quote]

Paljon hyväksyttävämpää onkin jättää oma homma tekemättä, vaivihkaa hylätä lapsi sitteriin ja luikahtaa omille teilleen. Ja entistä hyväksytymmäksi tilanne muuttuu, jos tällä livahtajalla on mulkku jalkojen välissä.

[/quote]

No onpa tosi kypsää käytöstä tältä äidiltä. Ei vastata puhelimeen ja paiskotaan ovia. Ja hyväksyttävämmäksi tilanne ja käytös muuttuu kun tällä riehujalla on römpsä jalkojen välissä.

Vierailija
27/99 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:35"]

Kauhea syyllistäminen alkoi heti, onko teidän mielestä ihan ok käyttäytyä kuin kiukutteleva lapsi. Mitä jos mies vetelisi samanlaisia kilareita, tuskin olisitte näin ymmärtäväisiä.

Aikuinen ihminen joka saa tuollaisen hermokohtauksen jostain helvetin lakanan vaihtamisesta pitää vähän miettiä omaa käytöstään, jos noin koville ottaa niin istua alas hetkeksi ja hakee vaikka apua.

[/quote]

Välillä on kiva tehdä hommia ihan omassa rauhassa ilman, että tarvitsee toisella korvalla kuunnella, mitä ympärillä tapahtuu. Lakanoita vaihtaessa voi vaikka miettiä muun päivän työjärjestystä tai kauppalistaa. Minunkin mielestä ap olisi voinut ottaa vauvan mukaan autonrassaukseen, hyvinhän vauva sielläkin olisi pärjännyt. Tosin vaimon olisi varmaan pitänyt eensin syöttää ja pukea vauva.

Vierailija
28/99 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:35"]

[/quote]

Välillä on kiva tehdä hommia ihan omassa rauhassa ilman, että tarvitsee toisella korvalla kuunnella, mitä ympärillä tapahtuu. Lakanoita vaihtaessa voi vaikka miettiä muun päivän työjärjestystä tai kauppalistaa. Minunkin mielestä ap olisi voinut ottaa vauvan mukaan autonrassaukseen, hyvinhän vauva sielläkin olisi pärjännyt. Tosin vaimon olisi varmaan pitänyt eensin syöttää ja pukea vauva.

[/quote]

Jep ja jos ei saa lakanoita vaihtaa "rauhassa" niin alapeukuista päätellen ihan ok riehua, paiskoa ovia eikä vastaa puhelimeen. Asia selvä.

Vierailija
29/99 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on raivoamisen ja muiden alentamisen aikaa.

Vierailija
30/99 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:52"]No ap, milloin vaimo on viimeksi ollut yksin jossain?
[/quote]
Kyllä se käy jumpassa. Ap

Vierailija
31/99 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto, ihan kuin mun mies. Anna vaimolle AIKAA. Ihan omaa aikaa rentoutua ja rauhoittua. Kun siivoatte, sopikaa omat hommanne ja älkää sekaantuko toisen tekemiseen.

Vierailija
32/99 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arrr mun mies on ihan samanlainen kans, se vaan aina jättää sen sitterin jonnekin mun lähelle, tyyliin "mä käyn äkkiä vessassa". Se vain unohtaa kertoa että vessasta se luikkii suoraan johonkin omiin hommiin. Ap vois tosiaan kokeilla itse tehdä jotain hommia vauvan ollessa sitterissä vieressä. On tosi hauska vaikka yrittää tehdä ruokaa, jos ja kun vauvalla menee hermot sitterissä oloon. Siinä on sit vaihtoehdot että kokkaat mahdollisimman nopeasti ja vauva kitisee koko sen ajan vieressä, tai otat vauvan syliin (mikä onkin tosi turvallista kun pyörit hellan ääressä) tai annat ruuan palaa pohjaan tms. Mutta tärkeintähän on että mies saa harrastaa, eikö??

Vierailija
33/99 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Vierailija
34/99 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/99 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies veti siivouskilarit

Mies alkoi hössöttää että pitää siivota ja vaihtaa lakanat, käski mun sitten olla vauvan kanssa sen aikaa (6kk vauva). No olinkin, mutta tuntui että kestää kauhean kauan ja mulla oli suunnitelmia tälle päivälle. Laitoin sitten vauvan sitteriin ja vein sinne makkariin, eikö ne lakanat nyt voi vaihtaa vaikka se vauva siinä naureskelis vieressä? Mies veti sit kauheat kilarit kun meinasin mennä, että eikö saa edes siivota yksin. Sitten se lähti ovet paukkuen johonkin eikä vastaa puhelimeen. Vauvan jätti tänne.

Jos aloitus olisi kirjoitettu näin ja vaimon tilalla olisi mies, jätä se sika huudot kaikuisivat, luultavasti suositeltaisiin miestä menemään terapiaan, vihanhallintakurssille. Jotkut ehdottaisivat äidille että menisi turvakotiin.

Vierailija
36/99 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vaimo kilahti pelkästä lakanoiden vaihdosta. Taustalla varmaankin hänellä muutakin stressiä tällä hetkellä. Ehkä kyse myös periaatteesta, kun kerran oli sovittu, että mies katsoo vauvaa lakanoiden vaihdon ajan. Oli syy tälle pyynnölle mikä hyvänsä, niin sekin pikku pyyntö oli miehelle liikaa.

Eikö sitä autoa olisi voinut mennä korjaamaan VARTTIA myöhemmin. Nytkin kello vasta puoli kaksi, ei kai siihen koko päivää mene?

Älä ap enää vaimolle soittele, kyllä hän huomaa sun soittelut. Soittaa itse halutessaan takaisin tai tulee kotiin omia aikojaan. Jatka sinä jouluvalmisteluita tai auton rassausta vauvan kanssa. Mutta älä missään tapauksessa jää kiinni koneelle tai sohvalle makaamaan.

Vierailija
37/99 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:23"]En käsitä tätä jouluhösötystä, raivona pitää siivota ja tehdä ruokaa. Kai se joulu nyt tulee vaikka ei siivoaiskaan. En edes tykkää joulusta. Ap
[/quote]

Lakanat pitää aika ajoin vaihtaa, oli joulu tai ei.
Tee osuutesi siivoamisista ja vauvanhoidosta, ja anna vaimollekin omaa aikaa. Sitten sun omat mekot. Näin säilyy sopu ja perhe-elämä toimii.

Vierailija
38/99 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi halusi vain hetken omaa aikaa, jota tulit häiritsemään

Vierailija
39/99 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.

Vierailija
40/99 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:23"]En käsitä tätä jouluhösötystä, raivona pitää siivota ja tehdä ruokaa. Kai se joulu nyt tulee vaikka ei siivoaiskaan. En edes tykkää joulusta. Ap
[/quote]

Lakanat pitää aika ajoin vaihtaa, oli joulu tai ei.
Tee osuutesi siivoamisista ja vauvanhoidosta, ja anna vaimollekin omaa aikaa. Sitten sun omat mekot. Näin säilyy sopu ja perhe-elämä toimii.
[/quote]

Sun omat MENOT, ei mekot :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi