HS vieraili Turun kuormittuneella teho-osastolla – lääkärin mukaan tehohoidossa olleen potilaan rokotekriittisyys vaimenee, kun puhekyky vihdoin palaa
Kun puhekyky palaa ja rokotekriittisyys vaimenee onkin tosin jo ehditty tartuttaa kymmeniä riskityhmäläisiä ja läheisiä ja viety sairaala- tai tehohoitopaikka joltain muulta joka on jouduttu viemään kriittisenä toiselle puolelle suomea.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008343120.html?share=8411527d315c8f60…
Kommentit (484)
Vierailija kirjoitti:
Mutta tosissaan, kuinka kauan ihmiset haluavat tätä vastakkainasettelua jatkaa näiden valheellisten argumenttien pohjalta?
Lopeta valehtelu ja käske kavereitasikin lopettamaan valehtelu. Sillähän se loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi rokottamatta. En usko salaliittoteorioihin, enkä pelkää itse piikitystäkään. Mutta itsellä on sellainen tilanne, että aiemmin olen saanut veritulpan, jota tutkittiin ja sille ei löytynyt mitään syytä. En siis tiedä, miksi sain sen, tai onko minulla alttius saada niitä. Sellaisia tulee kuulemma vain vanhemmille ihmisille. Siitä jäi pysyvä haitta.
En yksinkertaisesti uskalla ottaa rokotetta ja riskiä siitä, että saan uuden veritulpan johonkin kriittisempään paikkaan. Eli tällä tavalla olen itsekäs. Minulla on lapsia ja puoliso, enkä uskalla riskeerata omaa elämääni.
En kuvittele olevani kuolematon, tiedän että varmaan koronan jossain vaiheessa saan, ellen ole jo sairastanutkin, enkä suhtaudu siihen mitenkään ylimielisesti. Tiedostan vaaran itse taudin sairastamisessa ja myöskin rokotuksen ottamisessa.
Haukkukaa olkaa hyvä. Kyllä meille kaikille valehtelematta on oma terveys ja perheen terveys tärkein.Veritulppariski (todella lievä) on todettu vain yhdessä rokotteessa
Ja lisäksi jos sairastut koronaan, tauti itsessään moninkertaistaa tulppariskin.
Tällaiset uutiset on syy miksi en ota rokotetta. Ärsyttää tää propaganda.
Vierailija kirjoitti:
Mua surettaa tosi paljon niiden rokottamattomien puolesta, jotka sairastuvat vakavasti ja joutuvat teholle. Vaikka todennäköisyys tälle on melko pieni, se voi kuitenkin osua omalle kohdalle.
Ja siinä kohti, kun on elämän ja kuoleman porteilla, onkin tosi kyseessä, ja silloin kyllä ihmiselle luontainen eloonjäämisvietti tulee esiin, ja silloin tekisi mitä tahansa jotta saisi jäädä henkiin. Siinä kohtaa rokote ei kuitenkaan enää auta, kun keuhkot ja muut sisäelimet sanovat sopimuksensa irti. 😓 Tämän ymmärtää ikävä kyllä vain, jos on itse ollut hengenvaarassa, silloin antaisi mitä tahansa, jotta elämä jatkuisi.
Epidemia yltyy yltymistään ja tartunnan mahdollisuus vaan kasvaa ja kasvaa rokottamattomilla. Nyt kannattaisi äkkiä varata aika rokotteelle, jo viikon päästä alkaa olla jonkinlaista suojaa. Kahdessa hyvä suoja, ja tehosteen jälkeen merkittävä.
Kai olet surrut myös jokaista influenssaan ja nuhakuumeeseen kuollutta? Sitäkin tapahtuu. Ja melko usein jopa. Siitä ei vain uutisoida.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemia rokottamattomia yhdistää kaikkia hyvin vahva itsekkyys, joka näkyy kaikissa asioissa, ei vain rokotteihin liittyen.
Yhdellä ihmistyypillä on lisäksi vahvaa hörhöilyä. Ei rokotteita, ei telkkaria, ei älypuhelimia, ei sokeria, jne. Kohtuutta ei ymmärretä, vaan edes opetusohjelmia ei sallita. Eikä yläkoululaisellekaan vielä älypuhelinta. Eikä mitään rokotteita.
Toisella ihmistyypillä vaivana on kertakaikkinen tyhmyys. Milläs tyhmälle selittää, että mitä laumasuoja tarkoittaa, kun ei se tajua.
No selitäpä tässä meille muille että mitä ihmettä se laumasuoja koronarokotteen kohdalla tarkoittaa, kun rokotettu voi levittää virusta ja sairastua itse? Minua ihan oikeasti kiinnostaa. Kun en sitä voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ehti jo sanomaan. Mutta näköjään tässä ketjussakin useanpi rokottamaton osoittautui uhmaikäiseksi kiukuttelijaksi.
Samaa olen huomannut muulloinkin.
Ainakaan emme toivo toisten kuolemaa ja hoidotta jättämistä. Emmekä syrji muita ihmisiä. Kumpi sitten on parempi vaihtoehto loppujen lopuksi käyttäytyä?
Tehän toisten kuolemaa toivotte. Tuossa aloituksen linkissähän se lääkäri nimenomaan sanoo, että teidän rokottamattomien takia leikkauspotilaita jää hoidotta. Tämän tosiasian yrität muuttaa joksikin hyveeksi. Halveksittavaa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
” Kun puhekyky palaa ja rokotekriittisyys vaimenee onkin tosin jo ehditty tartuttaa kymmeniä riskityhmäläisiä”
Hetkinen, riskiryhmäläisethän on rokotettu. Eli rokote ei siis toimi. Ota silti hei tää rokote, vaik ei siitä kyl oo juuri mitään hyötyä. Ota nyt, jooko?
Riskiryhmäläisissä on juurikin niitä, joilla rokote ei toimi niin hyvin kuin perusterveillä.
Perusterve harvoin muutenkaan sairastaa koronan vakavaa muotoa. Riskiryhmäläisille voi tulla rokotteesta huolimatta? Minkä verran rokote sitten oikeasti hyödyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mua surettaa tosi paljon niiden rokottamattomien puolesta, jotka sairastuvat vakavasti ja joutuvat teholle. Vaikka todennäköisyys tälle on melko pieni, se voi kuitenkin osua omalle kohdalle.
Ja siinä kohti, kun on elämän ja kuoleman porteilla, onkin tosi kyseessä, ja silloin kyllä ihmiselle luontainen eloonjäämisvietti tulee esiin, ja silloin tekisi mitä tahansa jotta saisi jäädä henkiin. Siinä kohtaa rokote ei kuitenkaan enää auta, kun keuhkot ja muut sisäelimet sanovat sopimuksensa irti. 😓 Tämän ymmärtää ikävä kyllä vain, jos on itse ollut hengenvaarassa, silloin antaisi mitä tahansa, jotta elämä jatkuisi.
Epidemia yltyy yltymistään ja tartunnan mahdollisuus vaan kasvaa ja kasvaa rokottamattomilla. Nyt kannattaisi äkkiä varata aika rokotteelle, jo viikon päästä alkaa olla jonkinlaista suojaa. Kahdessa hyvä suoja, ja tehosteen jälkeen merkittävä.
Miinuspeukuttajat: tää on ihan totta. Ihmisellä vahvin vietti on säilyä elossa. Eikä terveyttä/elämää usein osaa arvostaa, ennen kuin sen on menettämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miinuspeukuttajat: tää on ihan totta. Ihmisellä vahvin vietti on säilyä elossa. Eikä terveyttä/elämää usein osaa arvostaa, ennen kuin sen on menettämässä.
No siks just en rokotusta ota. En luota siihen, että jäisin terveenä henkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun puhekyky palaa, niin eka kysymyshän lääkäriltä on, että vieläkös olet rokotekriittinen.
Mitä ne mahtavat kysellä kahdesti rokotetulta nelikymppiseltä, ilkkuvatko huonoa tuuria.
Teholle joutuneet tuplarokotetut ovat olleet yli kuuskymppisiä monisairaita.
Niin on ollut suurin osa niistä rokottamattomistakin. Ne jotka on joutuakseen teholle tuon sairauden takia, joutuu sinne oli rokotettu tai ei. Vähän överiksi mennyt tää rokotteen palvonta.
Yhden kolmikymppisen tiedän olleen teholla koronan kanssa, mutta sepä meni niin että joutui teholle onnettomuuden takia. Siellä sitten testattiin ja huomattiin koronapositiiviseksi. Eipä ollut kovin huonossa kunnossa sen koronan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai olet surrut myös jokaista influenssaan ja nuhakuumeeseen kuollutta? Sitäkin tapahtuu. Ja melko usein jopa. Siitä ei vain uutisoida.
Nyt phutaan koronasta, ei nuhasta tai influenssasta. Ja joo, kyllä tunnen myötätuntoa sairastuneita kohtaan.
Jos on olemassa ennaltaehkäisevä lääke (rokote), miksei ottaisi sitä? Syötkö särkylääkkeitä? Käytätkö heijastinta/kypärää/turvavyötä? Vaihdatko talvirenkaat autoosi? Noudatatko liikennesääntöjä? Käytätkö veneillessäsi liivejä? Noudatatko töissä työturvallisuussääntöjä? Onko lapsillasi autossa turvaistuin? Laitatko huvipuistolaitteissa turvakaaren jne?
Vierailija kirjoitti:
Olen rokottamaton enkä kuulu mihinkään "uskontoon". :D En edes lue mitään teorioita tms enkä usko rokotehaittoihin. En ole ottanut influenssarokotteitakaan ja siitä ei noussut mitään haloota. Noudatan rajoituksia ja ohjeita paremmin kuin moni rokotettu.
Nyt lähinnä vain haluan nähdä kuinka pitkälle ihmiset ovat valmiita menemään päästäkseen meistä rokottamista eroon. Kiitos median jatkuvan painostamisen ja syyllistämisen.
Ja olet omasta mielestäsi tosi fiksu, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ehti jo sanomaan. Mutta näköjään tässä ketjussakin useanpi rokottamaton osoittautui uhmaikäiseksi kiukuttelijaksi.
Samaa olen huomannut muulloinkin.
Ainakaan emme toivo toisten kuolemaa ja hoidotta jättämistä. Emmekä syrji muita ihmisiä. Kumpi sitten on parempi vaihtoehto loppujen lopuksi käyttäytyä?
Tehän toisten kuolemaa toivotte. Tuossa aloituksen linkissähän se lääkäri nimenomaan sanoo, että teidän rokottamattomien takia leikkauspotilaita jää hoidotta. Tämän tosiasian yrität muuttaa joksikin hyveeksi. Halveksittavaa se on.
Mutta jos huono tuuri käy ja teholle joudut, ei siellä kiilloteta kenenkään sädekehiä, tapella juupas eipäs, vaan taistellaan elämästä ja kuolemasta. Siis sinä taistelet. Se rokotettu jatkaa normielämäänsä. Loppupeleissä ihan sama, kuka pahoitti mielensä ja kuka syyllisti ketäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rokottamaton enkä kuulu mihinkään "uskontoon". :D En edes lue mitään teorioita tms enkä usko rokotehaittoihin. En ole ottanut influenssarokotteitakaan ja siitä ei noussut mitään haloota. Noudatan rajoituksia ja ohjeita paremmin kuin moni rokotettu.
Nyt lähinnä vain haluan nähdä kuinka pitkälle ihmiset ovat valmiita menemään päästäkseen meistä rokottamista eroon. Kiitos median jatkuvan painostamisen ja syyllistämisen.
Ja olet omasta mielestäsi tosi fiksu, eikö niin?
Ei, en todellakaan pidä itseäni fiksuna. Jos olisin fiksu, tienaisin kymppitonnin kuussa. En tienaa, enkä koskaan tule tienaamaan. Enkä muutenkaan kuulumaan ns. parempaan väkeen.
Vierailija kirjoitti:
Syy miksi en ota rokotetta on se, että odotan muiden ottavan rokotteen jolloin rokotekattavuus on niin suuri, että korona häviää keskuudestamme. Ja näin vältän sekä taudin että rokotteen.
No sinäpä se olet ovela. Mitenkäs tämä suunnitelma mielestäsi toimii?
Terv. Mikä meni pieleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö rokotetut tartuta ketään
Eipä merkittävästi. Ja jos tartuttavat, niin virusmäärä on huomattavasti pienempi kuin rokottamattomalla tartuttajalla.
Jep jep. Miksi Israelissa tartunnat räjähti kasvuun kun rokotekattavuus kasvoi
Luki siinä jutussa jonka aihetta toistelet epätoivoisesti ketjusta toiseen. Vai luitko ollenkaan itse uutisartikkelia? Olisko vielä jotain kulunutta ylipainosta tai siitä miten rokotetut ne vasta muuten ovatkin huolettomia levittäjiä:)?
Ja muistetaan olla huolissamme siitä kantokyvystä. Onhan varmasti kaikilla kantokykyliivit täytetty? On se ihan hurja tapaus että nykyisin sairastuneita oikein hoidetaan sairaaloissa. Ennen ei varmaankaan hoidettu, kun en muista että olisi vouhkattu sairaalapaikkojen täyttymisesta tähän malliin. Onko nämä nykyajan sairastuneet niin kovasti paljon sairastuneempia kuin entisajan sairastuneet, kun he tuntuvat ottavan sairaaloitten johtajia niin kovasti pattiin?
Hei te viisaat. Kertokaa kuinka suuri todennäköisyys (%) on perusterveen rokottamattoman joutua teholle?
Ei mitään "suurempi kuin rokotetun" vastauksia vaan lukuja. Tottakai liikenneonnettomuudessakin on suurempi todennäköisyys kuolla sellaisen, joka ajaa autoa kuin sellaisen joka ei autoa omista. Mutta jotain lukuja kaipaisin mihin verrata riskejä.
Voiko teho-osastoilla muka vierailla noin vaan? Siis joku lehdistö?