Hyviä kokemuksia vl-perheessä elämisestä?
Kommentit (5)
Turvallisuus, yhteiset kesäloma reissut. Paljon perheen kanssa vietetty aika. Aina leikkikavereita. Iso suku ja paljon vl ystäviä ja muita ystäviä.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 10:28"]
No jos ajattelee sitä aikaa kun oli lapsi, niin se turvallisuus. Ei tarvinnut ikinä pelätä, ettå äiti tai isä on humalassa, eikä ikinä tarvinnut olla yksin kun oli niin iso perhe. Näin itse lapsena ajattelin.
[/quote]
Nuo asiat voi olla täysin myös ei-lestadiolaisessa perheessä. Miksi ylipäätänsä juuri lestadiolaisuudessa pitäisi olla jotain hyvää?
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 10:28"]
No jos ajattelee sitä aikaa kun oli lapsi, niin se turvallisuus. Ei tarvinnut ikinä pelätä, ettå äiti tai isä on humalassa, eikä ikinä tarvinnut olla yksin kun oli niin iso perhe. Näin itse lapsena ajattelin.
[/quote]
Nuo asiat voi olla täysin myös ei-lestadiolaisessa perheessä. Miksi ylipäätänsä juuri lestadiolaisuudessa pitäisi olla jotain hyvää?
[/quote]
Miksi ei?
Niin ja sitten se kun ei olllut sitä telkkaria, oli autuaan tietämätön kaikesta pahasta mitä tapahtui. Ainakin tämmöiselle murehtijalle se oli hyvä:)