Käy sääliksi työkaverin vaimoa :(
Teimme kahdestaan ylitöitä myöhään ja mies alkoi käydä liian tuttavalliseksi. Hän silitteli reittäni, jolloin kerroin ettei tuo ole sopivaa. Ei vaan uskonut ja yritti suudella minua. Sanoin, että olen naimisissa eikä minua muutenkaan kiinnostaisi. Mies sitten tokaisi, että niin on hänkin mutta mitä väliä. Jätin miehen sinne yksin hiplimään.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 02:28"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 01:17"]mitä meinaat tehdä? aika kamalaa olla jatkossa töissä kyseisen tyypin kanssa. Tai meinaatko kertoa vaimolle miehen touhuista? ja yhhyi jos kerran jo pyysit lopetamaan ja kehtas vielä yrittää suudella, sika! [/quote] En aio tehdä mitään jos jäi vain yhteen kertaan. Jos hän vielä uudelleen yrittää jotain, otan yhteyttä kyllä esimieheen. En tunne hänen vaimoaan millään tasolla joten en tiedä onko minun asiani kertoa hänelle. [/quote] Et ole todennäköisesti ensimäinen ketä ko mies lähentelee
[/quote]
... etkä viimeinen
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 02:31"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 02:28"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 01:17"]mitä meinaat tehdä? aika kamalaa olla jatkossa töissä kyseisen tyypin kanssa. Tai meinaatko kertoa vaimolle miehen touhuista? ja yhhyi jos kerran jo pyysit lopetamaan ja kehtas vielä yrittää suudella, sika! [/quote] En aio tehdä mitään jos jäi vain yhteen kertaan. Jos hän vielä uudelleen yrittää jotain, otan yhteyttä kyllä esimieheen. En tunne hänen vaimoaan millään tasolla joten en tiedä onko minun asiani kertoa hänelle. [/quote] Et ole todennäköisesti ensimäinen ketä ko mies lähentelee
[/quote]
... etkä viimeinen
[/quote]
Saispa vaimo tietää ajoissa, itse arvostaisin jos mulle moinen kerrottaisiin...
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 01:11"]Teimme kahdestaan ylitöitä myöhään ja mies alkoi käydä liian tuttavalliseksi. Hän silitteli reittäni, jolloin kerroin ettei tuo ole sopivaa. Ei vaan uskonut ja yritti suudella minua. Sanoin, että olen naimisissa eikä minua muutenkaan kiinnostaisi. Mies sitten tokaisi, että niin on hänkin mutta mitä väliä. Jätin miehen sinne yksin hiplimään.
[/quote]
Miksi säälit vaimoa? Tiedätkö mitä hän tekee? Vaikka hetken tunsit olevasi imarreltu ja parempi ihminen, totuus kuitenkin on se että koskaan et voi tietää mitä oma miehesi tekee. Joten pyyhippä se omahyväisyys naamaltasi ja mene keskittymään omaan elämääsi. Kyllä siinä riittää ihan meillä jokaisella työtä. Vai mitä?
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 01:11"]Teimme kahdestaan ylitöitä myöhään ja mies alkoi käydä liian tuttavalliseksi. Hän silitteli reittäni, jolloin kerroin ettei tuo ole sopivaa. Ei vaan uskonut ja yritti suudella minua. Sanoin, että olen naimisissa eikä minua muutenkaan kiinnostaisi. Mies sitten tokaisi, että niin on hänkin mutta mitä väliä. Jätin miehen sinne yksin hiplimään.
[/quote]
Miksi säälit vaimoa? Tiedätkö mitä hän tekee? Vaikka hetken tunsit olevasi imarreltu ja parempi ihminen, totuus kuitenkin on se että koskaan et voi tietää mitä oma miehesi tekee. Joten pyyhippä se omahyväisyys naamaltasi ja mene keskittymään omaan elämääsi. Kyllä siinä riittää ihan meillä jokaisella työtä. Vai mitä?
[/quote]
Voi mikä surkea pieni nah just se kirjoittaa. Pettäjä vai petetty
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 02:42"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 01:11"]Teimme kahdestaan ylitöitä myöhään ja mies alkoi käydä liian tuttavalliseksi. Hän silitteli reittäni, jolloin kerroin ettei tuo ole sopivaa. Ei vaan uskonut ja yritti suudella minua. Sanoin, että olen naimisissa eikä minua muutenkaan kiinnostaisi. Mies sitten tokaisi, että niin on hänkin mutta mitä väliä. Jätin miehen sinne yksin hiplimään.
[/quote]
[/quote]
Voi mikä surkea pieni nah just se kirjoittaa. Pettäjä vai petetty
[/quote]
Olen nainen. Minua ovat usein tulleet yrittämään miehet, joiden omat vaimot tietämättöminä kauhistelevat ja hehkuttavat muiden miesten virheliikkeitä. Juoruakkojen touhua. Huono luonteenpiirre noin niin kuin muutenkin elämässä. :)
Minua piiritti tällainen ukkomies herkeämättä vuoden ajan. Toki niin että pomot ei huomanneet. Sitten kun viimein kävin satimeen ja avioliitto vaimon kanssa sujui paremmin, mies alkoi pelata tunteillani, ja maalasi minut pahaksi pomojen silmissä, vaikka olin vain naiivi sinisilmäinen sinkku, joka rakastui. Luulin todella, että miehelläkin oli tunteita minua kohtaan. Mutta ei, se oli vain kullinkutitusta hänelle.
Määräaikaisena sain lähteä, ja ukkomies jäi sinne lähentelemään muita firman sinkkunaisia. Naispomokin on sulaa vahaa hänen edessään, kun ei tiedä millainen kusipää mies oikeasti on. Hurmaava narsisti. En itsekään uskoisi totuutta, jos en olisi sitä nähnyt.
Eli neuvoni on pitää etäisyyttä ko. mieheen. Älä ole missään tekemisissä ellei ole pakko.
Sano pomolle, että et halua enää joutua kyseisen miehen kanssa tilanteeseen, jossa teikisitte kahden kesken töitä. Kerro, että mies lähenteli, mutta et halua nostaa asiasta sen suurempaa mekkalaa tai häirintäsyytettä, kunhan vain et joudu toiste samaan tilanteeseen. Fiksu pomo hoitaa tilanteen hienotunteisesti.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 01:11"]Teimme kahdestaan ylitöitä myöhään ja mies alkoi käydä liian tuttavalliseksi. Hän silitteli reittäni, jolloin kerroin ettei tuo ole sopivaa. Ei vaan uskonut ja yritti suudella minua. Sanoin, että olen naimisissa eikä minua muutenkaan kiinnostaisi. Mies sitten tokaisi, että niin on hänkin mutta mitä väliä. Jätin miehen sinne yksin hiplimään.
[/quote]
[/quote]
Komppaan tätä!!
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 11:58"]Sano pomolle, että et halua enää joutua kyseisen miehen kanssa tilanteeseen, jossa teikisitte kahden kesken töitä. Kerro, että mies lähenteli, mutta et halua nostaa asiasta sen suurempaa mekkalaa tai häirintäsyytettä, kunhan vain et joudu toiste samaan tilanteeseen. Fiksu pomo hoitaa tilanteen hienotunteisesti.
[/quote]
Tai jos pomo on mies, sinut leimataan huoraksi ja epätoivoiseksi lortoksi!! Miehet pitää näissä asioissa AINA toistensa puolta.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:04"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 11:58"]Sano pomolle, että et halua enää joutua kyseisen miehen kanssa tilanteeseen, jossa teikisitte kahden kesken töitä. Kerro, että mies lähenteli, mutta et halua nostaa asiasta sen suurempaa mekkalaa tai häirintäsyytettä, kunhan vain et joudu toiste samaan tilanteeseen. Fiksu pomo hoitaa tilanteen hienotunteisesti. [/quote] Tai jos pomo on mies, sinut leimataan huoraksi ja epätoivoiseksi lortoksi!! Miehet pitää näissä asioissa AINA toistensa puolta.
[/quote]
Ei pidä, jos naisella on rohkeutta kertoa asia niinkuin se on, esimiehen pitää käsitellä se oikein. Jos esimiehenä on mies eikä hoida asiaa oikein, se ei ole mies, miehellä täytyy olla munaa hoitaa asia niinkin se kuuluu. Terveisin mies.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 01:12"]No onneksi sinä olit edes järkevä.
[/quote]
Tietenkin. En ikimaailmassa pettäisi. Ap
mitä meinaat tehdä? aika kamalaa olla jatkossa töissä kyseisen tyypin kanssa. Tai meinaatko kertoa vaimolle miehen touhuista? ja yhhyi jos kerran jo pyysit lopetamaan ja kehtas vielä yrittää suudella, sika!
Jep, mun työpaikalla myös tuollainen. Kolmen lapsen isä, mutta aina kun on pikkujoulut tms firman bileet joissa on alkoa tarjolla, on vikittelemässä kollegoita. Aina kuitenkin määräaikaisia, joten sen verran järki pelaa vaikka muuten kyrpä ohjaakin toimintaa.
Huvttavaa, kun mies on pomojen suosikki ja esittää kilttiä koti-isää, mutta jo pieni määrä alkoholia tuo esiin tosi luonnon. Onneksi sijaiset vaihtuvat, koska muuten voisi olla tuli miekkosen persusten alla.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 01:17"]mitä meinaat tehdä? aika kamalaa olla jatkossa töissä kyseisen tyypin kanssa. Tai meinaatko kertoa vaimolle miehen touhuista? ja yhhyi jos kerran jo pyysit lopetamaan ja kehtas vielä yrittää suudella, sika!
[/quote]
En aio tehdä mitään jos jäi vain yhteen kertaan. Jos hän vielä uudelleen yrittää jotain, otan yhteyttä kyllä esimieheen. En tunne hänen vaimoaan millään tasolla joten en tiedä onko minun asiani kertoa hänelle.
Näitä kusipääukkomiehiä valitettavasti löytyy. Varo vaan, koska ukko vielä yrittää kääntää kaiken sinun syyksi. Kokemusta on
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 01:17"]mitä meinaat tehdä? aika kamalaa olla jatkossa töissä kyseisen tyypin kanssa. Tai meinaatko kertoa vaimolle miehen touhuista? ja yhhyi jos kerran jo pyysit lopetamaan ja kehtas vielä yrittää suudella, sika!
[/quote]
En aio tehdä mitään jos jäi vain yhteen kertaan. Jos hän vielä uudelleen yrittää jotain, otan yhteyttä kyllä esimieheen. En tunne hänen vaimoaan millään tasolla joten en tiedä onko minun asiani kertoa hänelle.
[/quote]
Et ole todennäköisesti ensimäinen ketä ko mies lähentelee