Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi V tota itsekästä tyhmää miestä!!!!

Vierailija
21.12.2014 |

Lapsi 4v kipeänä ja oli sitten herännyt sängyssään äsken, mennyt miehen luo kun mies olkkarissa katsomassa elokuvaa ja pyytänyt isiä viereensä nukkumaan. Mies sanoi (kuuntelin makkarissa) että mene vaan nukkumaan ja että ei isi mahdu sun sänkyyn(mies usein nukuttelee ja lukee siellä lapsen sängyssä). Lapsi ei halunnut. Lapsi kiipesi isin viereen sohvalle. Mes prti kainaloonsa. 10min kuuntelin miten mies tilannetta hoitaa niin ei mitään,,se jatkoi elokuvaa lapsi kainalossa. Menin lopulta vihaisena sammuttamaan television jettä nyt viet äkkiä lapsen sänkyyn ja puolen yön elokuvaa ei pienelle näytetä! Mies sanoi, että no ei siinä ollu mitään oahaa (synkkä iuva ainakin) ja että lapsi olis kohta nukahtanut siihe (ei todellakaan telkkarin edessä istuen). Se on niin itsekäs ja edesvastuuton!!!! Ei voi kipää hoitaa ja jättää leffaa kesken, vittu on tyhmä mies!!!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että itsekäs tyhmä mies... Ne sellaiset harvemmin lukee ja nukuttelee muutenkaan. Kyllä mielestäni sen lapsen toki olisi voinut laittaa pötkölleen niin ettei telkkaria näe, tai sitten olisit itse nukuttanut molemmat, mies sitten joku toinen ilta. Pitääkö aivan kaikki jakaa samalle päivää, vaikka siitä seuraa tuollaisia typeryyksiä ettei kumpikaan saa katsella sitä leffaa?

Vierailija
42/44 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä arvosta enää miestäni. Jatkuvasti on sitä, että sen laiskuus ja itsekkyys menee ohi lasten ja nyt kun oksentelen, se ei siltikään vaivaudu panostamasn isompiin lapsiin vailla LUPASI sen tehdä kun mketittiin kolmatta ja sanoin, että en jaksa yksin ja ainoastaan jos mies ottaa päävastuun isommista kun taas oksentelen koko raskausajan... En arvosta en. Pettynyt olen liikaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:34"]

Olen pahoillani virheistä, kuppia en ole ottanut.. Toinen lapsi nukkuu tässä ja minäkin jo äsken, mutta heräsin (olen myös raskaana ja voin pahoin yötä päivää, siinä yksi syy miksi lasten kipeysaikana jaettu tätä hoitovastuuta vähän..). En oikeasti ymmärrä että puolustatte miestä, joka ei viitsi hoitaa kipeää ja ottaa katsomaan yöleffaa, kitä jos nainen toimisi noin? 

[/quote]

jos naisetkin toimisivat enemmän noin,perheissä olisi asiat paremmin. Mutta ei, kun pitää sulkea huokaillen se telkkari, harmitella ettei näe leffaa, mennä hampaita kiristellen nukuttamaan lasta väkisin sänkyyn, manata tunti sängyn vieressä miksen se nyt nuku, huoh huoh, raskasta, miksei mies ota vastuuta jne... väsyttää huimaa pyörryttää, en ole yhtään leffaa nähnyt 5 vuoteen (eikä mieskään) koska kärsien parhaan kruunun saan (ja stressaantuneet lapset ja avioeron). 

ps. meillä toinen lapsi nukahtaa usein sohvalle isän viereen, ottaa peiton siihen. Ei hän kuitenkaan katso isin ohjelmaa, hän on siinä silmät kiinni ja nukkuu. Haluaa vaan nukahtaa siinä, koska siinä on turvallinen olo olla... (tosin ei mies nyt mitään veri-lentää tyylisiä ohjelmia katso, joiden näkeminen vilaukselta voisi traumatisoida... hän katsoo komedioita, urheilua yms.)

Vierailija
44/44 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä nyt oli se tilanne, että mies katsoi jotain tummaa puolenyön leffaa ja piti lasta pystyssä kainalossaan, ja kuulin kuinka lapsi useampaan otteeseen pyysi isiä nukkumaan kanssaan. Lapsi yskiskeli ja kuumetta, siksi yäturvaton olo oli nukkua yksin. Mies olisi täysin voinut mennä lapsen viereen sänkyyn että pieni saa nukahdettua, mutta halusi jatkaa elokuvas ja siispä pisti lapsenkin katsomaan. Ap